חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עולמן של רקדניות הבטן

מאת: לילך כורםחתונות28/07/2010932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו נלמד ונכיר את  עולמן המקסים של רקדניות הבטן ומעבר לצעדי הריקוד הקסומים, מדובר בנשים המתחברות לגופן ושולטות בגופן לצלילי המוזיקה.

רקדניות בטן ברבוריות יפיפיות שנעות בעוצמה והופכות כל מסיבה לחגיגה צבעונית לעין ולנפש.

המדינה שלנו מוצפת ברקדניות ממטולה עד אילת, תמצאו אותן כולן יפות, ססגוניות ובעיקר יודעות לעשות שמייח.

התמזל מזלי ויש לי כמה חברות טובות טובות, אשר בחרו את ריקוד הבטן כדרך חיים וכל אחת מהן היא רקדנית בטן בגוון ובסגנון אחר ומהפנט,

גליתי דרכן עולם קסום של תנועה,אבל ההפתעה הייתה דווקא בעומק המצוי בכלתנועה שיוצאת מהן, כמה כוונה פנימית אמיתית, שנים של אימונים ,למידה, השקעהוהיום הן מורות דגולות, לכל אחת מהן יש תלמידות בארץ ובחו'ל והן מרימותפרויקטים מרהיבים,אבל עדיין חשוב להן פשוט לעשות שמח גם בחתונות, יום הולדת ועוד...

לפעמים הן רק מופיעות מזיזות את הקהל אל העולם הקסום שלהן, לפעמים הןעושות סדנא של תנועה וסוחפות איתן חבורה של בנות משולהבות אל תוך מסיבת רווקות מושלמת,מלמדות אותן כמה סודות קטנים של המקצוע.

אבל לראות אותן פשוט רוקדות כשלכל אחת אופי משלה, ישנן כאלה אשר סוחפותאותך לתוך הסקסיקיות הפראית שלך וישנן כאלה אשר נוגעות במקומות העדיניםשבתוך נשמתך הנשית הרכה.

ראיתי גם הופעות אשר השאירו אותי פעורת פה מול השילוב בין טכניקה מושלמתלבין יצירתיות בלתי נדלית  אשר הייתה קיימת בכל תנועה והבעה שהרקדניתהוציאה מעצמה.

והקשר עין הזה שהן יוצרות, בלי בושה, משהו שמעורר קינאה  מעורבתבהערצה,איך היא מעיזה להיות כזו יפה, איך? איך היא לא מתביישת ליישר מבט כלכך נשי ? תענוג פשוט תענוג...

אבל בשורה התחתונה, תמיד זה נוגע, תמיד זה מזיז שם משהו בפנים,

תמיד  זה עושה שמח על הנשמה ,

ומשאיר בי טעם של עוד....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך כורם

מאת: לילך כורםמסיבות רווקים ורווקות17/05/121146 צפיות
אחד הטרנדים הגורפים והמצליחים ביותר בשנים האחרונות בתחום של מסיבת רווקות הינו מסיבת רווקות בספא . ובכן, לאחר שנים רבות שבהן מסיבות רווקות נערכו והתרחשו בעיקר במקומות בילוי, מועדוני לילה מסוגים שונים, בתים פרטיים ועוד ועוד,

מאת: לילך כורםימי הולדת17/05/121006 צפיות
שהיינו ילדים, לכל אחד מאיתנו היה חלום לעשות קסמים. מספיק שהיינו רואים מופעי קוסמים בטלוויזיה וכל אחד כבר היה מבקש מאחד ההורים שיקנה לו ערכת קוסם אותה מכרו ואפילו עדיין מוכרים בחנויות הצעצועים השונות. הרי רק המחשבה לעשות את זה היא זאת שגורמת בעיקר לילדים להמון התלהבות והמון דמיון בנושאים השונים.

מאת: לילך כורםברית ובריתה11/05/111173 צפיות
בשעה טובה ומוצלחת הצטרף לחיק המשפחה תינוק חדש, שזה עתה נולד. כולם מאושרים ונערכים לקראת הבאתו של הרך בברית אברהם אבינו. ההתרגשות עצומה ויום הברית מגיע. המשפחה הקרובה והרחוקה, החברים, המכרים, הילדים – כולם מוזמנים לחגוג ולשמוח את הולדת בן הזקונים של המשפחה. החלטתם שלברית תזמינו קוסם?

מאת: לילך כורםימי הולדת19/03/111211 צפיות
עולם הקוסמים מתחלק לתתי תחומים שונים וכל קוסם מתמחה לרוב בתחום אחד של קסמים ולהטוטים. אחד מהתחומים בעולם הקוסמים והקסמים, הוא תחום קסמי הטלפתיה והאילוזיות. תחום זה של קסמים עוסק בקריאת מחשבותיהם של אנשים ולעיתים בהשפעה על דרכי חשיבתם.

מאת: לילך כורםבידור ופנאי - כללי14/01/111344 צפיות
ילדים זה ידוע מאז ומעולם הם בעלי דמיון מפותח ונוטים לחלום ולדמיין דברים מוזרים ומשונים. משחר ההיסטוריה האנושית נמשך האדם אל הנסתר ואל מה שלא ידוע ואגדות עם רבות וסיפורים שעברו מדור לדור עסקו בניסים, פיות, קוסמים ומכשפות. לעיתים פחדו מהם, לעיתים רחשו להם כבוד. בימינו אנו הקוסמים מהווים פן בידורי להמונים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101158 צפיות
הרבה ילדים ישמחו לליצן שיבוא ויפתיע אותם במסיבת יום ההולדת שלהם. ילדים, ואף מבוגרים, אוהבים לרוב ליצנים. הליצנים הופכים כל אירוע להפעלה של צחוק ושמחה, חופש והשתוללות. יום ההולדת הוא יומו המיוחד של ילדכם והוא מצפה לו כל השנה, על כן חשוב שהאירוע יוכתר בהצלחה ועל פי רצונו ואושרו של הילד. לכן חשוב לבחור ליצן מתאים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101102 צפיות
מאז ומעולם הוקסם האדם מתופעות על טבעיות שאינו יכול להסביר כיצד הן מתרחשות. ישנם סיפורי פולקלור ואגדות רבים בהם משולבים קוסמים ומכשפים בעלי כוחות לבצע קסמים. קוסם הוא כינויו של אדם היכול כביכול לבצע מעשים מדהימים שלא ניתן להסבירם המעניקים לו מעמד של בעל כוחות על טבעיים ולא אנושיים.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182903 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181377 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181512 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181588 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172111 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica