חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שדרוג קורות חיים - משימה לעשירים בלבד ?

עולם העבודה השתנה לבלי היכר בשנים האחרונות, בעקבות הנשבר הכלכלי העולמי, שהביא להיקפי אבטלה ניכרים ובעקבות התפתחות האינטרנט, הרשתות החברתיות ואתרים רבים לחיפוש עבודה. המידע הרב מקנה מצד אחד יתרון למעסיקים, בבואם ללמוד על מחפש העבודה, אך בד בבד יכול לשמש את מחפשי העבודה באיתור מידע וגם בבניית מיתוג אישי מתאים. מכאו עולה חשיבות כתיבת קורות חיים בצורה מקצועית או שימוש בשירותי שדרוג קורות חיים.

פעם היו לומדים לפסיכומטרי לבד מספר עב-כרס. בהדרגה התפתחו מכונים וחברות המתמחים בקורסי הכנה לבחינה פסיכומטרית. אותו דבר קרה בענף קורות חיים. התפתחו שירותי שדרוג קורות חיים, המביאים לידי ביטוי בצורה מקצועית, שיווקית ומדוייקת את היכולות והיתרונות של המועמד. יש מועמדים שאפילו לומדים בקורס מזורז כיצד לחפש עבודה בעידן המודרני, באלו אתרים לחפש, אלו דגשים יש לשים בעת שליחת קורות חיים. כל ההתמקצעות הזו פועלת לטובתם ומקנה להם יתרוון נוסף, שמחפשי עבודה אינם יכולים להתעלם ממנו.

בדיקת קורות חיים חינם הוא אחד האמצעים של משדרגי קורות חיים לתת לכם מתנה, קרי איש מקצוע שמעיין במסמך שכתבתם, תוך שהוא מציע, במידת הצורך, את שירות החברה שבא הוא עובד, על מנת לסייע לכם להיראות טוב בהרבה בעת חיפוש עבודה.

מועמדים רבים עדיין נרתעים מהעלות הכרוכה בשדרוג קורות חיים, הנעה בין 100 ש"ח למשדרג חסר ניסיון ורעב ל-250-300ש"ח עבוק שדרוג קורות חיים שיווקי ומקצועי. החזר ההשקעה (ROI) הוא ברור וגם הסיכון נמוך.

ראו לדוגמה:
א' אינו עובד מזה כמה חודשים. מסתבר שהוא שולח עשרות קורות חיים ביום, אך אינו מקבל תגובות. הבעיה עשויה להיות טמונה במצב השוק או בביקוש למקצוע הספתיפי שלו, אך ייתכן גם שקורות החיים שלו שלו אינם מעביר מסרים נכונים.

ההשקעה הנדרשת: 250 ש"ח, שדרוג קורות חיים בעברית, עמוד בודד.
החזר ההשקעה: קיצור של 1 יום עבודה (!!!) בהקדמת קליטתו לחברה חדשה.
(חישוב שמרני ומינימלי, לפי 5,000 ש"ח משכורת, 20 ימי עבודה לחודש).

אתם עדיין מתלבטים ?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בימייט | שדרוג קורות חיים

מאמרים נוספים בנושא קורות חיים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים02/01/1310101 צפיות
צעירים רבים מחפשים עבודה בתחום האבטחה לצורך מימון הלימודים תחום האבטחה הוא תחום מבוקש בקרב צעירים, ולכן רבים מהם שולחים קורות חיים לתפקיד אבטחה.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים13/12/129019 צפיות
כיום אנשים מפוטרים ממקומות העבודה שלהם מסיבות שונות,החל מצמצומים ועד לסגירת חברה.

מאת: תומרקורות חיים23/11/128744 צפיות
עוד לפני שאתם מתחילים לחפש אחר עבודה באמצעות מודעות הדרושים באתרי האינטרנט, חשוב שתקדישו קצת זמן לכתיבת קורות החיים שלכם. לא משנה עד כמה אתם נחמדים, יעילים, חרוצים וחדורי מוטיווציה להצליח במקום העבודה...

מאת: מאיה כהןקורות חיים16/08/128667 צפיות
היום כבר כמעט כולם מבינים שכדאי להשקיע בכתיבת קורות חיים. שמעתם להמלצות, שידרגתם את קורות החיים שלכם והבלטתם את מה שצריך ועכשיו קורות החיים החדשים שלכם רלוונטיים, מתומצתים, ממוקדים ונראים טוב מבחינה חזותית. האם זה מספיק?

מאת: מאיה כהןקורות חיים26/07/128580 צפיות
רובנו מקבלים בהבנה את העובדה שאנשי מכירות נוטים 'למתוח' את האמת אבל 'למתוח את האמת' בקורות החיים, למרות ההקבלה המסויימת למה שעושים אנשי מכירות הוא דבר הרבה פחות נסלח. יש לזכור כי במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו, סופם של שקרים בקורות החיים להתגלות. בתהליך כתיבת קורות החיים יש לחשוב על המשמעויות של שקרים ורצוי מאוד להימנע מהם.

מאת: תומרקורות חיים13/07/128725 צפיות
האם קורות החיים שכתבתם לעצמכם במשך 5 או 10 דקות, הם באמת קורות חיים הכתובים ומנוסחים היטב, ויוכלו לסייע לכם למצוא את הג'וב הנכסף עליו אתם חולמים? המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על קורות חיים

מאת: הדס גורקורות חיים24/06/128493 צפיות
יותר ויותר ישראלים אינם מבינים כיצד יש לכתוב את קורות החיים שלהם בצורה נכונה ובדרך שתבטיח להם לפחות את הריאיון האישי שהם כל כך מייחלים לו. אז אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד יש לכתוב את קורות החיים בדרך לעבוד במטריקס, הנה כמה טיפים שגייסנו עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica