חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות להעלמת קמטים בעור הפנים

אחת הבעיות האסתטיות המטרידות ביותר אנשים רבים היא קמטים בעור. הרפואה האסתטית המודרנית מציעה שלל פתרונות להעלמת קמטים – שכדאי להכיר.

העלמת קמטים בעור – איך זה עובד?
קמטים בעור הפנים היא בעיה נפוצה מאוד – וגברים ונשים רבים סובלים ממנה. זו תופעה טבעית שמתרחשת עם ההתבגרות. ישנם גורמים שמשפיעים עליה – כמו נטייה גנטית, עישון סיגריות או חשיפה לשמש – אך בסופו של דבר, כמעט כולנו נסבול ממנה בשלב כזה או אחר של חיינו. בעולם מוכרים היום סוגים רבים של טיפולים שנועדו לסייע לנו בהשגת עור פנים נעים חלק ובריא – ולהתמודד עם קמטים וההזדקנות. הבחירה בטיפול הספציפי להעלמת קמטים תלויה בהעדפות האישיות של כל אחד ואחד, בהתאם למצב העור שלו, האפשרויות הכספיות העומדות בפניו וכו'.

בוטוקס
אחד הפתרונות הידועים ביותר להעלמת קמטים – הוא שימוש בהזרקת בוטוקס.  מדובר בחומר חלבוני אשר מוזרק לפנים – ומשתק את פעולתם של שרירים קטנים – שרירים הנקראים שרירי הבעה. השימוש בבוטוקוס מונע את הופעתם של קמטי ההבעה – ומסייע מאוד בהעלמת קמטים מהפנים. מדובר בטיפול פשוט מאוד, שנמשך פחות מחצי שעה על פי רוב – אך חשוב לעשות אותו אצל אנשי מקצוע מיומנים. חומר זה מועיל מאוד למראה עור הפנים לתקופה של מספר חודשים. פשטותו של הטיפול הופכת אותו לאחד מהפתרונות הפופולאריים ביותר בעולם בתחום זה. הטיפולים בחומר זה החלו כבר בשנות השמונים – ויש לו שימושים רבים מאוד ברפואה המודרנית. מיליוני אנשים בעולם משתמשים בו מדי יום – בהצלחה. בעולם אף נפוץ המנהג של מסיבות מיוחדות שבהן קיבלו האורחים זריקות טיפוליות לעור הפנים.

גלווניק ספא
טיפול חדשני נוסף שצובר פופולאריות הוא גלווניק ספא. מדובר במכשיר ביתי פשוט לשימוש – ובעזרת טיפול שבועי בן כ-10 דקות ניתן להילחם בעזרתו בקמטים בעור. המכשיר, שמזכיר בצורתו עכבר מחשב, מופעל על ידי סוללות רגילות – ומסייע בהחדרת חומרי טיפוח לעור. בעזרת שידור גלים מיוחדים הוא מאפשר להחדיר לעור ויטמינים ותמציות פרחים המסייעים לו. הטיפול בגלווניק ספא קל לביצוע – והוא גם גורם לתחושות נעימות בפנים, כמו מסאז' מפנק.

שיטות נפוצות נוספות להעלמת קמטים הן שימוש בחומרי מילוי, ניתוח מתיחת פנים, וטיפולי פילינג למינהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סמארט סייט חברת המתמחה ב - שיווק באינטרנט וקידום אתרים.
לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר:  03-5334200

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סמארט סייט

מאת: סמארט סייטבריאות השן14/06/111487 צפיות
רפואת שיניים זהו תחום מתקדם מאוד ומדי זמן יוצאים חידושים שמטרתם להפוך את מראה השיניים ליותר אסתטי כך שלא ניתן יהיה לראות בנקל כי בוצעו בשיניים טיפולים כמו סתימות או כתרים וזאת הסיבה למעבר מסתימות כסופות לסתימות לבנות כך שברגע שהפה פתוח רואים מראה נקי של שיניים עם סתימות לבנות. סתימות לבנות לשיניים תופסות אט אט את מקומן של סתימות כסופות וכמעט בכל מרפאה מבצעים אותן

מאת: סמארט סייטניתוחים פלסטיים21/05/111398 צפיות
סקרים רבים מוכיחים כי אחת הבעיות האסתטיות שמפריעות לאנשים יותר מכל היא צורתו של האף. הסיבה לכך פשוטה: מיקומו של האף בחזית הפנים, הופכת אותו לבעל חשיבות רבה במראה הכללי שלנו. כל פגם באף בולט באופן ממשי, וכתוצאה מכך רבים משתוקקים לבצע תיקון – שישפר את מראם. ניתוח אף הוא שיטה מקובלת מאוד לשיפור מראה הפנים.

מאת: סמארט סייטדיוור אלקטרוני31/10/101569 צפיות
אחד הנושאים החשובים ביותר בשיווק ישיר באמצעות ניוזלטר, הוא שיפור אחוזי הפתיחה, כלומר, הגדלת מספר האנשים שנחשפים לתוכן שקיבלו במיל, מתוך כלל המקבלים. כדי להגדיל את אחוזי הפתיחה לניוזלטרים, ישנם מספר צעדים שמומלץ לנקוט בהם. הצעד הראשון הוא גיוס חכם של לקוחות אשר מקבלים מכם שירותי דיוור, כיצד עושים את זה במאמר הבא..

מאת: סמארט סייטבריאות ורפואה כללי13/10/101220 צפיות
בשנים האחרונות התפתח טיפול חדש שמאפשר להפיק תאי גזע בקלות רבה – באמצעות עקירת שיני חלב. כן, כן – זה אולי נשמע קצת משונה, אבל זו האמת לאמיתה: בשיני החלב, אותם שיניים שצומחות לילדים ונושרות אחרי זמן לא רב, מסתתרים תאי גזע שניתן להפיק אותם ולשמר אותם לצרכי טיפולים רפואיים עתידיים.

מאת: סמארט סייטצילום12/09/101369 צפיות
תקופת ההיריון היא אחת התקופות המרגשות ביותר בחייה של כל אשה. בזמן תשעת חודשי ההריון גופה של האישה עובד שינוי גדול, כשהאם העתידית נושאת את העובר ברחמה. רבים נוהגים לתעד את תשעת החודשים המופלאים הללו בתמונות, על מנת לשמור אותם כמזכרת עבורם, ועבור הילד או הילדה. צילום הריון הוא אתגר מיוחד, ורבים בוחרים להשתמש בצלם או צלמת מקצועית...

מאת: סמארט סייטדיוור אלקטרוני24/08/101372 צפיות
עסקים רבים בישראל משתמשים בשיווק באינטרנט באמצעות תוכנת דיוור אלקטרוני ושליחת ניוזלטר – ובצדק. זהו אמצעי שיווק זול ופשוט ביותר לתפעול, שמאפשר לכם לשמור על קשר רצוף עם הלקוחות שלכם, לעדכן אותם בשירותים חדשים, מבצעים ותכנים. אם אתם מתכננים להתחיל לשלוח ניוזלטר ללקוחות שלכם – או שאתם כבר שולחים – קבלו מספר טיפים לשיפורו

מאת: סמארט סייטבריאות ורפואה כללי15/08/101323 צפיות
מחקרים רבים מראים כי הרפואה של היום עושה תפנית. האנטיביוטיקה מפנה את מקומה לטובת טיפולים טבעיים יותר, רבים חושבים בטעות כי מדובר בטיפולים אלטרנטיביים כמו רפואה סינית אך למעשה מדובר בכיוון מחקר חדש-ישן שרק בעשור האחרון תופס תאוצה של ממש.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184248 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica