חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח אף - שיטות עיקריות להשגת אף סולד

סקרים רבים מוכיחים כי אחת הבעיות האסתטיות שמפריעות לאנשים יותר מכל היא צורתו של האף. הסיבה לכך פשוטה: מיקומו של האף בחזית הפנים, הופכת אותו לבעל חשיבות רבה במראה הכללי שלנו. כל פגם באף בולט באופן ממשי, וכתוצאה מכך רבים משתוקקים לבצע תיקון - שישפר את מראם.

ניתוח אף הוא שיטה מקובלת מאוד לשיפור מראה הפנים. מדובר בניתוח שמבוצע זה עשרות שנים בכל רחבי העולם, וכמובן גם פה בישראל. מדי שנה מבוצעים בארץ אלפי ניתוחי אף, והניתוח הפך ברבות השנים למקובל מאוד. בדרך כלל, כשמדברים על ניתוח פנים, הכוונה היא לניתוח אף.

כששואלים את המנותחים לפני הניתוח מה היא מטרת הפרוצדורה, רבים מהם ישיבו כי הם מעוניינים להשיג אף סולד. האף הסולד, אף קטן וחמוד בזווית, הוא משאת נפשם של רבים, ונחשב למבוקש מאוד, בעיקר על ידי נשים. כל מי שסובל מאף ארוך או רחב מדי, שיש בו בליטות או גיבנות, חולם להשיג אף סולד.

כדי להשיג אף שכזה יש צורך בביצוע ניתוח אף, שכולל שינוי פנימי במבנה שלו. הניתוח, שמבוצע בהרדמה חלקית או מלאה, כולל כניסה לתוך האף, ושינוי מבנה הסחוסים והעצמות. הניתוח עצמו אינו כולל כאבים שכן הוא מבוצע בהרדמה, אולם לאחריו ישנה תקופת התאוששות שבמהלכה צפויה אי נוחות.

למרות שהרפואה הפלסטית התקדמה מאוד עם השנים, חשוב לדעת כי גם המנתח הפלסטי הטוב ביותר אינו קוסם. לא ניתן לשנות לחלוטין את מבנה האף הבסיסי. ניתן להשיג שיפור משמעותי, אבל לא כל אחד יוכל לזכות באף סולד מהחלומות. אם אתם מתלבטים לפני הניתוח, ייתכן שכדאי לכם לבצע הדמיה ממוחשבת לפני ניתוח פנים - שתראה לכם פחות או יותר מה תהיה התוצאה הסופית.

חשוב לדעת כי במהלך ניתוח פנים מסוג זה, ניתן לבצע גם תיקונים רפואיים. אנשים רבים סובלים מבעיות נשימה בשל מבנה האף, וניתן לשלב טיפול בבעיות אלה במהלך ניתוח אף למטרת אסתטיות, כך שבסופו של דבר תיהנו לא רק מאף סולד, אלא גם מזרימת חמצן טובה יותר.

כתבות נוספות בנושאי ניתוחים פלסטיים - בפורטל לה-בריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סמארט סייט חברת המתמחה ב - שיווק באינטרנט וקידום אתרים.
לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר:  03-5334200

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סמארט סייט

מאת: סמארט סייטבריאות השן14/06/111487 צפיות
רפואת שיניים זהו תחום מתקדם מאוד ומדי זמן יוצאים חידושים שמטרתם להפוך את מראה השיניים ליותר אסתטי כך שלא ניתן יהיה לראות בנקל כי בוצעו בשיניים טיפולים כמו סתימות או כתרים וזאת הסיבה למעבר מסתימות כסופות לסתימות לבנות כך שברגע שהפה פתוח רואים מראה נקי של שיניים עם סתימות לבנות. סתימות לבנות לשיניים תופסות אט אט את מקומן של סתימות כסופות וכמעט בכל מרפאה מבצעים אותן

מאת: סמארט סייטדיוור אלקטרוני31/10/101569 צפיות
אחד הנושאים החשובים ביותר בשיווק ישיר באמצעות ניוזלטר, הוא שיפור אחוזי הפתיחה, כלומר, הגדלת מספר האנשים שנחשפים לתוכן שקיבלו במיל, מתוך כלל המקבלים. כדי להגדיל את אחוזי הפתיחה לניוזלטרים, ישנם מספר צעדים שמומלץ לנקוט בהם. הצעד הראשון הוא גיוס חכם של לקוחות אשר מקבלים מכם שירותי דיוור, כיצד עושים את זה במאמר הבא..

מאת: סמארט סייטבריאות ורפואה כללי13/10/101221 צפיות
בשנים האחרונות התפתח טיפול חדש שמאפשר להפיק תאי גזע בקלות רבה – באמצעות עקירת שיני חלב. כן, כן – זה אולי נשמע קצת משונה, אבל זו האמת לאמיתה: בשיני החלב, אותם שיניים שצומחות לילדים ונושרות אחרי זמן לא רב, מסתתרים תאי גזע שניתן להפיק אותם ולשמר אותם לצרכי טיפולים רפואיים עתידיים.

מאת: סמארט סייטצילום12/09/101369 צפיות
תקופת ההיריון היא אחת התקופות המרגשות ביותר בחייה של כל אשה. בזמן תשעת חודשי ההריון גופה של האישה עובד שינוי גדול, כשהאם העתידית נושאת את העובר ברחמה. רבים נוהגים לתעד את תשעת החודשים המופלאים הללו בתמונות, על מנת לשמור אותם כמזכרת עבורם, ועבור הילד או הילדה. צילום הריון הוא אתגר מיוחד, ורבים בוחרים להשתמש בצלם או צלמת מקצועית...

מאת: סמארט סייטדיוור אלקטרוני24/08/101374 צפיות
עסקים רבים בישראל משתמשים בשיווק באינטרנט באמצעות תוכנת דיוור אלקטרוני ושליחת ניוזלטר – ובצדק. זהו אמצעי שיווק זול ופשוט ביותר לתפעול, שמאפשר לכם לשמור על קשר רצוף עם הלקוחות שלכם, לעדכן אותם בשירותים חדשים, מבצעים ותכנים. אם אתם מתכננים להתחיל לשלוח ניוזלטר ללקוחות שלכם – או שאתם כבר שולחים – קבלו מספר טיפים לשיפורו

מאת: סמארט סייטבריאות ורפואה כללי15/08/101324 צפיות
מחקרים רבים מראים כי הרפואה של היום עושה תפנית. האנטיביוטיקה מפנה את מקומה לטובת טיפולים טבעיים יותר, רבים חושבים בטעות כי מדובר בטיפולים אלטרנטיביים כמו רפואה סינית אך למעשה מדובר בכיוון מחקר חדש-ישן שרק בעשור האחרון תופס תאוצה של ממש.

מאת: סמארט סייטיופי וטיפוח - כללי22/07/101400 צפיות
אחת הבעיות האסתטיות המטרידות ביותר אנשים רבים היא קמטים בעור. הרפואה האסתטית המודרנית מציעה שלל פתרונות להעלמת קמטים – שכדאי להכיר. העלמת קמטים בעור – איך זה עובד?

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161785 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161781 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151781 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica