חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע על מאזדה 3

מאת: PickCarרכב19/07/20101870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבט מבחוץ

רואים אותה בכל צומת, לרוב גם עם סמל של חברה מודבק לה לישבן. זו המאזדה 3 – המכונית הכי פופולארית אצלנו בשנים האחרונות הודות לחברות הליסינג – ובעצם גם לנהגים הדורשים אותה מחברות הליסינג. למעשה, מאזדה 3 כל כך פופולארית עד שמאזדה נאלצה להגדיל את כוש הייצור של הדגם באמצע שנות ה-2000 כי לא עמדה בביקוש המטורף.

במבט חטוף מבחוץ נראה שהעיצוב החדש של מאזדה 3 הביא אותה קרוב יותר לעיצוב הספורטיבי-קרבי של המאזדה 6. אם מסתכלים טוב יותר – או בעצם קוראים את המפרט ומשווים נתונים - מגלים שהדגם החדש מבוסס על פלטפורמה זהה לדגם היוצא, כלומר בסיס הגלגלים נותר זהה אך היא מעט ארוכה יותר וטיפה גבוהה יותר מהקודמת.

האם השינוי הוא רק קוסמטי? בואו ניכנס פנימה.

נכנסים פנימה

מסתבר שהחלל הפנימי של המאזדה 3 עבר שינוי מהדגם הקודם. ברגע שנכנסים אפשר לטעות ולחשוב שהתיישבתם במאזדה 6 – סביבת הנהג שופרה מאד עם קונסולה מרכזית מוגבהת, ריפודים ופלסטיקה באיכות גבוהה יותר, אבזור פנימי עשיר, לוח שעונים מודרני ונאה וגם הנדסת אנוש טובה יותר מבעבר.

לנהג ולנוסע מקדימה יש מרחב נאה במאזדה 3 החדשה, אך הנוסעים מאחור עדיין מצטופפים כמו בדגם הקודם. ניסיון להושיב 3 בוגרים במושב האחורי הוא עינוי מכל הבחינות – אין מקום לכולם על המושב הצר, היושבים בצדדים חייבים לשבת עם ראש מוטה הצידה ואין מקום לרגליים. כנראה שאת תוספת האורך שהזכרנו העניקו לתא המטען ולא לתא הנוסעים.

מניעים ונוסעים

מאזדה 3 מצוידת במנוע 1.6 ליטר, תיבת הילוכים אוטומטית בת 4 מהירויות והספק של 105 כ"ס – כל זה דומה לדגם הקודם. תיבת ההילוכים קצת מיושנת אבל חלקה מאד ובעלת תזמון מדויק, והמנוע מספיק חזק כדי לעשות את העבודה כל עוד לא דוחפים אותה לקצה. אז מה בכל זאת השתנה? מאזדה טוענים שפליטת המזהמים קטנה יותר בדגם החדש בשתי קטגוריות לעומת הדגם הקודם.

יש במאזדה 3 החדשה את כל הדברים שלמדנו לאהוב בה – התנהגות כביש מצוינת, ספיגת מהמורות טובה ברוב הדרכים, תגובה טובה בתאוצה ובבלימה והגה יציב שמעניק לנהג תחושה טובה.

מעבר לכך יש גם שינוי לטובה – שיפור ביכולת הבידוד של הרעשים מבחוץ ותחושה כללית של שדרוג.

חוזקות וחלושות

יש דברים שהשתנו - וזה לטובה – כמו המיזוג הלא יעיל בדגם הקודם שהוחלף במערכת מקפיאה בדגם החדש, או אבזור הבטיחות ששופר – 6 כריות אויר ומערכת בקרת יציבות אלקטרונית. ויש דברים שנשארו זהים לדגם הקודם – חוסר המקום וחוסר הנוחות במושב האחורי. אז כל עוד מאכלסים את המושב האחורי בילדים קטנים – מילא, אבל ברגע שמתיישבים שם מבוגרים – צפו לתלונות.

משפט מסכם

מאזדה 3 החדשה נראית מצוין וממשיכה מסורת של אמינות, וכנראה זה גם סוד הקסם שלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו נציג אתר PickCar.co.il - לוח רכב המאגד את כלל סוכנויות ומגרשי הרכב בישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת PickCar

מאת: PickCarתחבורה ורכב - כללי19/07/101775 צפיות
עד שהיה אינטרנט, אנשים קנו ומכרו את המכוניות שלהם בשיטה הישנה – תלו שלט בחלון או ניגשו בחשש לאחד ממגרשי הרכב של פעם. היום כל זה השתנה – מגרשי הרכב עברו שדרוג מקיף והם היום עסקים לגיטימיים לחלוטין העומדים בסטנדרטים גבוהים, והאינטרנט הפך לזירה ענקית בה קונים ומוכרים, וכל האינפורמציה במרחק של קליק. נדמה שלקנות או למכור מכונית היום זה דבר קל מאי פעם. אבל יש אתר אחד שעושה את החיים עוד יותר קלים – פיק קאר.

מאת: PickCarרכב14/07/102056 צפיות
מאזדה נוסדה ב-1920 והחלה בייצור מכוניות רק ב-1960 אף דגמיה הגיעו ארצה רק ב-1992. הפופולאריות של מאזדה בארץ גבוהה מאד הודות לאמינות הגבוהה, ועיצוב וביצועים המתאימים לטעם הישראלי. מאזדה 2 היא סופר-מיני בעיצוב ספורטיבי אשר נחת אצלנו ב-2007 על פלטפורמה זהה לפורד פיאסטה החדשה. היא שוקלת רק 980 ק"ג, שזה 200 ק"ג קל יותר מסופר-מיני יריבות כמו רנו קליאו ופיג'ו 207, ואפילו קלה יותר בעשרות ק"ג ממתחרות כמו סוזוקי סוויפט ודייהטסו סיריון. עם זאת היא מציעה מרחב פנימי סביר ומצטיינת בבטיחות, עם5 כוכבים מתוך 5 במבחן הריסוק של EuroNCAP.

מאת: PickCarרכב14/07/101563 צפיות
חברת יונדאי מוטור לייצור מכוניות נוסדה ב-1967, וכיום מחזיקה החברה במפעל ייצור המכוניות הגדול בעולם. יונדאי גטס הושקה ב-2002 כסופר-מיני עירונית זולה, והפופולאריות שלה עדיין בשיא למרות שהמחליפה המתקדמת שלה – ה-i20 כבר מסתובבת בכבישנו.

מאת: PickCarתחבורה ורכב - כללי14/07/101947 צפיות
אם עצם הזכרת המושג "מגרש רכב" מעלה אצלך תמונות של מגרש מאובק עם רכבים בעלי עבר מפוקפק וטיפוסים מפוקפקים לא פחות, כנראה שלא ראית מגרש רכב היום. מגרשי סוחרי הרכב הפועלים היום נראים מכובדים לפחות כמו המגרשים של היבואנים וחברות הליסינג וההשכרה, והם פועלים בפיקוח איגוד סוחרי הרכב.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213863 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213991 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214174 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204641 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195607 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196301 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193515 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica