חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי אבות - סוגי בתי אבות בישראל

מאת: Omediaגיל הזהב07/09/20101004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כפר גמלאים
כפר גמלאים מתאים לקשישים המוגדרים כקשישים עצמאיים, זאת אומרת הם מסוגלים לנהל אורח חיים עצמאי ללא תלות בטיפול. המתחמים ממוקמים באזורים כפריים ומקנים טבע, נוף ומרחבים ירוקים. בתי אבות מסוג מאפשרים לקשיש איכות חיים גבוהה לצד שקט ושלווה.

האזור כולו מותאם לשהותם של קשישים ומאפשר להם לנוע ממקום למקום בנוחות ובטיחות. ישנה מרפאה שפועלת 24 שעות ביממה ומרכזת סביבה את הטיפולים השונים שהדיירים זקוקים להם. חוץ מהפן הרפואי יש במקומות אלה שמירה והגנה על הדיירים ופעילות חברתית רחבה וענפה שמתאימה לגיל הזהב.

דיור מוגן
דיור מוגן בדומה לכפר הגמלאים מיועד לאכלוס קשישים עצמאיים. הדיור נמצא לרוב בתוך מרכזי ערים ומציע בנייני יוקרה לדרים בו. למרות היותו בעיר הוא שכונה סגורה שמאובטחת מפני גניבות ושודדים.

בדיור מוגן מרפאה צמודה שפועלת מסביב לשעון ומקנה לדיירים טיפול רפואי זמין ומקצועי. מקומות אלה מציעים עלייה ברמת איכות החיים של הקשיש וסיפוק כל צרכיו, הן הגשמיים והן הרוחניים. ישנן פעילויות חברתיות רבות שמגבשות את הדיירים ומנעימות את זמנם. כמו כן בגלל הקרבה לעיר הנגישות למקומות מחוץ לבית האבות היא קלה וכך גם הנגישות של המשפחה למקום.

בית אבות סעודי
בית אבות סיעודי מתאים לקשישים שאין ביכולתם לפעול באופן עצמאי. ישנה מוגבלות פיזית כמו הליכה, עשיית צרכים, הלבשה, רחצה וכדומה שמחייבת השגחה צמודה וצוות רפואי קרוב.

בית אבות סיעודי חייב להיות תחת פיקוח ורישיון רישיון משרד הבריאות וחלק מהטיפול ממומן על ידו. הקשיש מקבל שירות וטיפול מצוות רפואי מיומן ומקצועי שמטפל בו במסירות ועקביות. כמו כן גם מקומות אלה מציעים מגוון רחב של פעילויות חברתיות וריפוי בעיסוק וסביבת מגורים אסטטית ונוחה.

בית אבות לתשושי נפש
בית אבות לתשושי נפש מתאים לקשישים בעלי אבחון קוגניטיבי שמאשר את היותם תשושי נפש. בתי אבות אלו מספקים את אותו ההיצע של בתי אבות סיעודיים בהתמחות על תשושי נפש. גם הם חייבים ברישיון משרד הבריאות וממומנים חלקית על ידו.

כמו כן בכל אחת מהאפשרויות ישנו היצע גדול שמצריך בדיקה ובחירה של המקום הטוב ביותר לכל אדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Omedia

מאת: Omediaבריאות גיל הזהב07/09/102228 צפיות
עבור אנשים רבים המונח מזון רפואי מעלה דימויים של בתי חולים, אינפוזיות וחולי, אך מזון רפואי אינו מתייחס לדימויים אלו. מזון רפואי הוא מזון רך או נוזלי שניתן לאנשים שמתקשים לאכול באופן סדיר או לאנשים שמתקשים לאכול באופן כללי.

מאת: Omediaהדברה04/08/10902 צפיות
בכל בית בישראל בין אם בית פרטי או דירה בבניין דירות נדרשים לעיתים שירותי הדברת מזיקים. מזיקים מגיעים במגוון צורות ודרכים, באזורים כפריים כמו קיבוצים ומושבים יסבלו ממזיקים שונים מהמזיקים שנפוצים בדירות באזורים עירוניים. בכל מקרה כאשר אנו פונים למדביר, אנו מקווים לפתור את בעיית המזיקים כמה שיותר מהר לזמן ארוך ככל הניתן.

מאת: Omediaתחבורה ורכב - כללי04/08/10909 צפיות
לרובנו הגעה ממקום למקום, עריכת קניות והשתתפות בפעילות חברתית מחוץ לבית הוא עניין של מה בכך, חלק מהשגרה. אולם עבור מאות אלפי אנשים בישראל לא כך הדבר, אנשים בעלי מוגבלות תנועה, נכות בפלג גוף תחתון או קשישים תשושים מוצאים את עצמם נלחמים על בסיס יום יומי במגבלות שונות ההופכות את הדברים שנראים לרובנו פשוטים ורגילים לבלתי אפשריים.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216178 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171860 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162026 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162147 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162061 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152047 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151713 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica