חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנדסה - לימודי ערב

מאת: שחףלימודים אקדמאיים25/07/2010811 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי הנדסה זוכים לביקוש רב, אך מדובר במסלול לימודים ארוך ותובעני, הדורש השקעה רבה. מוסדות אקדמיים רבים פיתחו מסלול ייחודי ללימודי ערב, הבנוי בצורה הדרגתית ופחות עמוסה, ומאפשר גם לאנשים עובדים לרכוש השכלה אקדמית ולהתקדם מבחינה מקצועית.

בעידן של חידושים טכנולוגיים והתפתחויות בלתי פוסקות, ישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים בתחומי ההנדסה השונים. על מנת להשתלב בתחום יש לרכוש השכלה אקדמית בצורה מסודרת, אך לרבים אין את הזמן הדרוש ואת היכולת להתחייב ללימודי הנדסה הכוללים חמישה ימי לימוד בשבוע. משום כך, מוסדות אקדמיים רבים מציעים כיום לימודי ערב בהנדסה, המקנים הזדמנות לאנשים עסוקים ללמוד מקצוע מבוקש, ולשפר את אפשרויות התעסוקה שלהם.

לימודי הנדסה במסלול ערב אינם שונים מבחינת התכנים הלימודיים, וההבדל העיקרי הוא בשעות המפגשים ובתדירותם. בעוד שלימודי הנדסה במסלול בוקר כוללים בדרך כלל חמישה ימי לימוד בשבוע בשעות הבוקר והצהריים, הרי שלימודי ערב בהנדסה כוללים בדרך כלל שני ימי לימוד בשעות הערב. לעתים ישנם מפגשים גם בימי שישי, או מרתונים מרוכזים לקראת בחינות או במהלך סמסטר קיץ, אך רוב המפגשים הלימודיים מתקיימים בשעות אחרי הצהריים.

לימודי הנדסה לתואר ראשון במתכונת הרגילה של מסלול בוקר אורכים ארבע שנים, ולעתים ישנם מסלולי לימוד הדורשים הכשרה של חמש שנים. מאחר ובמהלך לימודי ערב בהנדסה תדירות המפגשים נמוכה יותר בעוד שתוכנית הלימודים לא משתנה, הרי שבהכרח משך הזמן הכולל הנחוץ לשם השלמת כל הקורסים הנחוצים לקבלת תואר ארוכה יותר. לימודי ערב בהנדסה כוללים בדרך כלל שלושה סמסטרים במקום שניים, ונוסף על כך אורכים שנים רבות יותר.

מקומות עבודה רבים זיהו את הצורך בעובדים מקצועיים בעלי ידע מעודכן, ושולחים אנשי מקצוע בתחומים ספציפיים ללימודי ערב בהנדסה. בדרך כלל לימודים אלו הינם על חשבון מקום העבודה או בהשתתפות חלקית בלבד של העובד, והם מקנים הזדמנות להיחשף לתחומים חדשים ומתפתחים בתחום ההנדסה, על מנת להתקדם מבחינה מקצועית. חשוב לציין כי מקומות עבודה רבים מקנים עדיפות לבעלי תואר אקדמי בעת קידום, ועל כן מומלץ לרכוש השכלה רב תחומית.

בנוסף לאנשים עובדים המבקשים להתקדם במקום העבודה הנוכחי שלהם, ישנם גם רבים העובדים במקצוע אשר אינו תואם את יכולותיהם. לימודי ערב בהנדסה מקנים הזדמנות ייחודית לרכוש מקצוע מבוקש בשעות הערב, ולעשות הסבה מקצועית. קהל יעד נוסף של לימודי הנדסה בשעות הערב הינם אנשים המעוניינים לרכוש השכלה אקדמית, אך מבקשים לעשות זאת בקצב איטי ובצורה הדרגתית, ולא בצורה אינטנסיבית של לימודי תואר ראשון בשעות הבוקר.

רוצים לדעת עוד על לימודי הנדסה במסלול ערב? אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מלא ועדכני, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם מוסדות הלימוד.

 



תגיות המאמר: לימודי הנדסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי שחף

למוסדות לימוד בתחום זה ועבור חיפוש לימודים בתחומים נוספים כנסו לפורטל נרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףלימודים אקדמאיים12/08/101283 צפיות
לאחר סיום לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון, ניתן להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, דוגמת ארגונים פרטיים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות תעשייתיות, עמותות וארגונים חברתיים, גופי מסחר בינלאומיים, ועוד.

מאת: שחףשיעורים פרטיים12/08/101455 צפיות
ניתן לגשת לבגרות באנגלית בכמה רמות של קושי. רמת של 3 יחידות באנגלית נחשבת לבסיסית ביותר, והיא חובה על מנת לקבל תעודת בגרות. רמה של 4 יחידות בגרות באנגלית מעניקה בונוס מסוים, מעבר לציון המתקבל, דבר המאפשר להעלות את הממוצע הכללי של הבגרות.

מאת: שחףפסיכומטרי12/08/101329 צפיות
על מנת לשלוט בשפה האנגלית בצורה טובה, אין מספיק בחודש אחד מרוכז של לימודי אנגלית. תהליך חיפוש לימודים צריך להתחיל מוקדם ככל האפשר, וכמובן שניתן לתרגל את השפה גם בצורה עצמאית.

מאת: שחףמוסדות לימוד12/08/101156 צפיות
דבר חשוב נוסף בעת חיפוש לימודים הוא, כמובן, מוסד הלימודים עצמו. הבחירה הראשונית נגזרת בדרך כלל מהמיקום של מוסד הלימודים, ובעוד שבמרכז הארץ ישנם בתי ספר רבים המציעים לימודי אנגלית, הרי שבפריפריה קשה יותר למצוא קורסים ללימודי אנגלית

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101499 צפיות
שליטה בשפה האנגלית מהווה כלי חשוב להצלחה, ולכן חשוב להתחיל את לימודי אנגלית בגיל צעיר. אמנם ילד בגיל הגן אינו חושב על משרת ניהול בכירה, אך מי שאינו רוכש את השפה האנגלית בגיל צעיר, אלא מתחיל לימודי אנגלית רק בגיל מאוחר, מתקשה להשלים את הפער

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101133 צפיות
מיקום בית הספר ללימודי אנגלית הוא פרמטר לא פחות מרכזי בעת תהליך חיפוש לימודים. במרכז הארץ ובעיקר בתל אביב ישנם בתי ספר המציעים לימודי אנגלית למתחילים, עובדה המאפשרת להשוות ולבחור את מקום הלימודים המתאימים ביותר לצרכים הפרטניים של התלמיד

מאת: שחףציור10/08/102679 צפיות
לימודי אומנות הציור מוצעים כיום במגוון רחב של בתי ספר לאומנות, ומלבד הזרם האומנותי אליו משתייך בית הספר, ישנם גורמים נוספים שחשוב לבדוק בזמן חיפוש לימודים. כדאי לבדוק את מידת הניסיון של צוות המרצים בהוראת ציור,

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181707 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171477 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica