חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי הנדסאים - אפשרויות תעסוקה

מאת: שחףלימודים אקדמאיים04/08/20101055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאור ההתרחבות המהירה של חברות הטכנולוגיה והתעשייה, והחידושים הטכנולוגיים הרבים של השנים האחרונות, לימודי הנדסאים זוכים לביקוש רב. עולם ההנדסה כולל בתוכו תחומים רבים, וכל אדם יכול למצוא את הנושא אשר משלב בצורה האופטימאלית את יכולותיו האישיות עם צורכי המשק. לאחר סיום לימודי הנדסאים ניתן להשתלב במקומות תעסוקה רבים, או להשלים תואר ראשון בהנדסה בזמן הכשרה קצר יחסית.

בעקבות התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות ישנו מחסור באנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים בתחומי ההנדסה השונים. בעקבות כך פותח מסלול ייחודי להכשרה מהירה של אנשי הנדסה, אשר מעניק ידע פרקטי וטכני לצד התנסות מעשית נרחבת, ומקנה מיומנויות לעבודה במגוון תחומים. לימודי הנדסאים אורכים שנתיים עד שלוש שנים, לעומת לימודי תואר ראשון בהנדסה, ומאחר וניתן דגש על עבודה מעשית, תוכנית הלימודים כוללת פחות נושאים תיאורטיים ונחשבת לפחות קשה.

אופי העבודה המעשית של הנדסאים לאחר סיום הלימודים משתנה במידה ניכרת בהתאם לתחום ההתמחות, אך בדרך כלל העבודה היא במפעלים או בתעשיות טכנולוגיות שונות. בוגרי לימודי הנדסאי תוכנה עובדים בסביבה משרדית ממוחשבת, ואילו הנדסאי סביבה או הנדסאי בניין עובדים יותר בתנאי שטח. ברוב מקומות העבודה ההנדסאי הינו חלק מצוות, ונדרש לשלב בין בקיאות בתחום הידע הרלוונטי, עבודה טכנית ופיזית, ועבודת צוות.

בפני בוגרי לימודי הנדסאים עומדות אפשרויות תעסוקה רבות, בהתאם לתחום הלימודים כמובן. בוגרי לימודי הנדסאי מכונות משתלבים בעבודות ייצור  בתעשיות צבאיות דוגמת אינטל, ישקר, חברת החשמל או טבע. הנדסאי קירור ומיזוג אוויר יכול לבחור בין תכנון של מערכות קירור ומיזוג אוויר, שרות ותחזוקת ציוד, פיקוח על הקמת מערכות או שיווק והפצה של ציוד מכשור, במגזר הפרטי, הציבורי, בתעשייה או בכוחות הביטחון.

השכר הממוצע של בוגרי לימודי הנדסאים נמוך יותר מאשר זה של בוגרי לימודי הנדסה לתואר ראשון , אך יש לזכור כי זמן ההכשרה נמוך יותר. השכר הממוצע של בוגרי לימודי הנדסאי תעשייה וניהול הוא הגבוה ביותר, בשל המגוון הרחב של אפשרויות תעסוקה העומדות בפניהם. במהלך לימודי הנדסאי תעשייה וניהול הסטודנטים נחשפים לנושאים רבים ורוכשים כלים מעשיים מעודכנים, המאפשרים לעסוק בייעוץ בתחום הסבת מפעלים לסביבת עבודה ממוחשבת, תמיכת מערכות מידע, ניהול מערכות מידע ומחשוב בארגונים שונים, ועוד.

לאחר סיום לימודי הנדסאים ישנם מסלולים רבים של קידום מקצועי. העיקרי שבהם הוא כמובן לימודי תואר ראשון בהנדסה, ומוסדות אקדמיים רבים מציעים אפשרויות השלמה ייעודיות לבעלי דיפלומת הנדסאי. אפשרות נוספת היא התמקצעות בתחום הלימודים באמצעות קורסים והשתלמויות שונים, דבר המאפשר להתעדכן בפיתוחים האחרונים בתעשייה הרלוונטית. מסלול אחר הינו לימודי ניהול או שיווק, המתאימים בעיקר להנדסאים אשר מבקשים לעבוד בצורה עצמאית ומעוניינים לרכוש כלים בתחום.

 



תגיות המאמר: הנדסה, לימודי הנדסאים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי שחף

למוסדות לימוד בתחום זה ועבור חיפוש לימודים בתחומים נוספים כנסו לפורטל נרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףלימודים אקדמאיים12/08/101287 צפיות
לאחר סיום לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון, ניתן להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, דוגמת ארגונים פרטיים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות תעשייתיות, עמותות וארגונים חברתיים, גופי מסחר בינלאומיים, ועוד.

מאת: שחףשיעורים פרטיים12/08/101459 צפיות
ניתן לגשת לבגרות באנגלית בכמה רמות של קושי. רמת של 3 יחידות באנגלית נחשבת לבסיסית ביותר, והיא חובה על מנת לקבל תעודת בגרות. רמה של 4 יחידות בגרות באנגלית מעניקה בונוס מסוים, מעבר לציון המתקבל, דבר המאפשר להעלות את הממוצע הכללי של הבגרות.

מאת: שחףפסיכומטרי12/08/101331 צפיות
על מנת לשלוט בשפה האנגלית בצורה טובה, אין מספיק בחודש אחד מרוכז של לימודי אנגלית. תהליך חיפוש לימודים צריך להתחיל מוקדם ככל האפשר, וכמובן שניתן לתרגל את השפה גם בצורה עצמאית.

מאת: שחףמוסדות לימוד12/08/101161 צפיות
דבר חשוב נוסף בעת חיפוש לימודים הוא, כמובן, מוסד הלימודים עצמו. הבחירה הראשונית נגזרת בדרך כלל מהמיקום של מוסד הלימודים, ובעוד שבמרכז הארץ ישנם בתי ספר רבים המציעים לימודי אנגלית, הרי שבפריפריה קשה יותר למצוא קורסים ללימודי אנגלית

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101501 צפיות
שליטה בשפה האנגלית מהווה כלי חשוב להצלחה, ולכן חשוב להתחיל את לימודי אנגלית בגיל צעיר. אמנם ילד בגיל הגן אינו חושב על משרת ניהול בכירה, אך מי שאינו רוכש את השפה האנגלית בגיל צעיר, אלא מתחיל לימודי אנגלית רק בגיל מאוחר, מתקשה להשלים את הפער

מאת: שחףלימודי שפות12/08/101135 צפיות
מיקום בית הספר ללימודי אנגלית הוא פרמטר לא פחות מרכזי בעת תהליך חיפוש לימודים. במרכז הארץ ובעיקר בתל אביב ישנם בתי ספר המציעים לימודי אנגלית למתחילים, עובדה המאפשרת להשוות ולבחור את מקום הלימודים המתאימים ביותר לצרכים הפרטניים של התלמיד

מאת: שחףציור10/08/102682 צפיות
לימודי אומנות הציור מוצעים כיום במגוון רחב של בתי ספר לאומנות, ומלבד הזרם האומנותי אליו משתייך בית הספר, ישנם גורמים נוספים שחשוב לבדוק בזמן חיפוש לימודים. כדאי לבדוק את מידת הניסיון של צוות המרצים בהוראת ציור,

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182595 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182442 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181894 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181713 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171482 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172271 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171947 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica