חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על מנהל חשבונות, יועץ מס והנהלת חשבונות

מאת: Shaiהנהלת חשבונות19/07/20101072 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנהלת חשבונות

מחלקת הנהלת חשבונות עוסקת ברישום הוצאות והכנסות של החברה. לכאורה, מי שאף פעם לא ניהל בית עסק יכול לחשוב שמדובר במשהו מאוד פשוט. שילמנו על משהו, רשמנו, שילמו לנו, רשמנו שוב. בפועל מדובר במערכת הרבה יותר מורכבת מזה. חברות ועסקים יכולים לשלם חשבונות 30 יום ויותר אחרי שניתן השירות, כך שבפועל הוצאת הכספים והכנסת הכספים אינה מתבצעת בצמוד לאספקת השירות.

אותו הדבר מתרחש גם עם הכסף שהחברה מקבלת, שלא עובר אליה ישירות, אלא כעבור זמן מה. ככל שהחברה גדולה יותר, כן המערכת הזו מסתבכת. קורפורציות ענקיות עושות עסקים בסדרי גודל עצומים, והתשלומים נפרסים לאורך שנים. מחלקת הנהלת חשבונות עוסקת בניהול מסודר של ההוצאות וההכנסות לא רק נכון להיות, אלא גם לעתיד. מחלקת הנהלת חשבונות זה המחלקה המעודכנת ביותר במצב החברה, ובעצם בכל צומת החלטות חשובות יהיה נוכח נציג של המחלקה.

מחלקת הנהלת חשבונות היא מחלקה פנימית בחברה. למחלקה זו יש מפקח חיצוני בדמות של רואה חשבון.

רואה חשבון

מתפקידו של רואה חשבון לבצע ביקורת על מנהלי החשבונות של החברה, כלומר לראות שכל הספרים מנוהלים כראוי. ביולי 2007 יצאה הוראה חדשה של המפקח על הבנקים, האוסרת על עסקים וחברות חריגה ממסגרות האשראי שלהם. כאן מתחזק תפקידו של רואה החשבון, שצריך לוודא שאין חריגה כזאת.

בכל שנה רואה החשבון של החברה מכין דו"ח תזרים מזומנים, המהווה מסמך המפרט העברות כספים של החברה בתוך התקופה הנבדקת. המסמך מתייחס לפעילות השוטפת (משכורות, עלויות של ציוד משרדי ועוד), לפעילות מימון ולהשקעות. דו"ח זה מאפשר להנהלה לדעת מה מצב החברה, האם יש בעיה בתזרים מזומנים או להיפך, יש עודף מזומנים ואפשר לפנות לאפיק של השקעות.

ייעוץ מס

ייעוץ מס, המתבצע על ידי יועץ מס מוסמך, הוא דבר חשוב ביותר לכל חברה וחברה. מיסים מלווים כל פעילות כלכלית המבוצעת בתוך תחומי המדינה ומחוצה לה. תחום זה סבוך מאוד משום שלכל כלל יש הרבה מאוד יוצאים מן הכלל, כלומר פטורים והקלות. למשל, עסקים באזורי פיתוח ישלמו פחות מיסים מעסקים במרכז. ייעוץ מס הכרחי כדי לדעת במדויק כמה מיסים צריך לשלם. מצד אחד, אף אחד לא עובד בשביל לשלם מיסים מיותרים, מצד שני גם אף אחד לא רוצה להסתבך עם ארגון כמו מס הכנסה. ייעוץ מס מקצועי יביא את החברה למצב מאוזן מבחינת תשלום מיסים, מה שיעזור לחברה לתפקד. בדרך כלל חברות מקבלות ייעוץ מס מרואה החשבון שלהן.

שירותים פיננסיים מקצועיים הכרחיים לתפקוד התקין של כל בית עסק. הנהלת חשבונות וראיית חשבון זה תחומים מקצועיים מאוד, המצריכים רמת מקצועיות גבוהה. אל תתפשרו על שירותים אלו ותפנו לטובים ביותר בתחום בשביל בית העסק שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182621 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181303 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181099 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131276 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131805 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131143 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191326 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162061 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143687 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142737 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142412 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138805 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138460 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica