חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים של כיפות

מאת: רחלי פרייהדות04/08/20104202 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכיפה לסוגיה

אם נבקש מכל אדם לחשוב על כיפה, סביר שכל אחד ידמיין כיפה מסוג אחר. אחד יחשוב על כיפות סרוגות, בעיטור עדין. השני יחשוב על כיפות סרוגות עם דוגמה מרהיבה, ואחר יחשוב בכלל על כיפות שחורות תפורות, כי זה מה שהוא עצמו חובש או כי בדיוק אתמול הוא עבר ליד מישהו שחבש כיפה כזאת.

הסוגים השונים של הכיפות נועדו גם על מנת לאפשר לכל אדם דתי לבחור את הכיפה שהוא אוהב, וגם על מנת להבדיל בין זרמים שונים בדת היהודית. אין עוררין על כך שהכיפה מהווה סממן מובהק לציון העובדה שהאדם שעל ראשו היא מונחת – דתי הוא. אולם, לאנשים דתיים החובשים כיפות סרוגות ישנם מנהגים אחרים לגמרי מאדנשים דתיים החובשים כיפות תפורות שחורות או לבנות. הזרמים השונים נבדלים זה מזה באדיקותם הדתית, והכיפה היא סממן חיצוני המאפשרת להבדיל ביניהם.

עד כדי כך היא מבדילה ביניהם, שהמשתייכים לזרם הדתי-לאומי מכונים "בני הכיפות הסרוגות", כי זה סוג הכיפה שמרביתם חובשים.

מי מייצר כיפות?

אם חשקה נפשך בכיפה, ואתה מכיר מישהי שסורגת כיפות – אשריך. היא לבטח תוכל לסרוג או לתפור עבורך בדיוק את הכיפה אותה היית רוצה לחבוש. מאידך, אם אתה מעוניין בכיפה כמתנה לחבר טוב או לקרוב משפחה, כיפה ייחודית שעליה גם רקמה מדויקת או הדפסה מיוחדת, חנויות לכיפות הן הכתובת בשבילך.

יש חנויות ייחודיות המציעות מגוון סוגי כיפות למכירה, הן ליחידים והן בסיטונות, ושם ניתן למצוא כיפות מכל הסוגים, בכל הגדלים ומכל החומרים. בדרך כלל בחנויות אלה תקבל יחס אישי ואדיב, והכיפה או הכיפות אשר אותן אתה מבקש ייוצרו בדיוק כמו שרצית, ממש כאילו ביקשת ממכרה לסרוג או לתפור לך אותן.

סוגי כיפות

יש כיפות סרוגות מעוטרות יותר או פחות, עם סיומות מגוונות; יש כיפות ממגוון סוגי בדים, כגון משי, כותנה, סאטן ואף קטיפה; ישנן כיפות מודפסות בדפוס משי או בהטבעת חותם, ואת כל הכיפות אפשר להזמין במבחר צבעים ובמגוון דוגמאות. כל אחד יכול לבחור לעצמו את הכיפה המתאימה ביותר לאופיו – ולראשו.

כיפות לקידום מכירות

כן, קראתם נכון. ישנן גם כיפות מיוחדות המיועדות לצורכי קידום מכירות. נכון שזה לא המוצר הראשון שחושבים עליו במקדם מכירות, אבל אם תחשבו על כיפות המחולקות בכניסה למקווה, לבית כנסת, לאולם אירועים או, חלילה, לבית עלמין, בהחלט יש מקום לרקום עליהן את שם המקום. להבדיל, כיפות יכולות לשמש גם כמתנה נפלאה לאורחים באירוע כגון בר מצווה, או בכל אירוע אחר שבו בעלי השמחה הם דתיים או שומרי מסורת. כיפות כאלה בדרך כלל ייוצרו במפעל לייצור כיפות, תוך התאמה מדויקת של מראה הכיפה לבקשת הלקוח. איש הישר בעיניו ירקום – לכל כיתוב יש מקום.

כיפות לילדים

הכיפות המיוחדות לילדים מיוצרות בהיקפי ראש קטנים ועם הדפסות מותאמות לגיל הילד, וכמובן גם עם שמו – הכול בהתאם להעדפה האישית שלכם.

לסיכום

אם אין לכם איזו דודה או מכרה שיודעת לתפור או לסרוג כיפות, גשו לחנות הכיפות ושם לבטח תמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים. בהצלחה!


 



תגיות המאמר: כיפות, כיפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121304 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121364 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121835 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111833 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112139 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111554 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19103118 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195598 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195664 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195682 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195638 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195665 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195660 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica