חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אנגלית לקראת הפסיכומטרי

מאת: שחףפסיכומטרי12/08/20101331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ציון גבוה במבחן הפסיכומטרי הינו תנאי קבלה הכרחי למסלולים אקדמיים רבים, ומשום כך חשוב להתכונן בקפידה למבחן ולהשתלב בלימודי אנגלית לפסיכומטרי מבעוד מועד. השפה האנגלית התברכה באוצר מילים עשיר במיוחד, ובוודאי יחסית לעברית. גורמים נוספים המקשים על לימודי אנגלית לפסיכומטרי הם התחביר והדקדוק הייחודיים, אשר מקשים מאוד על דוברי עברית לרכוש את השפה ולדבר אנגלית בצורה שוטפת וללא שגיאות דקדוקיות.

פרק האנגלית בבחינת הפסיכומטרי בודק את רמת הידע של הנבחן בשפה האנגלית, בניגוד לפרט הכמותי והמתמטי אשר בודקים את יכולת החשיבה. משום כך, לימודי אנגלית לפסיכומטרי מסייעים לבעלי זיכרון טוב לשפר את ציונם במידה ניכרת, ומגדילים את הסיכוי להתקבל למסלולי לימוד מבוקשים כמו רפואה או הנדסה. עם זאת, אנגלית היא שפה מורכבת וקשה, ומומלץ להתחיל בתהליך חיפוש לימודים זמן רב לפני הבחינה הפסיכומטרית, ולא להסתפק בלימודי אנגלית קצרי מועד.

חשוב לציין כי לימודי אנגלית לפסיכומטרי מיועדים לשם השגת ציון גבוה בבחינה, ואינם כוללים דיבור שוטף ומיומנויות שיחה כמו בבית הספר. התחומים עליהם נבחנים בבחינה הפסיכומטרית הם השלמת משפטים ואוצר מילים, ניסוח מחדש והבנה של המשפט, והבנת הקריאה הבוחנת את יכולת הקריאה של הנבדק. כל סוג של שאלות דורש יכולות אחרות, ועל כן לימודי אנגלית לפסיכומטרי משלבים בין הגדלת אוצר המילים, שיפור יכולת הניסוח, ועוד. בעת חיפוש לימודים כדאי לבחור במוסד לימודים ותיק ומוכר, בעל ניסיון בהכשרת תלמידים לקראת הבחינה הפסיכומטרית, על מנת להבטיח הצלחה במבחן.

לימודי אנגלית לפסיכומטרי, או לכל מטרה אחרת, יהיו יעילים ביותר כאשר גרים בארץ דוברת אנגלית. חצי שנה בניו יורק או באנגליה תשפר בצורה משמעותית את רמת הדיבור וההבנה של כל אדם, בלא צורך בלימודי אנגלית ייעודיים. עם זאת, בדרך כלל רוב האנשים אינם יכולים לנסוע לתקופה ארוכה מספיק על מנת לרכוש את השפה בצורה מספיקה, ויש צורך בלימודי אנגלית לפסיכומטרי. בעת חיפוש לימודים, חשוב לבדוק כי צוות ההוראה דובר אנגלית ברמה של שפת אם, וכי המבטא ואופן ההגייה של המילים הינו מדויק וללא שגיאות.

על מנת לשלוט בשפה האנגלית בצורה טובה, אין מספיק בחודש אחד מרוכז של לימודי אנגלית. תהליך חיפוש לימודים צריך להתחיל מוקדם ככל האפשר, וכמובן שניתן לתרגל את השפה גם בצורה עצמאית. חשוב לציין כי ישנם אנשים אשר זקוקים למסגרת לימודית מחייבת בכדי ללמוד, ואילו אחרים יכולים ללמוד בצורה עצמאית, ועל כן לכל אדם מתאימה מסגרת לימודית אחרת. בכל מקרה, גם למי שבוחר בלימודי אנגלית עצמאיים וגם למי שמשתלב בקורס הכנה לפסיכומטרי, מוקדם לתרגל את השפה על ידי קריאת ספרים באנגלית, צפייה בטלוויזיה בלי תרגום, לדבר באנגלית, ועוד.

 



תגיות המאמר: לימודי אנגלית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי שחף

למוסדות לימוד בתחום זה ועבור חיפוש לימודים בתחומים נוספים כנסו לפורטל נרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףלימודים אקדמאיים12/08/101287 צפיות
לאחר סיום לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון, ניתן להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, דוגמת ארגונים פרטיים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות תעשייתיות, עמותות וארגונים חברתיים, גופי מסחר בינלאומיים, ועוד.

מאת: שחףשיעורים פרטיים12/08/101459 צפיות
ניתן לגשת לבגרות באנגלית בכמה רמות של קושי. רמת של 3 יחידות באנגלית נחשבת לבסיסית ביותר, והיא חובה על מנת לקבל תעודת בגרות. רמה של 4 יחידות בגרות באנגלית מעניקה בונוס מסוים, מעבר לציון המתקבל, דבר המאפשר להעלות את הממוצע הכללי של הבגרות.

מאת: שחףמוסדות לימוד12/08/101161 צפיות
דבר חשוב נוסף בעת חיפוש לימודים הוא, כמובן, מוסד הלימודים עצמו. הבחירה הראשונית נגזרת בדרך כלל מהמיקום של מוסד הלימודים, ובעוד שבמרכז הארץ ישנם בתי ספר רבים המציעים לימודי אנגלית, הרי שבפריפריה קשה יותר למצוא קורסים ללימודי אנגלית

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101502 צפיות
שליטה בשפה האנגלית מהווה כלי חשוב להצלחה, ולכן חשוב להתחיל את לימודי אנגלית בגיל צעיר. אמנם ילד בגיל הגן אינו חושב על משרת ניהול בכירה, אך מי שאינו רוכש את השפה האנגלית בגיל צעיר, אלא מתחיל לימודי אנגלית רק בגיל מאוחר, מתקשה להשלים את הפער

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101136 צפיות
מיקום בית הספר ללימודי אנגלית הוא פרמטר לא פחות מרכזי בעת תהליך חיפוש לימודים. במרכז הארץ ובעיקר בתל אביב ישנם בתי ספר המציעים לימודי אנגלית למתחילים, עובדה המאפשרת להשוות ולבחור את מקום הלימודים המתאימים ביותר לצרכים הפרטניים של התלמיד

מאת: שחףציור10/08/102682 צפיות
לימודי אומנות הציור מוצעים כיום במגוון רחב של בתי ספר לאומנות, ומלבד הזרם האומנותי אליו משתייך בית הספר, ישנם גורמים נוספים שחשוב לבדוק בזמן חיפוש לימודים. כדאי לבדוק את מידת הניסיון של צוות המרצים בהוראת ציור,

מאת: שחףאומנות - כללי10/08/101361 צפיות
תנאי קבלה של לימודי אומנות טיפולית משתנים במידה רבה בין המסלולים השונים, אך בדרך כלל יש צורך להציג תואר ראשון בתחומים כמו פסיכולוגיה, ריפוי בעיסוק, חינוך מיוחד או מדעי ההתנהגות.

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161635 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161860 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133096 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132247 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132283 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132120 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132577 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica