חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אנגלית לבגרות

מאת: שחףשיעורים פרטיים12/08/20101453 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי אנגלית הינם חובה בבית הספר כבר מכיתה ד', ומקומות רבים מתחילים את לימודי אנגלית אפילו בגיל צעיר יותר. עם זאת, רבים מגיעים אל התיכון ללא ידיעת השפה ברמה מספקת, וניצבים בפני אתגר של ממש בעת לימודי הכנה לבגרות באנגלית. ציון גבוה בבגרות באנגלית חשוב על מנת להמשיך ללימודים אקדמיים, אשר מהווים כיום תנאי קבלה בסיסי במרבית מקומות העבודה היוקרתיים, ועל כן מומלץ להתכונן מבעוד מועד לקראת הבחינה.

הצלחה בבחינת הבגרות באנגלית וקבלת ציון גבוה חשובה מכמה בחינות. ראשית, ישנם מקצועות אקדמיים מסוימים הדורשים חובה של ציון חיובי בבגרות באנגלית בהיקף של 4 או אף 5 יחידות לימוד, דוגמת הנדסה או רפואה. בנוסף, ציון גבוה באנגלית מעלה את הממוצע של כלל תעודת הבגרות, דבר המשפר את הסיכוי להתקבל לתחומי לימוד מבוקשים כמו פסיכולוגיה או משפטים. לימודי אנגלית לבגרות של 5 יחידות יותר קלים יחסית מאשר בגרות של 5 יחידות בפיזיקה, לדוגמא, ולכן כדאי להשקיע את המאמץ הנוסף ולזכות בבונוס שמקבלים על מבחן בגרות בהיקף 5 יחידות.

כמובן שתמיד ניתן לשפר את הבגרות באנגלית גם לאחר סיום הלימודים בבית הספר, אולם דבר זה נחשב לפחות נוח. לימודי אנגלית לבגרות במסגרת התיכון הם קלים יחסית, מאחר ונמצאים כבר בתוך מסגרת לימודית, ואין גורמים חיצוניים כמו עבודה הדורשת התחייבות. גורם חשוב נוסף הוא העלות הכספית של הלימודים. לימודי אנגלית לבגרות במסגרת בית הספר זולה יותר בצורה משמעותית מאשר לימודי מכינה קדם אקדמית באנגלית, דבר המהווה גורם משמעותי עבור חלקים נרחבים באוכלוסייה.

ידיעת אנגלית חשובה לידע כללי, כמובן, ולא רק על מנת להוציא להעלות את הציון הממוצע בבגרות או לקבל פטורים מקורסים מסוימים באוניברסיטה. בעידן בו רוב הנוער גולש באינטרנט, צופה בטלוויזיה באנגלית ומטייל בחו"ל, לימודי אנגלית לבגרות מאפשרים לשלוט בשפה ברמה גבוהה. בנוסף, בשל המספר הרב של תיירים המגיעים לישראל בשנים האחרונות, לימודי אנגלית לבגרות מקנים את ידיעת השפה לשם יצירת תקשורת גם עם אנשים אשר אינם דוברים עברית.

ניתן לגשת לבגרות באנגלית בכמה רמות של קושי. רמת של 3 יחידות באנגלית נחשבת לבסיסית ביותר, והיא חובה על מנת לקבל תעודת בגרות. רמה של 4 יחידות בגרות באנגלית מעניקה בונוס מסוים, מעבר לציון המתקבל, דבר המאפשר להעלות את הממוצע הכללי של הבגרות. רמה של 5 יחידות לימוד היא הקשה ביותר, וכוללת נושאים רבים אשר אינם מופיעים בלימודי אנגלית לבגרות ביחידות הנמוכות ביותר. חשוב לציין כי ישנם מסלולים אקדמיים מסוימים הדורשים רמה של 5 יחידות בבגרות באנגלית, ונוסף על כך, לימודי אנגלית לבגרות ברמה של 5 יחידות מקנים בונוס גבוה אף יותר מזה של בגרות באנגלית ברמה של 4 יחידות לימוד.

 



תגיות המאמר: לימודי אנגלית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי שחף

למוסדות לימוד בתחום זה ועבור חיפוש לימודים בתחומים נוספים כנסו לפורטל נרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףלימודים אקדמאיים12/08/101283 צפיות
לאחר סיום לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון, ניתן להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, דוגמת ארגונים פרטיים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות תעשייתיות, עמותות וארגונים חברתיים, גופי מסחר בינלאומיים, ועוד.

מאת: שחףפסיכומטרי12/08/101328 צפיות
על מנת לשלוט בשפה האנגלית בצורה טובה, אין מספיק בחודש אחד מרוכז של לימודי אנגלית. תהליך חיפוש לימודים צריך להתחיל מוקדם ככל האפשר, וכמובן שניתן לתרגל את השפה גם בצורה עצמאית.

מאת: שחףמוסדות לימוד12/08/101156 צפיות
דבר חשוב נוסף בעת חיפוש לימודים הוא, כמובן, מוסד הלימודים עצמו. הבחירה הראשונית נגזרת בדרך כלל מהמיקום של מוסד הלימודים, ובעוד שבמרכז הארץ ישנם בתי ספר רבים המציעים לימודי אנגלית, הרי שבפריפריה קשה יותר למצוא קורסים ללימודי אנגלית

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101499 צפיות
שליטה בשפה האנגלית מהווה כלי חשוב להצלחה, ולכן חשוב להתחיל את לימודי אנגלית בגיל צעיר. אמנם ילד בגיל הגן אינו חושב על משרת ניהול בכירה, אך מי שאינו רוכש את השפה האנגלית בגיל צעיר, אלא מתחיל לימודי אנגלית רק בגיל מאוחר, מתקשה להשלים את הפער

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101132 צפיות
מיקום בית הספר ללימודי אנגלית הוא פרמטר לא פחות מרכזי בעת תהליך חיפוש לימודים. במרכז הארץ ובעיקר בתל אביב ישנם בתי ספר המציעים לימודי אנגלית למתחילים, עובדה המאפשרת להשוות ולבחור את מקום הלימודים המתאימים ביותר לצרכים הפרטניים של התלמיד

מאת: שחףציור10/08/102678 צפיות
לימודי אומנות הציור מוצעים כיום במגוון רחב של בתי ספר לאומנות, ומלבד הזרם האומנותי אליו משתייך בית הספר, ישנם גורמים נוספים שחשוב לבדוק בזמן חיפוש לימודים. כדאי לבדוק את מידת הניסיון של צוות המרצים בהוראת ציור,

מאת: שחףאומנות - כללי10/08/101355 צפיות
תנאי קבלה של לימודי אומנות טיפולית משתנים במידה רבה בין המסלולים השונים, אך בדרך כלל יש צורך להציג תואר ראשון בתחומים כמו פסיכולוגיה, ריפוי בעיסוק, חינוך מיוחד או מדעי ההתנהגות.

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132382 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128547 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128414 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128192 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128349 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128247 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128521 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica