חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ניתן לטפל בפצעי בגרות באמצעות הגיינה וניקיון הפנים

מאת: ד"ר יאיר גילוניקוסמטיקה04/08/20101907 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול בפצעי בגרות באמצעות הגיינה

טיפול בפצעי בגרות באמצעות הגיינה

אחת מהתופעות השכיחות בקרב בני נוער, הם פצעי האקנה על עור הפנים, שלא לחינם נקראים בשפה העממית – פצעי בגרות. פצעים אלה, מופיעים גם באזורים אחרים של הגוף כמו הגב והחזה, מתחרשים במיוחד במהלך גיל ההתבגרות, אז מתרחשת פעילות הורמונלית חזקה.

פצעי הבגרות נוצרים בעקבות עלייה של הורמון הטסטוסטרון אצל בנים והבנות ותופעה זו גורמת לבלוטות החלב להפריש עודף חלב. נקבוביות העור נסתמות בעקבות הפרשת היתר של החלב, דבר הגורם להופעת נקודות שחורות על העור (קומודונים). לאחר מכן מתפתחים פצעי בגרות (החצ'קונים, בשפת העם) – פצעים דלקתיים אדומים בעלי ראש מוגלתי.

באותה תקופה גם בני הנוער נתונים ללחצים ומתחים נפשיים שונים כמו צורך במקובלות חברתית, זוגיות ולימודים. לחצים אלה רק יכולים להחריף את הופעתם של פצעי הבגרות ולהחריף את את התופעה. מלבד הפן הפיזי והפגיעה של פצעי בגרות במראה הפנים, בני נוער רבים עם פצעי בגרות סובלים מפגיעה בביטחונם העצמי, מה שרק עלול להחריף את המצב הנפשי.

לא תמיד ניתן למנוע את הופעתם של פצעי הבגרות. זה מאוד תלוי בגורמים הסביבתייים שהזכרתי וגם בגנטיקה. אולם יש מספר דרכים להקטין את חריפותם ואחד מהמרכזיים בהם הוא שמירה על הגיינה בשלב המוקדם בו החלו לצאת פצעי בגרות. פצעי הבגרות מאוד מציקים למי שחווה אותם, אבל מדובר לרוב תופעה שכיחה שעוברת עם הזמן.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי פצעי הבגרות עלולים להשאיר צלקות על עור הפנים לכל החיים, ולכן חשוב לטפל בהם בצורה נכונה, תוך שמירה על ניקיון עור הפנים. לא הרבה יודעים זאת, אבל ניקוי נכון של עור הפנים, יכול להקטין בצורה משמעותית הצטברות של חיידקים והתפתחות פצעי בגרות נוספים.

איך ניתן לטפל בפצעי בגרות על ידי הגיינה?

כאמור, בני נוער הסובלים מפצעי בגרות חייבים לשמור על היגיינה אישית ועל ניקיון עור הפנים. הצטברות השומן על העור, זיעה ולכלוך הם גורמים הידועים המחריפים את פצעי הבגרות, הן מבחינת ריבוי הופעתם והן מבחינת חומרותם. אולם, על ידי פעולות פשוטות כמו הקפדה על רחיצת ידיים, הקפדה שלא לגעת בפצעי הבגרות ושטיפת הפנים בסבון מתאים, יכולים להקטין את חריפותם של פצעי בגרות על עור הפנים. ריכזתי בפניכם 5 כללים בסיסיים:

  1. הופיעו פצעי בגרות? גשו לייעוץ אצל קומסטיקאית. אז נכון שמדובר בתופעה שכיחה, אבל עדיין כדאי לכם לקבל מבעל מקצוע את הייעוץ המתאים איך ניתן לטפל בפצעי הבגרות באמצעות הגיינה.
  2. ניקוי פעמיים ביום – לא יותר. יש נטייה אצל מתבגרים לשטוף את הפנים בתדירות מוגזמת. זה יכול לפעמים רק להחריף את הבעיה ולגרום להתייבשות העור. אני ממליץ על ניקוי עדין בתדירות של פעמיים ביום עם סבון נטול אלכוהול המותאם לעור הסובל מפצעי בגרות.
  3. לא לפוצץ חצ'קונים! כן, גם זאת נטייה של מתבגרים ואני מכיר הרבה כאלה שחושבים שיפתרו את הבעיה אם "יעקרו אותה מהשורש" (תרתי משמע…). אבל זאת ממש לא הדרך ופעולה כזאת יכולה רק להזיק, לגרום להתגברות פצעי הבגרות ואף לצלקות.

יש לציין כי קיימים היום מכשירים וטיפולים רפואיים היכולים לשפר בצורה משמעותית את מצב פצעי הבגרות ואף להעלימם. אחד מהם הוא טיפול פוטו –פנאומטי המבוצע במרפאתי. מדובר בטיפול חדשני, הנחשב כיעיל ביותר ומשלב יניקת העור על ידי הבזקי אור כחול. מחקרים רבים בעולם הראו מעל לכל ספק את יעילות קרני האור הכחול בטיפול בבעיות עור.

כאשר החומר נחשף לחיידקי האקנה, הוא עובר שינוי כימי הגורם להרס החיידק ומונע את התרבותו. יניקת העור גורמת לפתיחת הסתימה בזקיק השיערה ואלומת האור הורגת את החיידקים. שילוב של שתי השיטות הוא שילוב מנצח. הטיפול הוא ללא מגע ואין צורך להשתמש באנטיביוטיקה או בתרופות אחרות. הטיפול מתבצע פעם עד פעמיים בשבוע במשך 4-5 שבועות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר יאיר גילוני, מומחה לרפואה אסתטית.

בקרו באתר:

http://yairgilony.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר יאיר גילוני

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים17/12/131119 צפיות
איך נולד רעיון המסת שומן בקור, שנקרא בשפה המקצועית "קריוליפוליזיס"? שני רופאים בכירים בארצות הברית הבחינו שילדים מאבדים שומן באזור הלחיים, לאחר שהם מוצצים שלגונים. בנוסף, השניים מצאו שנשים שרוכבות על סוסים כשהירכיים שלהן חשופים ובמזג אוויר קר, מאבדות שומן בירכיים. מכאן הם הגיעו למסקנה שקירור אזור שומני יכול להביא לאובדן שלו.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר11/11/1310654 צפיות
המכשור החדשני שמאפשר המסת שומן בקור בטיפול אחד בלבד באזורים מסוימים בגוף, הגיע גם לישראל, אחרי שבחודשים האחרונים רשם הצלחה גדולה במדינות אירופה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר14/08/133557 צפיות
המסת שומן בקור היא בלי ספק השיטה המוצלחת ביותר מבין כל השיטות להיפטרות מהשומן המיותר, מטעמים רבים. לשיטה יתרונות על פני שיטות אחרות, והפעם אתרכז ביתרונות הקשורים להשפעות על הגוף במהלך הטיפול ולאחריו.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/06/131076 צפיות
מיצוק פנים יכול להיעשות בשיטות שונות, אך מטבע הדברים, ההעדפה היא לא לבצע טיפול ממושך ומסובך, אלא לבחור בשיטה קלה ונוחה ככל שניתן, הן למטופלים והן לרופא המטפל. השיטה שאני משתמש בה באופן אישי וגם זוכה לעדנה בעולם, היא מילוי נפח בהזרקת חומר באמצעות מחט הקנולה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר04/06/133342 צפיות
המסת שומן בגלי קור הפכה לאופציה נוחה במיוחד להוריד את השומנים המיותרים מהגוף, ללא מאמץ רב, ללא כאבים ובעיקר ללא צורך בזמן החלמה. מיהם האנשים שהטיפול מתאים להם?

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים22/05/131676 צפיות
המסת שומן באמצעות גלי קור נקראת קריוליפוליזיס. זהו טיפול חדיש שהפך לפופולרי מאוד בעולם ובעיקר מוצלח ונוח. השיטה הלכה למעשה היא העברת קור מקפיא באזור המטופל. הקור ממיס את תאי השומן ובאמצעות מחזור הדם, מורחקים השומנים מהגוף. הגדולה בשיטה הזו היא העובדה שמיד לאחר הטיפול, אפשר לחזור לפעילות היומיום כרגיל. הנה שלוש עדויות של אנשים שעברו את הטיפול.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/05/131057 צפיות
במשך שנים אנשים הסובלים משומן יתר מחפשים פתרונות יצירתיים להיפטר מאותם עודפי שומן. כעת, מתגלה הפיתרון האידיאלי עבורם.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187307 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152565 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152099 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152035 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151954 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151800 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151890 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica