חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה חשוב לדעת טרם רכישת ביתכם – פאנג שוואי

מאת: חני צפרירפנג שואי22/07/20108638 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה חשוב לדעת טרם רכישת ביתכם - פאנג שוואי

רכישת בית הינה חוויה בהחלט מרתקת, על אף החששות הנלוות לכל התהליך. וכאן נכנסת תורת הפאנג שוואי, אימוץ מספר כללים אותם תבדקו במהלך שלב בדיקת הבית טרום רכיה יסייעו לכם בקבלת החלטה נבונה ולא פחות חשוב יקנו לכם שקט נפשי לאורך כל התהליך.

בית המיישם את כללי הפאנג שוואי הינו בית שמשרה אווירה נוחה, תחושה טובה וביתית, שמשפיעה באופן נכיר על חיינו ועל בריאותנו, ואלו הדברים החשובים ביותר שאנו מייחלים לביתנו ולעצמנו. תורת הפאנג שוואי העוסקת באנרגיית החומרים, מציעה לבדוק היטב את הנכס טרם רכישתו כאשר המיקוד יהיה על הנושאים כדלקמן:

סביבת המגורים-  למיקום הבית השפעה דומיננטית ביותר, מאחר והמיקום משפיע בראש ובראשונה על הרמה האנרגטית שחודרת לתוך כותלי הבית, לכן חשוב לוודא כי הבית ממוקם בסביבה נקייה, שכנות טובה, ללא מבנים חריגים ומפגעים, ועם אקלים נוח. המצב האופטימאלי הינו כאשר ממול ביתכם בחזית דלתות כניסה נשקף נוף מלבב ובבתים פרטיים שהחצר האחורית של ביתכם תהא מעט גדולה יותר מהחצר הפנימית.

דלתות כניסה בעלות נוכחות- תורת הפאנג שוואי מייחסת לדלת הכניסה חשיבות רבת משמעות, חשוב שדלת הכניסה תהווה מקור כניסה איתן לאנרגיה טובה שתחדור אל ביתכם. דגשים לבחירת דלת כניסה מתאימה - על הדלת להיות גדולה דיו ובעלת מימדים פרופורציונאליים ביחס לבית עצמו ומותאמת לשביל הכניסה לבית. לאחר שאנו מוודאים כי הדלת הינה יציבה ואיתנה אנו בודקים את זרימת האנרגיה, המצב הרצוי הינו מצב בו דלתות כניסה אינן נמצאות בקו ישר עם הדלת האחורית, במצב כזה זרימת האנרגיה בבית הינה אופטימאלית ואין בריחת אנרגיה מהבית.

כניסה ראשית לבית-  כאן חשוב לבדוק האם הכניסה הראשית של הבית צופה בדלת? האם צופה בקיר?  בחדר המקלחת? אם כן יתכן שתצטרכו לערוך מספר שינויים על מנת ליצור מראה ראשוני מלבב יותר של ביתכם הפוטנציאלי..

מיקום החדרים בבית- המיקום האידיאלי של המטבח הינו בקרבת דלת הכניסה, חדר האמבטיה המאופיין בזרימת מים ימוקם באזורי הבית השונים כאשר ההמלצה הינה שיהא במקום שאינו נצפה מהכניסה הראשית של הבית. המלצות הפאנג שוואי בכל הקשור לחדר המקלחת נוגעות יותר לעיצובו הפנימי, להקפדה על שמירת דלתות אמבטיה וחדר השירותים סגורות וכיו"ב.. ואחרון חביב חדר השינה, אם ימוקם בחזית הבית ישדר אווירה עייפה לבאי ביתכם ועל כן המיקום הרצוי יהיה פנימי בביתכם, גם כאן חלות המלצות הנוגעות לעיצוב חדר השינה כגון המלצה לא להציב מראה מול המיטה, כמו כן לא להציב שנדלירים או נברשות תקרה.

המאמר נערך באדיבות פורטל בעלי מקצוע המציע מגוון טיפים של בעלי מקצוע כגון: טכנאי מזגנים, חשמלאים ועוד..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חני צפריר

מאמרים נוספים בנושא פנג שואי

מאת: בנימין קלינגרפנג שואי08/11/222255 צפיות
שואלים אותי מספר רב של פעמים כיצד מבוצעת טעינה מקוונת של בקשה להיתר בנייה ומה השלבים לפני שעולה לדיון בפני הוועדה. בהמשך תאור מפורט של הליך הבקשה לקבלת היתר בנייה.

מאת: רפי מטלוןפנג שואי24/08/143476 צפיות
עכשיו כשהחורף בפתח הגיע הזמן לחשוב על חימום הבית. קמינים שונים מהווים תשובה נוחה ויעילה לחימום הבית.

מאת: ליעד רוזנברגפנג שואי31/12/128804 צפיות
תהליך עיצוב הבית יכול להיות מהנה ומעורר עניין. אם יש לכם את היכולת לפתח את הדימיון ולחלום כיצד יראה הבית נסו להשתעשע ברעיון זה בהחלט כיף ומהנה. אם קשה לכם, פנו למעצבת פנים מקצועית שתוכל להקשיב לצרכים שלכם ולממש את החלומות שלכם.

מאת: אופיר בן צורפנג שואי03/11/128685 צפיות
ישנם מספר צמחים ופרחים שהנוכחות שלהם במרחב המחייה של האדם מוסיפים אנרגיית צ'י שמשפיע לחיוב על תחומי החיים. מתוך התבוננות בטבע הסיקו חכמי העבר מהם הצמחים והפרחים המועילים לאדם לא רק ברפואה אלא גם בפן המיסטי.

מאת: אריק נשרפנג שואי23/01/128449 צפיות
אפילו שולחנות אוכל יכולים לעזור לכם ביצירת אורית פאנג שואי הייתם מאמינים? כנסו לכאן וקראו יותר

מאת: מיכלפנג שואי01/09/118792 צפיות
חדרי ילדים צריכים להיות מעוצבים היטב כדי לתת לילדים תחושה נעימה לגוף ולנשמה. יש שיטות רבות לעצב חדרי ילדים, ביניהן הפאנג שוואי שמסביר, בין השאר, איך לסדר רהיטי ילדים בחדרים.

מאת: קידום אתריםפנג שואי29/05/118525 צפיות
משלוחי פרחים בצפון נפוצים מאוד. כמו שמקובל בשאר אזורי הארץ ,אף בצפון רגילים להעביר מסר באמצעות זרי פרחים. באירועים שונים, בזמנים יוצאי דופן שיגורי הפרחים עדיפים לפעמים כתחלופה להתקשרות בטלפון או אפילו מפגש בארבע עיניים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica