חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר פיק קאר – להקליק ולנסוע

מאת: PickCarתחבורה ורכב - כללי19/07/20101775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיק קאר – לקנות ולמכור בקליק

אתר פיק קאר לוקח את כל היתרונות של מגרשי הרכב ואת כל הנגישות של האינטרנט ומשלב אותם יחד לאתר אחד, פשוט ונוח. מחפש מכונית? במקום להסתובב פיזית במגש, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לפיק קאר, "לטייל" בין ההצעות הרבות לפי מאפייני חיפוש ולבחור את הרכב המתאים לך ביותר. ניתן לחפש רכבים לפי אזור, שם המגרש או הסוכנות, או לפי יצרן ודגם. ניתן גם לחדד את מאפייני החיפוש לפי שנת ייצור, נפח מנוע, סוג הילוכים ואפילו מחיר.

המכוניות שעולות בחיפוש מלוות בתמונה ובפרטים נוספים אודות ההיסטוריה שלהן. ניתן לשמור תוצאות נבחרות ולחזור אליהן מאוחר יותר כדי לצמצם את הדגמים עד למציאת המכונית הבאה שלך.

פיק קאר – כל המגרשים כבר כאן

כבעל מגרש רכב או סוכנות למכירת רכבים יד שנייה או טרייד אין, אתר פיק קאר מהווה עבורך פלטפורמה נוחה אשר מגיעה גם ללקוחות שלא היו מגיעות בהכרח למגרש כדי לחפש מכונית. במקום לבנות אתר אינטרנט ולתחזק אותו, שיטת פיק קאר מאפשרת לך להעלות את המכוניות העומדות אצלך במגרש לאתר קיים ומעוצב, ולהציג אותן לראווה עם כל הפרטים הרלוונטיים. אתר פיק קאר מעמיד בעצם לכל סוכנות ומגרש אתר פנימי (מיניסייט) בהתאמה אישית לאופי העסק, המאפשר ניהול עצמאי פנימי של האתר. לצד העלאת תמונות הרכבים ב"מיני אתר" שלך בתוך פיק קאר, יש לך אפשרות לפרסם מבצעים שנים, לעדכן מחירים ולהפיץ מידע רלוונטי.

בנוסף, האתר מאפשר ללקוחות לדרג את הסוכנויות ומגרשי הרכב לפי שביעות רצון בצורה אובייקטיבית, ובכך תורם לשיפור מתמיד של רמת השירות.

האתר של פיק קאר הופך אותך להיות נגיש יותר ומביא את הרכבים שלך לקהל יעד הרבה יותר גדול.

מי עומד מאחורי פיק קאר?

מנהלי אתר פיק קאר בחנו את שוק הרכב לעומק והגיעו למסקנה שחסר גוף אחד שיאגד את כל סוכנויות ומגרשי הרכב בישראל (יותר מ-500) בפלטפורמה אחת, כמנגנון חיפוש יעיל ונוח, וכן כאמצעי השוואה ודירוג של רכבים. בשנת 2010 עלה האתר לאוויר, ותוך זמן קצר הפך לאחד מהאתרים המרכזיים והמשפיעים ביותר בענף הרכב.

אחת הסיבות להצלחה המהירה של פיק קאר היא בסיס הנתונים העצום של האתר, אשר מפרסם לא רק את המכוניות אלא גם מידע רלוונטי אודות שוק הרכב, שיטות מכירה וקנייה, שיטות ליסינג, יתרונות השיטות השונות, טיפים למכירת רכב וכן מידע רב על דגמים פופולאריים. כל זה באתר מעוצב המוביל את הגולשים בצורה נוחה וידידותית ברחבי האתר.

פיק קאר – החזון והמעשה

אנו בפיק קאר שואפים להיות האתר הראשון והמוביל בריכוז של כל סוכנויות ומגרשי הרכב בישראל. אנו מקווים להיות הגשר המתווך בין הצרכן לסוכנויות ומגרשי הרכב בישראל, לסייע משמעותית בתהליך המכירה של סוכנויות ומגרשי הרכב בישראל, ולספק מידע בעל ערך אמיתי ומכריע לצרכן בתהליך קבלת ההחלטה בקניית רכב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו נציג אתר PickCar.co.il - לוח רכב המאגד את כלל סוכנויות ומגרשי הרכב בישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת PickCar

מאת: PickCarרכב19/07/101871 צפיות
מאזדה נוסדה ב-1920 אך החלה בייצור מכוניות רק ב-1960 ואת השם מאזדה אימצה בכלל רק בשנת 1984. דגמי מאזדה התחילו להגיע ארצה ב-1992 והפכו במהרה לדגמים פופולאריים הודות ליכולת היבואן המקומי לקלוע לטעם הישראלי בצורה הטובה ביותר. מאזדה 3 היא אחת הדוגמאות של התאמה לטעם המקומי – מכונית משפחתית שהחליפה את הלאנטיס המוצלחת ב-2003.

מאת: PickCarרכב14/07/102056 צפיות
מאזדה נוסדה ב-1920 והחלה בייצור מכוניות רק ב-1960 אף דגמיה הגיעו ארצה רק ב-1992. הפופולאריות של מאזדה בארץ גבוהה מאד הודות לאמינות הגבוהה, ועיצוב וביצועים המתאימים לטעם הישראלי. מאזדה 2 היא סופר-מיני בעיצוב ספורטיבי אשר נחת אצלנו ב-2007 על פלטפורמה זהה לפורד פיאסטה החדשה. היא שוקלת רק 980 ק"ג, שזה 200 ק"ג קל יותר מסופר-מיני יריבות כמו רנו קליאו ופיג'ו 207, ואפילו קלה יותר בעשרות ק"ג ממתחרות כמו סוזוקי סוויפט ודייהטסו סיריון. עם זאת היא מציעה מרחב פנימי סביר ומצטיינת בבטיחות, עם5 כוכבים מתוך 5 במבחן הריסוק של EuroNCAP.

מאת: PickCarרכב14/07/101563 צפיות
חברת יונדאי מוטור לייצור מכוניות נוסדה ב-1967, וכיום מחזיקה החברה במפעל ייצור המכוניות הגדול בעולם. יונדאי גטס הושקה ב-2002 כסופר-מיני עירונית זולה, והפופולאריות שלה עדיין בשיא למרות שהמחליפה המתקדמת שלה – ה-i20 כבר מסתובבת בכבישנו.

מאת: PickCarתחבורה ורכב - כללי14/07/101947 צפיות
אם עצם הזכרת המושג "מגרש רכב" מעלה אצלך תמונות של מגרש מאובק עם רכבים בעלי עבר מפוקפק וטיפוסים מפוקפקים לא פחות, כנראה שלא ראית מגרש רכב היום. מגרשי סוחרי הרכב הפועלים היום נראים מכובדים לפחות כמו המגרשים של היבואנים וחברות הליסינג וההשכרה, והם פועלים בפיקוח איגוד סוחרי הרכב.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213623 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204212 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205135 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192550 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181364 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181324 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181528 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica