חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קלנועית - איכות חיים ללא פשרות

מאת: Omediaתחבורה ורכב - כללי04/08/2010905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טרם חדרה הקלנועית לתודעה הציבורית, נאלצו אנשים רבים הסובלים ממוגבלויות תנועה, נכות או הזדקנות להפוך לתלויים בבני משפחתם, חבריהם או מטפליהם או לוותר כלל על פעולות שגרתיות רבות.

כיום, קלנועית מהווה את האור בקצה המנהרה עבור אנשים רבים. הקלנועית שהיא כלי רכב ממונע חשמלי וקטן במידותיו מאפשרת לאותם אנשים לזכות מחדש בעצמאותם ולחזור לחיות חיים מלאים ושלמים.

מה זה קלנועית?

כאמור, קלנועית היא כלי רכב קטן המונע על ידי מנוע חשמלי. הקלנועית מתפקדת ככלי רכב לכל דבר אולם מבחינת החוק בארץ היא שוות ערך לכסא גלגלים, על כן אין צורך ברשיון נהיגה, ביטוח או רישוי על מנת לנהוג בקלנועית.

קיימים סוגים רבים של קלנועיות העונות לצרכים שונים ומגוונים, אך בגדול ניתן לומר שכולן משרתות את אותה מטרה מרכזית – חופש תנועה לאנשים המתקשים מסיבות אלו ואחרות לנוע בכוחות עצמם.

קלנועית מאפשרת תנועה ברחבי אזורים עירוניים, על מדרכות וכבישים וכן באזורים כפריים, על שבילי עפר וחצץ. בשל גודלה הקלנועית יכולה בקלות לגלוש אל תוך סופר מרקט או בניין ציבורי וסייע לאדם לבצע פעולות שיגרתיות כגון קניות וסידורים.

למי מתאימה קלנועית?

הקלנועית מתאימה למעשה לכל אחד, תפעול הקלנועית הוא פשוט ומותאם כך שגם אנשים הסובלים מירידה ביכולות הקוגניטיביות שלהם יוכלו לתפעל את הרכב ללא מאמץ.

כמו כן, מרבית סוגי הקלנועיות כיום מצוידות במגוון רחב של אמצעי בטיחות, כגון מנגנונים נוגדי התהפכות, מנגנון המכבה את מנוע הקלנועית במצבי מצוקה ועזרים רבים נוספים המבטיחים כי כל אחד ואחד יוכל לנהוג בקלנועית ללא חשש.

 



תגיות המאמר: ניידות, קלנועיות, קלנועית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Omedia

מאת: Omediaבריאות גיל הזהב07/09/102225 צפיות
עבור אנשים רבים המונח מזון רפואי מעלה דימויים של בתי חולים, אינפוזיות וחולי, אך מזון רפואי אינו מתייחס לדימויים אלו. מזון רפואי הוא מזון רך או נוזלי שניתן לאנשים שמתקשים לאכול באופן סדיר או לאנשים שמתקשים לאכול באופן כללי.

מאת: Omediaגיל הזהב07/09/101003 צפיות
בעקבות ההתפתחות בתחום השירותים לגיל הזהב קמו בישראל מגוון מסגרות המציעות פתרונות דיור לקשישים ושירותים נוספים בהתאם לאופי המקום. כאשר פונים לחפש מסגרת מתאימה צריך להבין את ההבדלים בין מסגרת למסגרת.

מאת: Omediaהדברה04/08/10901 צפיות
בכל בית בישראל בין אם בית פרטי או דירה בבניין דירות נדרשים לעיתים שירותי הדברת מזיקים. מזיקים מגיעים במגוון צורות ודרכים, באזורים כפריים כמו קיבוצים ומושבים יסבלו ממזיקים שונים מהמזיקים שנפוצים בדירות באזורים עירוניים. בכל מקרה כאשר אנו פונים למדביר, אנו מקווים לפתור את בעיית המזיקים כמה שיותר מהר לזמן ארוך ככל הניתן.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204177 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205097 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica