חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשחק משחקים בפיירפוקס

מאת: משהמשחקים באינטרנט29/03/20091166 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתים לשחק Crysis - אחד מה משחקים עם דרישות החומרה הגבוהות ביותר ז'אנר - דרך הפיירפוקס? קרן מוזילה מעורבת בפרוייקט שמנסה להעביר גרפיקה תלת-מימדית לדפדפן, כך מדווח Cnet.
  
 למרות שהרשת הפכה בשנים האחרונות לכר פורה לממשקים צבעוניים יותר, עשירים יותר ומתוחכמים יותר, גרפיקה תלת ממדית היא תחום שמעולם לא התפתח ברשת. כעת קרן מוזילה, שעומדת מאחורי הדפדפן בקוד פתוח פיירפוקס, ואיגוד Khronos שמפקח על הממשק הגרפי OpenGL, משתפים פעולה כדי ליצור תקן לגרפיקה תלת מימדית וגם משחקים ברשת.
  
 בתגובה לפנייה של מוזילה, קרונוס הקימה קבוצה לקידום משחקים בתלת מימד ברשת, שתיצור מפרט שיסופק חינם לדורשים. המטרה היא להשיק את הגרסה הראשונה תוך שנה, לפי ההכרזה שנמסרה בכנס מפתחי המשחקים בסן פרנסיסקו (GDC).
  
 "עם גרפיקה מואצת בתלת מימד, בשילוב עם הדור הבא של מנועי ג'אווהסקריפט של יצרניות הדפדפנים השונות, נוכל לראות יותר יישומי רשת מתקדמים שייכתבו באמצעות טכנולוגיות פתוחות", אמר כריס בליזארד, אוונגליסט במוזילה.
  
 יש מרחק ניכר בין טיוטה של תקן לרשת תלת מימדית של ממש. בינתיים, אדובי מפתחת טכנולוגיית תלת מימד משלה, לשילוב בתוסף הפלאש המותקן על דפדפנים.  כמו כן, ייתכן כי הפיתוחים העתידיים ב-HTML יאפשרו תמיכה מובנית בתלת מימד, ללא שימוש בתקנים חיצוניים.  ונכון שלכל טכנולוגיה חדשה לוקח זמן להתפתח, אבל די מהר זה יכול להפוך לתקן  ולהיות מותקן בכל מחשב ביתי כי ככה התפתחו כל הטכנולוגיות וגם משחקים ששולטים כיום בשוק התוכנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר משחקים עם מאות משחקי פלאש בחינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה

מאת: משהמשחקי אונליין10/12/092926 צפיות
כמה פעמים יצא לכם לשמוע על המשחק באבלס? כמה פעמים קראתם מאמרים על באבלס או כמה פעמים יצא לכם לראות המון משחקי באבלס באתרי משחקים בחינם שונים?

מאת: משהמשחקי אונליין15/05/091292 צפיות
פוקר הנו משחק המשוחק בחדרי פוקר בבתי קזינו בכל העולם. יש המתארגנים ומשחקים פוקר גם בבתיהם עם החבר'ה לשם הנאה. לחדרי פוקר חוקי פוקר שונים, עליך לבדוק בכל מקום מהם הגבולות ומה מצפה לך, לפני שתתחיל במשחק.

מאת: משהביטוח - כללי13/05/091223 צפיות
חוסר התאמה בין התנאים שהובטחו לחוסך במוצר הפנסיוני לבין מה שניתן בפועל, הוא לא מחזה נדיר. דוגמה בולטת לכך היא גביית דמי ניהול גבוהים ממה שהובטח. סוכן הביטוח הבטיח לכם הנחה? כך תוודאו שקיבלתם אותה

מאת: משההכרויות24/04/091445 צפיות
את יודעת שקשרים אחרים שהיו לך והתחילו כך - נעלמו כלעומת שבאו. הוא מציע ללוות אותך, ואת לא מתנגדת לעוד כמה דקות במחיצתו. אתם הולכים מחויכים לעבר ביתך ואת יודעת שאסור לך להציע לו לעלות, אבל משהו בך לא רוצה שהלילה הזה ייגמר

מאת: משהמשחקי אונליין19/04/091423 צפיות
תעשיית משחקים חדשה נולדה: בשביל ליהנות ממשחק טוב כבר לא צריך קונסולה ייעודית או מחשב חזק — בדפדפן ובסלולר אפשר למצוא שלל משחקים איכותיים ומצוינים בחינם או במחיר שפוי. הנשים כבר מהוות רוב בקרב השחקנים

מאת: משהמשחקי אונליין02/03/091941 צפיות
מומחי הגיימינג של ספר השיאים של גינס התכנסו ובחרו את המשחקים המשפעים ביותר בהיסטוריה של התעשייה. מסופר מריו קארט ועד אאוטראן 2

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143479 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138291 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138242 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138180 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138180 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132162 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138228 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica