חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומנות - תואר ראשון

מאת: שחףלימודים אקדמאיים01/08/2010825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעקבות העלייה ברמת החיים וגידול במספר שעות הפנאי, ישנו ביקוש רב למסלולי לימודי אומנות השונים. בין אם מדובר באמנים ידועים ובעלי שם המבקשים לרכוש טכניקות מקצועיות חדשות, אנשי עסקים המעוניינים בפיתוח והעשרה אישיים או יוצרים למגירה המנסים להשתלב בתחום, מספרם של המתעניינים בלימודי אומנות גובר עם השנים.

לימודי אומנות לתואר ראשון מקנים היכרות מעמיקה עם תולדות האמנות בתקופות השונות, תוך שילוב עם התנסות מעשית נרחבת. במהלך הלימודים הסטודנטים חוקרים את התקופות השונות בהיסטוריה של האמנות, דוגמת תקופת הבארוק, ימי הביניים או העת העתיקה, ובעזרת השוואה וניתוח באמצעות כלים מחקריים רוכשים תובנות על מצב האומנות כיום. פן נוסף של לימודי אמנות לתואר ראשון הוא סיורים במוזיאונים, גלריות וסטודיו בארץ, בכדי להכיר מקרוב את הזרמים העדכניים בארץ ובעולם.

תחום מדעי הרוח בכלל, ולימודי אומנות בפרט, נחשבו בעבר לבלתי מעשיים ועל כן בלתי מבוקשים. עם זאת, בשנים האחרונות ישנה פריחה ניכרת בתחום האמנות, ויוצרים צעירים רבים משתלבים בתחום. אפשרות מבוקשת במיוחד היא לימודי תעודת הוראה יחד עם לימודי אומנות, דבר המאריך את הלימודים בשנה אך מאפשר להשתלב במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית. מסלול זה מקנה מקצוע מבוקש, המאפשר להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה.

עולם האומנות הינו נרחב ומקיף קשת רחבה של תחומים, ובהתאם לכך הסטודנטים של לימודי אמנות לתואר ראשון יכולים לבחור את אופן ההבעה המתאים להם ביותר. ישנם מסלולים רבים ללימודי אומנות, ובהם לימודי ציור, פיסול, תיאטרון, מחול, ריקוד, אומנות פלסטית, עיצוב תעשייתי, עיצוב אופנה ולבוש, קולנוע, עיצוב גרפי ותקשורת חזותית, ועוד. מוסדות אקדמיים רבים מאפשרים לשלב ולהעמיק בכמה אומנויות במקביל, דבר המעשיר את הסטודנט ומפתח את תפישת עולמו האומנותית.

מכללות ואוניברסיטאות רבות מציעות לימודי אמנות לתואר ראשון, אולם כל מוסד אקדמי בונה את תוכנית הלימודים מתוך ראייה פדגוגית שונה. באופן כללי ניתן להגיד כי המכללות השונות מתמקדות בפן המעשי של לימודי אומנות, ובכלל זה התנסות מקיפה במספר רב של סוגי אמנות. לעומת זאת, לימודי אומנות לתואר ראשון באוניברסיטה מעניקים ידע אקדמי נרחב והבנה מקיפה של היסודות התיאורטיים העומדים בבסיס האומנויות השונות.

בעת חיפוש לימודים, מומלץ לבדוק את רמת סגל ההוראה, איכות מוסד הלימודים, וסוג התעודה המתקבלת. גורמים נוספים שחשוב לבדוק הם משך הלימודים ותדירות הפגישות, מידת ההתנסות המעשית במהלך לימודי אומנות לתואר ראשון, כמות הסטודנטים בכל כיתה, מספר שיעורי הסטודיו והביקורת האישית במהלך הלימודים, וכמובן גובה שכר הלימוד ומחיר החומרים הנוספים שיש לקנות. למי שמבקש להשתלב בלימודי תואר ראשון באמנות על מנת לעסוק בתחום, כדאי לברר את אפשרויות הסיוע התעסוקתי של מוסד הלימודים.

רוצים לדעת עוד על לימודי אומנות לתואר ראשון? אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מלא ועדכני, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם מוסדות הלימוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי שחף

למוסדות לימוד בתחום זה ועבור חיפוש לימודים בתחומים נוספים כנסו לפורטל נרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףלימודים אקדמאיים12/08/101286 צפיות
לאחר סיום לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון, ניתן להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, דוגמת ארגונים פרטיים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות תעשייתיות, עמותות וארגונים חברתיים, גופי מסחר בינלאומיים, ועוד.

מאת: שחףשיעורים פרטיים12/08/101455 צפיות
ניתן לגשת לבגרות באנגלית בכמה רמות של קושי. רמת של 3 יחידות באנגלית נחשבת לבסיסית ביותר, והיא חובה על מנת לקבל תעודת בגרות. רמה של 4 יחידות בגרות באנגלית מעניקה בונוס מסוים, מעבר לציון המתקבל, דבר המאפשר להעלות את הממוצע הכללי של הבגרות.

מאת: שחףפסיכומטרי12/08/101330 צפיות
על מנת לשלוט בשפה האנגלית בצורה טובה, אין מספיק בחודש אחד מרוכז של לימודי אנגלית. תהליך חיפוש לימודים צריך להתחיל מוקדם ככל האפשר, וכמובן שניתן לתרגל את השפה גם בצורה עצמאית.

מאת: שחףמוסדות לימוד12/08/101158 צפיות
דבר חשוב נוסף בעת חיפוש לימודים הוא, כמובן, מוסד הלימודים עצמו. הבחירה הראשונית נגזרת בדרך כלל מהמיקום של מוסד הלימודים, ובעוד שבמרכז הארץ ישנם בתי ספר רבים המציעים לימודי אנגלית, הרי שבפריפריה קשה יותר למצוא קורסים ללימודי אנגלית

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101500 צפיות
שליטה בשפה האנגלית מהווה כלי חשוב להצלחה, ולכן חשוב להתחיל את לימודי אנגלית בגיל צעיר. אמנם ילד בגיל הגן אינו חושב על משרת ניהול בכירה, אך מי שאינו רוכש את השפה האנגלית בגיל צעיר, אלא מתחיל לימודי אנגלית רק בגיל מאוחר, מתקשה להשלים את הפער

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101134 צפיות
מיקום בית הספר ללימודי אנגלית הוא פרמטר לא פחות מרכזי בעת תהליך חיפוש לימודים. במרכז הארץ ובעיקר בתל אביב ישנם בתי ספר המציעים לימודי אנגלית למתחילים, עובדה המאפשרת להשוות ולבחור את מקום הלימודים המתאימים ביותר לצרכים הפרטניים של התלמיד

מאת: שחףציור10/08/102680 צפיות
לימודי אומנות הציור מוצעים כיום במגוון רחב של בתי ספר לאומנות, ומלבד הזרם האומנותי אליו משתייך בית הספר, ישנם גורמים נוספים שחשוב לבדוק בזמן חיפוש לימודים. כדאי לבדוק את מידת הניסיון של צוות המרצים בהוראת ציור,

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182594 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182440 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181892 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181711 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171480 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172270 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171944 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica