חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוזיאון ישראל-פתיחה מחודשת לאחר שיפוצים והוספות

673מוזיאון ישראל-פתיחה מחודשת לאחר הרחבהושיפוצים673 תמונות-אלי ליאוןמוזיאון ישראל הוקם ב1965 ביזמתו של טדי קולק.לפני כשלוש שניהתחילו עבודות שיפוץ שמטרתן העיקרית היתה הרחבת השטח,תיקון שגיאות שנעשו בזמנו,הכנתגישה נוחה יותר לגלריות לקהל הרחב,מוגבלים וכו'. העבודות נעשו במקביל לעבודה הרגילה של המוזיאון שהיה פתוח כלהזמן. הושקעו בעבודות כ100 מיליון דולר ושטחי התצוגה הוכפלוויותר.הפתיחה הרשמית של המוזיאון המחודש תערך ב26.7.10 בטקסיות רבהויבואו אליה אנשים מכל העולם. בסיור שנערך במוזיאון בפני 120 עתונאים זרים וישראליים אפשרהיה לראות ולהתרשם מהשינויים הרבים שנעשו במוזיאון שהופך על ידי כך להיות המוזיאוןהגדול ביותר בישראל.חלק ממטרות השיפוצים שנעשו היו להוסיף חללי תצוגה,לעשות אתהמעברים מאגף לאגף מתואמים והגיוניים יותר והן להפריד בין השטח המיועד לתצוגותקבועות מהשטחים המיועדים לתצוגות מתחלפות הרעיון התכנוני והאדריכלי היה ליצור למוזיאון כניסה חדשהנוחה ופשוטה המאפשרת להרגישו ישר מהכניסה ולראות במבט אחד את המוזיאון עד למעלהכאשר קו הראיה אינו נחסם ע"י בנינים המפריעים לכך. הביקור במוזיאון מתחיל בכוונה בביקור באגף לאמנות ישראליתומשם מתחברים כל האגפים כך שהמעברים מאגף לאגף מביאים תמיד לנקודה המרכזית וממנהאפשר להחליט אם להמשיך או לחזור ולראות בפעם אחרת. יש באגפים שני מפלסים והם מסודרים בצורה שהמפלס המרכזיהתחתון תמיד מוקדש לתערוכות הקבע והמפלס העליון לתערוכות המתחלפות ועל ידי כך נמנעהערבוב בין הקבע למתחלף. במבט ראשון נראה שהמטרות הושגו ואכן המוזיאון קיבל פניםחדשות.הנה אחת הדוגמאות. הכניסה למוזיאון והגישה לגלריות מתאפשרת כעת במדרגות שהיוקיימות אך גם דרך אחרת מקורה שנבנתה בתוך ההר  המגינה מתנאי מזג האויר  כאשר שיפועהעליה הורד משמעותית לנוחיות המבקרים וללא צורך לעלות אפילו מדרגהאחת. בנוסף כל אגפי המוזיאון אורגנו מחדש כך שיש להם אופי ישראלימשלו. המוזיאון עבר תהליך טרנספורמציה מאוד משמעותית הוא אמנםהתחדש אך נשאר אותו מוזיאון נפלא שהיה ושיפר את הזרימה בתוךהמוזיאון. ארבעה הם אגפי המוזיאון-הנער,האמנויות,הארכיולוגיה ואמנותותרבות יהודית. יש במוזיאון תצוגה הסטורית של אמנות ישראלית מסודרת לא בצורהכרונולוגית אלא לפי נושאים. להמחשת השפע והגיוון בהצע המוזיאון המחודש הנני מצרף כמהתמונות מכל אגף וכן אחת העבודות בתערוכה המתחלפת דהיינו של קרלוס אמורלס-"ענן שחור"בה 15,000 גזרי פרפרים המודבקים ביד על הקיר.לראות או לא לראות:חובה לבקר ולראות את תצוגות הקבע המקסימותוגם המתחלפות שיהיהו. נכתב על ידי elybikoret -אלי ליאון,22/7/2010 09:49

 



תגיות המאמר: ELYBIKORET


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ליאון-elybikoret

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/131370 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/13970 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה26/04/121294 צפיות
10 שירים מצויינים בביצועו בלווי קלידים וגיטרה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121477 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121261 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי27/12/111327 צפיות
קולקטיב הבארוק הישראלי

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי23/12/111257 צפיות
אלברט כהן שר שירי מחזמרים

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223340 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223645 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223371 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205229 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205268 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206206 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192349 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica