חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו גישור לגירושים

מאת: שי ברקוביץדיני משפחה03/08/20101293 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז מהו למעשה גישור לגירושין ?
גישור גירושין הוא תהליך שבו המתגרשים נעזרים בצד שלישי, להלן המגשר, על מנת להגיע לעמק השווה בכל ענייני הרכוש ומשמורת הילדים. שיטה זו חוסכת את הרגע של הגעה לבית המשפט להכרעה. בנוסף מומלץ מאוד לזוגות פרודים להעדיף את אופציית גישור לגירושין מאשר לשכור את שירותי של עורך דין המתמחה בדיני משפחה עקב העלויות הנמוכות, הרוגע והשקט הנפשי בתהליך.
בתי משפט אף יכולים להמליץ לזוגות נשואים לפני גירושין לפנות למגשר בעיקר במדינות אשר קיים ארגון מקצועי המאגד בתוכו מגשרים מוסמכים. על ידי ארגון זה ניתן למצוא בקלות מגשר מתוך רשימת המגשרים הארצית. בארצנו קיימת, לשכת המגשרים בישראל וניתן להעזר בה למציאת מגשר מוסמך.

תהליך גישור גירושין לא מומלץ בכל המקרים. ישנם מקרים של זוגות לפני גירושין אשר מעורבת שם אלימות משפחתית או לחילופין ישנם זוגות אשר פשוט קשה להם להגיע להסכמה הדדית בנועם ואז יש צורך בבית משפט אשר יחליט בשבילהם.

יש להדגיש כי המגשר חייב להיות נייטרלי כלפי בני הזוג ואסור לו לייעץ לאף אחד מהצדדים.
מגשרים אף אינם יכולים לכפות על בני הזוג את ההסכם. ניתן להגיע להסכמה במפגש אחד או יותר הכל תלוי בבני הזוג וברמת התקשורת ביניהם. ברגע שמגיעים להסכם, המגשר ינסח הסכם גישור בין שני הצדדים, ניתן גם לנסח אותו בשיתוף עם בני הזוג. היופי בגישור גירושים הוא שברגע שמגיעים להסכם אין צורך בבתי משפט ותהליך הגירושין זורם בקלות, מהירות ובבטחה. אל תשכחו כי הופעה בבתי משפט מול שופט ועם עורכי דין יכולה להיות סיטואציה מלחיצה עד לחרדות והתמוטטות עצבים.

בכל מקרה, אם הלכתם על אופציית גישור לגירושין זה לא מונע מכם או מאחד הצדדים להעזר בייעוץ משפטי של עורך דין או לבדוק את נוסח ההסכם משפטית אצל עורך דין.

עכשיו אחרי שהבנו מהו גישור ואת יתרונותיו על עורכי דין גירושין ובתי משפט כל מה שאני יכול לאחל לכם הוא בהצלחה בחייכם החדשים ומי יתן ותמצאו אהבה חדשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי ברקוביץ, מומחה קידום אתרים במנועי חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ברקוביץ

מאת: שי ברקוביץניקיון31/03/111368 צפיות
ידוע זה מכבר כי סביבה נקייה ונעימה תורמת לאווירה, להרגשה הנעימה וכן במידה ומדובר במקום עבודה הניקיון והסדר יתרום רבות ליעילותה של העבודה בקרב העובדים וכך למעשה ניקיון משרדים הינו נושא חשוב העומד על הפרק בבסיסו של כל מנהל או בעל משרד המעוניין לשמור על סביבת עבודה נאותה ונעימה.

מאת: שי ברקוביץבניין ואחזקה - כללי06/02/111241 צפיות
בעבר יכולנו לראות כלי עבודה ידניים בלבד אשר מהלך השימוש בהם הנעשה בידיים לא מיומנות התמשך זמן רב ובאופן מסורבל ולעיתים גם ללא הצלחה כלל אך לעומת זאת כיום פותחו מגוון כלי עבודה חשמליים אשר בראש ובראשונה הופכים את המשימה לשיפוץ והתקנות שונות הדורשות כלי עבודה לנינוחה ומהירה ביותר.

מאת: שי ברקוביץהפקות אירועים16/01/111204 צפיות
רבים יודעים זה מכבר את חשיבותו של קייטרינג איכותי כתורם להצלחתו של אירוע חשוב בין אם מדובר באירוע עסקי או חתונה ובין אם מדובר במפגש חברתי משמח או מסיבה הקייטרינג יכול לתרום רבות ולהשביע את אורחי האירוע. בנוסף בשנים האחרונות חלק חשוב ביותר מכל אירוע מוצלח הוא בחירה מוצלחת של שירות הפקת אירועים. הפקת אירועים צריכה להיעשות מהלב ותוך אהבה לכך משום שישנו צורך מהותי בשימת דגש על כל פרט ופרט בכדי להימנע מעוגמת נפש מיותרת עבור מארגן האירוע או אחד האורחים משום חוסר תשומת הלב לפרטים הקטנים.

מאת: שי ברקוביץעיצוב פנים25/11/101754 צפיות
בעבר תיבות הדואר או נכון יותר לומר, תיבות המכתבים הפרטיות, היו מגיעות בעיצוב זהה ומסורבל כאשר כיום ניתן לראות תיבות מכתבים קומפקטיות וסולידיות הממוקמות מחוץ לבניין הדירות והמגיעות בשלל עיצובים שונים.

מאת: שי ברקוביץמוסיקה26/10/101386 צפיות
תופים הם אולי כלי הנגינה הכי עתיקים והכי נפוצים אז למה לא לדעת קצת על ההיסטוריה שלהם?!

מאת: שי ברקוביץניקיון05/09/101160 צפיות
במידה ואתם עומדים בפני משימת ניקיון של המשרד תחילה עליכם לוודא שיש לכם את הכלים והחומרים הדרושים לכך. ניקיון משרדים זה לא תורת הקוונטים אבל אם זאת צריכים מיומנות מסויימת וכמובן את הכלים והחומרים הנכונים. למעשה זה די דומה לניקיון הבית אבל בכל זאת הייתי רוצה לתת לכם או לפחות להזכיר לכם כמה טיפים וצעדים בניקיון משרדים.

מאת: שי ברקוביץעיצוב פנים23/08/101195 צפיות
בשלב זה או אחר מגיע הרגע בו רוצים וגם רצוי לעצב מחדש את חדר האמבטיה. עיצוב מחדש יכול להסתפק רק בקוסמטיקה קלה לחדר האמבטיה על ידי קניית אביזרי אמבטיה חדשים ומעוצבים הייקנו מראה יוקרתי ואקסלוסיבי לחדר האמבט, לחילופין ישנם מקרים בו צריך תכנון ובנייה מחדש של כל האמבטיה וחלל החדר. בכל מקרה לא משנה מה גודל הפרוייקט ישנם כמה דברים שעליכם לזכור לפני עיצוב חדר אמבטיה מחדש.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211507 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211301 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201617 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182013 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181580 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181686 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171798 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica