חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות דירה - מעבר נוח באמצעות חברת הובלות

הובלות דירה באמצעות חברת הובלות תמיד הופכת את מעבר הדירה לנוחות יותר. בין אם מדובר בדירה שכורה או בדירה חדשה שבבעלותכם, המעבר עצמו מסמל פתיחת דף חדש בחיינו. לכן, כמו כל דבר חדש בחיינו גם את מעבר הדירה אנו שואפים להתחיל ברגל ימין ובתחושה של שדרוג.

כידוע לכולנו הובלות דירה הינו תהליך לא פשוט ומורכב מאוד.  ימים, שבועות וחודשים רבים הושקעו בחיפוש אחר בית החלומות -  דירת שותפים במרכז תל אביב, וילה משפחתית במושב או דירה מרווחת בירושלים וכעת הגיע שלב הובלות הדירה. בחירת חברת הובלות הינו תהליך מורכב פחות ממה שרובנו מדמיינים ובחירת חברת הובלות מתאימה להובלות הדירה שלנו יכולה להיות פשוטה מאוד בעזרת תכנון מקדים והצמדות להוראות.

הטיפ הראשון הוא לזכור כי הובלות דירה באופן עצמאי קשה הרבה יותר מחברת הובלות והמחיר המושקע בחברת הובלות מתקזז עם הזמן המושקע בהובלות דירה עצמאיות ובטיפול רפואי חלילה, שלעיתים רבות בעלי דירה נזקקים לו לאחר שהובילו חפצים כבדים בכוחות עצמם.

וודאו כי חברות הובלות אותה בחרתם מאפשרת לכם לבצע ביטוח על ההובלה בעת הובלות הדירה. לעיתים, אפילו בקרב חברת הובלות מנוסה במיוחד, רהיטים ומוצרי חשמל נפגעים. חברת הובלות המציעה ביטוח , תאפשר לכם לבצע את ההובלה בראש שקט ללא חשש מפגיעה במקרר או קרע בספה.

חתימת חוזה טרם ההובלה חשובה גם היא. בקשו מנציג חברת הובלות אותה בחרתם להובלות דירה להגיע ולראות במו עיניו את כמות החפצים והריהוט שאמורים להיות מובלים, ואת תנאי ההובלה, חדר מדרגות, רוחב המעלית, מכשולים לא צפויים וכדומה. פעולה זו יחד עם חוזה חתום ימנעו הפתעות עם סיום העבודה במחיר אותו יבקש המוביל של חברת ההובלות.

אריזה היא חלק חשוב במעבר הדירה ואין לקחת אותה בקלות ראש. אריזה נכונה תמנע נזק לחפצים ולמכשירי חשמל בעת הובלות דירה על ידי חברת הובלות אך גם תחסוך מקום וכמות ארגזים מה שיוזיל בשורה התחתונה את עלויות הובלות הדירה של חברת ההובלות. בעת האריזה הקפידו להפטר מחפצים לא רצויים וריהוט עודף. כאמור מדובר בהזדמנות לפתיחת דף חדש ואם יש ברשותכם חפצים ישנים ותקולים שאין להם שימוש, הימנעו מלהוביל אותם לדירה החדשה  ולאגור אותם שם.

לסיכום, הובלות דירה על ידי חברת הובלות היא הדרך הפשוטה והקלה מעבר דירה אם אכן נצמדים למספר כללים פשוטים. צריך לזכור שבחירה נכונה של חברת הובלות כוללת גם המלצות מחברים, וותק וניסיון החברה וסעיפים נוספים, אך כשהבסיס הוא נכון ההחלטה קלה וברורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121308 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121367 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121839 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111837 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111284 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112143 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111557 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222850 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223175 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211384 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211341 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211603 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211579 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211784 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica