חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כשמישהו חושב שהוא מנעולן – אל תעשו זאת בעצמכם

יש דברים שכדאי לעשות בעצמכם: קריאת ספר, האזנה למוזיקה, או ריצה ארוכה על החוף. אלו דברים פשוטים שכיף לעשות לבד וליהנות מהם. לעומת זאת, החלפת צילינדר היא פעולה שמומלץ שלא לבצע ביחידות, וכאן מנעולן נכנס לתמונה.

בעולם המודרני, שבו הביטוי "עשה זאת בעצמך" הוא מילה נרדפת לכל פעולה שנעשה, ואל משנה מה אנחנו עושים... דווקא החלפת מנעול צילינדר היא משהו שכדאי לשתף בו מישהו מקצועי כמו פורץ מנעולים.

החלפת צילינדר שאינה מבוצעת כשורה עלולה להסב נזק רב לדלת, והתיקון שיידרש להתבצע לאחר מכן עלול לעלות כסף רב.

התייעצות עם פורץ מנעולים

דווקא במדינה כמו ישראל, המקדשת את תרבות החוצפה, נרתעים רבים מהתייעצות עם מנעולן בטרם הם מבצעים פעולות שונות על מנעולים, כמו למשל החלפת צילינדר.

בשילוב עם תרבות ה"סמוך" והתחושה כי אין דבר שכל אדם שסיים שתיים עשרה שנות לימוד יכול לבצע, מתקבלות תוצאות לא נעימות ובמקרה הגרוע- תוצאות הורסות. פשוטו כמשמעו.

אם אתם מעוניינים להחליף את הצילינדר בדלת הכניסה לבית, ואין לכם ניסיון של שנים בתור פורץ מנעולים או מנעולן, מומלץ להתייעץ עם מנעולן מקצועי. התייעצות טלפונית אינה כרוכה על פי רוב בתשלום ומאפשרת לכם לקבל אינפורמציה חשובה. פורץ מנעולים שהוא מספיק מנוסה ומקצועי ישאל אתכם את השאלות הנכונות כמו למשל כמה זמן הדלת נמצאת ברשותכם ואיזה מנעול צילינדר רכשתם. הוא גם יכול לתת המלצות חשובות בנוגע לצילינדרים מומלצים לרכישה.

בחירת מנעולן

לאחר שהתייעצתם עם פורץ מנעולים שמבין בהתקנת מנעול צילינדר יש חשיבות לאדם בו אתם בוחרים כמנעולן שלכם. יש הרבה אנשים המתהדרים בכינוי פורץ מנעולים, אך רק מעטים ביניהם אכן אמינים כמו מנעולן ויודעים לעשות את עבודתם כמו מנעולן מקצועי.

דרשו לראות תעודת יושר ממשטרת ישראל כאשר אתם מזמינים מנעולן ואל תתפשרו על כך. בדקו איתו האם הוא מתמחה בהתקנת צילינדרים.

איך לדעת אם המנעולן יודע מה הוא עושה?

מנעולן טוב הוא קודם כל מנעולן שזמין לאורך שעות היממה. כך שגם בשעת לילה מאוחרת אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיש לכם כתובת לפנות אליה.

פרמטר נוסף הוא התשלום. החלפת צילינדר אינה מתבצעת בחינם, אך אינה אמורה גם לעלות סכום כסף רב מדי. חשוב שתבחנו לפני ביצוע העבודה עם המנעולן כמה הוא מעוניין לגבות בעבור השירות. מומלץ לשאול את המנעולן ולבחון האם הוא מכיר מגוון סוגי צילינדרים, כך שהנתון יכול לתת  אינדיקציה טובה לגבי יכולתו לפרוץ סוגים שונים של מנעולים.

לסיכום, מומלץ להימנע מלבצע החלפת צילינדר ללא איזושהי הנחייה ממנעולן או ללא ידע מקדים בנושא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבל חן

מאת: ענבל חןבניין ואחזקה - כללי15/07/10965 צפיות
מתי נפנה אל טכנאי מכונות כביסה ומה עושים כשמכונת הכביסה מתקלקלת.

מאת: ענבל חןבניין ואחזקה - כללי13/07/10853 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על מנופים

מאת: ענבל חןבניין ואחזקה - כללי24/06/101135 צפיות
פרגולות מגיעות במגוון סוגים, פירוט מעניין של תכונות הפרגולות השונות

מאת: ענבל חןעסקים - כללי17/06/101018 צפיות
היתרונות של התקנת מערכות סולאריות

מאת: ענבל חןאבטחת הבית15/06/101027 צפיות
על פריצת כספות וסוגי כספות שונים

מאת: ענבל חןאירועים וחתונות – כללי07/06/10981 צפיות
איך מפיקים יום הולדת קצת לא שגרתי

מאת: ענבל חןבניין ואחזקה - כללי07/06/10814 צפיות
עצות שימושיות לשימוש במנעולים בחו"ל

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica