חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אנגלית למתחילים

מאת: שחףלימודי שפות12/08/20101135 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום מתחילים בלימודי אנגלית כבר בכיתה ד', וישנם הורים אשר שולחים את ילדיהם לחוג לימוד אנגלית אפילו בגיל יותר צעיר. עם זאת, ישנם רבים אשר אינם שולטים בשפה האנגלית בצורה מספקת, ומבקשים לרכוש את השפה היום. אנגלית הינה השפה המדוברת ביותר בעולם המערבי, וכל אדם אשר רוצה לטייל בעולם, לסחור עם מדינות זרות, לקרוא את דיקנס בשפת המקור, לחקור באינטרנט נושאים ממוקדים, או רק לראות טלוויזיה בלי תרגום, נדרש לידיעת השפה ברמה טובה.

לימודי אנגלית נחשבים לקשים במיוחד, מאחר והשפה האנגלית עשירה מאוד מבחינת אוצר מילים יחסית לעברית. גורם נוסף המקשה על לימודי אנגלית הוא המבנה הדקדוקי הייחודי שלה, אשר כולל תחביר וזמנים שונים מאוד מהשפה העברית. עם זאת, מי שיודע שפה לטינית אחרת, דוגמת ספרדית או איטלקית, יגלה כי לימודי אנגלית אינם כה קשים, וזאת בשל קווי הדמיון בין השפות הלטיניות. בכל מקרה, לימודי אנגלית בצורה יעילה ואיכותית תלויים ברמת המוטיבציה והתרגול של האדם המעוניין ללמוד.

כיום ישנם בתי ספר רבים המציעים לימודי אנגלית למתחילים, ובעת חיפוש לימודים ובחירת המוסד המתאים ישנם גורמים רבים שכדאי לבדוק. העיקרי שבהם הוא כמובן רמת סגל ההוראה ואיכות מוסד הלימודים, כמו גם מידת הניסיון וההצלחה בלימודי אנגלית. מומלץ לבחור במוסד לימודים ידוע ומוכר, בעל שנים רבות של ניסיון, על מנת להבטיח לימודי אנגלית למתחילים ברמה גבוהה, על ידי צוות מרצים אשר מכיר את הקשיים הייחודיים למשתתפים בלימודי אנגלית למתחילים.

גורם חשוב נוסף שכדאי לבדוק בזמן חיפוש לימודים הוא משך הלימודים, כמו גם תדירות המפגשים. בתי ספר רבים ללימודי אנגלית מציעים לימודי ערב או לימודים ביום ו', המתאימים במיוחד לאנשים עובדים או בעלי משפחה. בנוסף, רצוי לבחור במסלול לימודים הכולל מספר מפגשים מצומצם במהלך השבוע, גם בכדי שיהיה ניתן לתרגל את החומר הנלמד במהלך השבוע, וגם על מנת להותיר זמן פנוי גם לתחומים אחרים בחיים.

מיקום בית הספר ללימודי אנגלית הוא פרמטר לא פחות מרכזי בעת תהליך חיפוש לימודים. במרכז הארץ ובעיקר בתל אביב ישנם בתי ספר המציעים לימודי אנגלית למתחילים, עובדה המאפשרת להשוות ולבחור את מקום הלימודים המתאימים ביותר לצרכים הפרטניים של התלמיד. לעומת זאת, בפריפריה ישנו מגוון קטן יותר של מוסדות המציעים לימודי אנגלית למתחילים. עם זאת, הדבר מהווה יתרון בשל התחרות הרבה על כל מתעניין בלימודי אנגלית, דבר המאפשר לעתים להתמקח על נושאים חשובים כמו גובה שכר הלימוד, כמות המטלות, חובת נוכחות, ועוד.

 



תגיות המאמר: לימודי אנגלית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי שחף

למוסדות לימוד בתחום זה ועבור חיפוש לימודים בתחומים נוספים כנסו לפורטל נרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףלימודים אקדמאיים12/08/101287 צפיות
לאחר סיום לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון, ניתן להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, דוגמת ארגונים פרטיים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות תעשייתיות, עמותות וארגונים חברתיים, גופי מסחר בינלאומיים, ועוד.

מאת: שחףשיעורים פרטיים12/08/101459 צפיות
ניתן לגשת לבגרות באנגלית בכמה רמות של קושי. רמת של 3 יחידות באנגלית נחשבת לבסיסית ביותר, והיא חובה על מנת לקבל תעודת בגרות. רמה של 4 יחידות בגרות באנגלית מעניקה בונוס מסוים, מעבר לציון המתקבל, דבר המאפשר להעלות את הממוצע הכללי של הבגרות.

מאת: שחףפסיכומטרי12/08/101331 צפיות
על מנת לשלוט בשפה האנגלית בצורה טובה, אין מספיק בחודש אחד מרוכז של לימודי אנגלית. תהליך חיפוש לימודים צריך להתחיל מוקדם ככל האפשר, וכמובן שניתן לתרגל את השפה גם בצורה עצמאית.

מאת: שחףמוסדות לימוד12/08/101161 צפיות
דבר חשוב נוסף בעת חיפוש לימודים הוא, כמובן, מוסד הלימודים עצמו. הבחירה הראשונית נגזרת בדרך כלל מהמיקום של מוסד הלימודים, ובעוד שבמרכז הארץ ישנם בתי ספר רבים המציעים לימודי אנגלית, הרי שבפריפריה קשה יותר למצוא קורסים ללימודי אנגלית

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101502 צפיות
שליטה בשפה האנגלית מהווה כלי חשוב להצלחה, ולכן חשוב להתחיל את לימודי אנגלית בגיל צעיר. אמנם ילד בגיל הגן אינו חושב על משרת ניהול בכירה, אך מי שאינו רוכש את השפה האנגלית בגיל צעיר, אלא מתחיל לימודי אנגלית רק בגיל מאוחר, מתקשה להשלים את הפער

מאת: שחףציור10/08/102682 צפיות
לימודי אומנות הציור מוצעים כיום במגוון רחב של בתי ספר לאומנות, ומלבד הזרם האומנותי אליו משתייך בית הספר, ישנם גורמים נוספים שחשוב לבדוק בזמן חיפוש לימודים. כדאי לבדוק את מידת הניסיון של צוות המרצים בהוראת ציור,

מאת: שחףאומנות - כללי10/08/101361 צפיות
תנאי קבלה של לימודי אומנות טיפולית משתנים במידה רבה בין המסלולים השונים, אך בדרך כלל יש צורך להציג תואר ראשון בתחומים כמו פסיכולוגיה, ריפוי בעיסוק, חינוך מיוחד או מדעי ההתנהגות.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222651 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192104 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173226 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173490 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172985 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172496 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171972 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica