חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול חשבונות

ניהול חשבונות הינו מקצוע חשוב לארגונים המתנהלים מול בנקים, ספקים ורשויות המס. ניהול חשבונות לעסק כולל הנפקת תלושי משכרות לעובדים וביצוע חישובי כדאיות למוצרים חדשים וכן פעולות יזומות להרחבת החברה ולהגברת הרווחיות. ניהול חשבונות לבדיקת כדאיות של מוצר חדש מבוצע ע"י חישובים של רווחים ועלויות צפויים וכתוצאה מכך המלצה על שיעור הרווחיות של המוצר לארגון.  הנפקת תלושי משכורת הינו צורך של הארגון על מנת להתנהל נכונה מול הרשויות. איוש משרת ניהול חשבונות מבוצעת בצורה שתבחן את אמינות המועמד , יכולתו להקפדה על פרטים וכן יכולתו לשמור את הנתונים החשבונאים של הארגון ולמנוע דליפת נתונים על החברה שיסכנו את מעמדה בשוק התחרותי. ולכן בחינת מעומד למשרת ניהול חשבונות כוללת לעיתים בדיקה בפוליגרף על מנת לאשש את ההנחה כי מדובר במעומד אמין. היכולות המתבקשות ממנהל חשבונות מפורטות למטה.

דרישות ממשרת מנהל חשבונות

ארגון המתעד לאייש משרת ניהול חשבונות בוחן מספר מעומדים לפני קבלת החלטה. ההנחה הרווחת היא שהמעומד יתאים למשרה בהתאמה מרבית. בחירה מתוך אילוצים יכולה ליצור בעיה לארגון של כוח אדם לא מיומן. ניתן לשקול בחיוב גיוס של מנהל חשבונות ותיק על פני מנהל חשבונות חדש משיקולים של יכולת מוכחת, הכרת תחום העיסוק של הארגון והכרת תוכנת ניהול החשבונות של הארגון. עלותו הגבוהה של מנהל החשבונות הוותיק תוכיח את עצמה. נראה כי הדרישה כי מנהל החשבונות יכיר את תוכנה הנהלת החשבונות של העסק היא דרישה רצויה אך לא חייבת מכוון שמנהל חשבונות יכול ללמוד את תוכנת ניהול החשבונות של הארגון.

בעת בחירת גיוס עובד למשרת שירותי הנהלת חשבונות ניהול חשבונות יש לבחון מספר פרמטרים: גודל העבודה הרצוי וגודל הארגון. ארגון גדול עם מספר תנועות רב ידרוש מנהל חשבונות אחד או יותר אפילו עם התאמה לתחום פעילות. ארגון בינוני עם תנועות קיימות ולא גדולות מדי ידרוש איוש משרת מנהל חשבונות במשרה מלאה ואילו ארגון קטן עם מספר תנועות מעטות יבקש מנהל חשבונות בהיקף משרה לפי כמות העבודה.

 



תגיות המאמר: ניהול חשבונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב בן פורת

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162057 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138800 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138457 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica