חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלי עבודה

כלי עבודה

בעבר יכולנו לראות כלי עבודה ידניים בלבד אשר מהלך השימוש בהם הנעשה בידיים לא מיומנות התמשך זמן רב ובאופן מסורבל ולעיתים גם ללא הצלחה כלל אך לעומת זאת כיום פותחו מגוון כלי עבודה חשמליים אשר בראש ובראשונה הופכים את המשימה לשיפוץ והתקנות שונות הדורשות כלי עבודה לנינוחה ומהירה ביותר.

ניתן לראות את חשיבותם של כלי העבודה במהלך חיי היום יום גם בבית כאשר למעשה במהלך עבודות הגינון, התקנות רהיטים שונים, התקנותיהם של גופי תאורה, ידיות, מזוזות, חלונות, דלתות, אביזרי אמבטיה ואף חיבורו של מסמר בקיר למען תליית תמונה, כרוכה באותם כלי עבודה.

אנשים רבים החוששים מעלויות כלי עבודה יוקרתיים מעדיפים לרכוש כלים זולים כשהטענה הנפוצה הינה אודות הבלאי הנמוך של החומרים והשימוש המועט הנעשה במכשירים הללו אך מנגד יטענו אותם רוכשים כלים בעלי איכות גבוהה ויקרים כי מדובר בכלי המשרת את בעליו משך שנים ולכן איכותו מהותית וההשקעה בו משתלמת.

כיום ניתן לראות מספר סוגים של כלי עבודה חשמליים כנפוצים ביותר כגון מברגה אשר מצוייה בכמעט כל בית והינה שימושית וכדאית ביותר ויש לשים לב כי כאשר מדובר באותם כלים חשמליים עניין שמירת הבטיחות עולה על הפרק בשל החשיבות הכרוכה בדבר.

אחד הכללים שרצוי לשמור עליהם בעת החזקתם של כלי עבודה מכל סוג שהוא, בין אם מדובר בכלים חשמליים ובין אם מדובר בכלי עבודה ידניים, הינו כי יש לשמרם במקום סגור בכדי להימנע מהיווצרותו של אי סדר וכן להרחיקם מקרבתם של ילדים קטנים העלולים להסתקרן ולרצות לגעת בכלי עבודה אשר עלולים להיות חדים ומסוכנים.

יש לשים לב כי יש להרחיק את כלי עבודה חשמליים במיוחד מפני לחות ומים וזאת בשל העובדה שבעת השימוש באותם כלים במידה ויהיו לחים הדבר עלול לגרום להתחשמלות.

העבודה בכלי עבודה חשמליים יוצרת צורך לשמירת כללי בטיחות מוגברים כאשר בין היתר נדרש העובד עם כלי העבודה ללבוש לבוש נינוח וקליל אשר אינו עלול להסתבך עם כבלים חשמליים בעת העבודה וכן נעליים אשר אין בהן סכנת החלקה.

כלל מהותי הינו כי יש תמיד לנעול נעליים בעת שימוש במכשירים חשמליים בכדי למנוע את סכנת ההתחשמלות האפשרית וכן כאמור מומלץ בעת החלפת סכין למשל בכלי עבודה חשמלי לנתקו מיידית קודם לכן מהחשמל בכדי להימנע מהפעלתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי ברקוביץ, מומחה קידום אתרים במנועי חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ברקוביץ

מאת: שי ברקוביץניקיון31/03/111364 צפיות
ידוע זה מכבר כי סביבה נקייה ונעימה תורמת לאווירה, להרגשה הנעימה וכן במידה ומדובר במקום עבודה הניקיון והסדר יתרום רבות ליעילותה של העבודה בקרב העובדים וכך למעשה ניקיון משרדים הינו נושא חשוב העומד על הפרק בבסיסו של כל מנהל או בעל משרד המעוניין לשמור על סביבת עבודה נאותה ונעימה.

מאת: שי ברקוביץהפקות אירועים16/01/111201 צפיות
רבים יודעים זה מכבר את חשיבותו של קייטרינג איכותי כתורם להצלחתו של אירוע חשוב בין אם מדובר באירוע עסקי או חתונה ובין אם מדובר במפגש חברתי משמח או מסיבה הקייטרינג יכול לתרום רבות ולהשביע את אורחי האירוע. בנוסף בשנים האחרונות חלק חשוב ביותר מכל אירוע מוצלח הוא בחירה מוצלחת של שירות הפקת אירועים. הפקת אירועים צריכה להיעשות מהלב ותוך אהבה לכך משום שישנו צורך מהותי בשימת דגש על כל פרט ופרט בכדי להימנע מעוגמת נפש מיותרת עבור מארגן האירוע או אחד האורחים משום חוסר תשומת הלב לפרטים הקטנים.

מאת: שי ברקוביץעיצוב פנים25/11/101749 צפיות
בעבר תיבות הדואר או נכון יותר לומר, תיבות המכתבים הפרטיות, היו מגיעות בעיצוב זהה ומסורבל כאשר כיום ניתן לראות תיבות מכתבים קומפקטיות וסולידיות הממוקמות מחוץ לבניין הדירות והמגיעות בשלל עיצובים שונים.

מאת: שי ברקוביץמוסיקה26/10/101384 צפיות
תופים הם אולי כלי הנגינה הכי עתיקים והכי נפוצים אז למה לא לדעת קצת על ההיסטוריה שלהם?!

מאת: שי ברקוביץניקיון05/09/101158 צפיות
במידה ואתם עומדים בפני משימת ניקיון של המשרד תחילה עליכם לוודא שיש לכם את הכלים והחומרים הדרושים לכך. ניקיון משרדים זה לא תורת הקוונטים אבל אם זאת צריכים מיומנות מסויימת וכמובן את הכלים והחומרים הנכונים. למעשה זה די דומה לניקיון הבית אבל בכל זאת הייתי רוצה לתת לכם או לפחות להזכיר לכם כמה טיפים וצעדים בניקיון משרדים.

מאת: שי ברקוביץעיצוב פנים23/08/101193 צפיות
בשלב זה או אחר מגיע הרגע בו רוצים וגם רצוי לעצב מחדש את חדר האמבטיה. עיצוב מחדש יכול להסתפק רק בקוסמטיקה קלה לחדר האמבטיה על ידי קניית אביזרי אמבטיה חדשים ומעוצבים הייקנו מראה יוקרתי ואקסלוסיבי לחדר האמבט, לחילופין ישנם מקרים בו צריך תכנון ובנייה מחדש של כל האמבטיה וחלל החדר. בכל מקרה לא משנה מה גודל הפרוייקט ישנם כמה דברים שעליכם לזכור לפני עיצוב חדר אמבטיה מחדש.

מאת: שי ברקוביץעיצוב פנים15/08/102436 צפיות
אז נכון שאנחנו נמצאים בעיצומו של הקיץ, ונכון שגם בחורף פה לא ממש מרגישים סיביר אבל מי שמעוניין להרגיש אירופה בבית, אופציה טובה היא רכישת אח קמין, ואם כבר קמין אז את הדבר האמיתי. קמין בבית יוסיף עיצוב פנים מרשים ויוקרתי. קמינים מופעלים באופן מסורתי על ידי עץ אבל עם השנים השתכללו הקמינים כמה שאפשר וכיום הם פועלים גם על נפט וגז ויש כאלו שניתנים לתכנות על ידי הסלולר.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222772 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223081 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211364 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211321 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211581 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211553 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica