חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנה לגבר - המדריך המלא

מאת: יניב גבעקניות 05/08/20101694 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת מתנה לגבר היא עסק לא פשוט. כדי שגבר יתלהב ממתנה עליה להיות שימושית עבורו (בניגוד לנשים, ששמות דגש על הצד הרגשי) אם הגבר לא ימצא "מה לעשות" עם המתנה שקיבל, רוב הסיכוי שהיא תמצא את מקומה באיזו מגרה צדדית, או חלילה, בפח.

הצלחתה של מתנה, היא מתנה לשני הצדדים. כלומר, כאשר הצד שמקבל מתנה, אוהב ושמח איתה, זה משמח גם את הצד הנותן, זוהי בעצם מהותה של מתנה וזוהי הסיבה שלשמה אנו משקיעים זמן רב ומאמצים בבחירת מתנה נכונה. אבל, כאשר בחירת המתנה נכשלת והצד המקבל לא מגלה התלהבות, האכזבה, על פי רוב, תהיה יותר גדולה אצל הנותן, מי שהשקיע את מאמציו וזמנו בבחירתה.

כדי להצליח בבחירת מתנה לגבר, צריך לקחת בחשבון את אופיו ובאילו דברים הוא ימצא תועלת, כך שישמח להשתמש בהם. ננסה לאפיין מספר טיפוסים גבריים ולהתאים להם מתנות.

מתנה לגבר הספורטאי

הגבר הספורטאי יודע הכל על הספורט, מי הבקיע את גול הניצחון במונדיאל 78, עם איזה הרכב הכי טוב לשחק בפיפ"א 2010 ואפילו, מה זה אופסייד. אבל, במקרים רבים אין קשר ישיר בין ידיעותיו בספורט לבין ההתנסות המעשית שלו בתחום (לחיצה על כפתורי השלט, לא נחשבת התעמלות). כאן המקום להיות קצת ספורטיביים ולחפש מתנה מקורית שגם תהיה שימושית וגם תרמוז, בעדינות, לספורטאי על התמכרותו לתחום. על פי רוב צפיה במשחקים מלווה בשתית בירה, לכן פותחן בקבוקים גונח, יכול להזכיר לספורטאי מה הוא מפסיד כשהוא צופה, בפעם השלישית, בדרבי של המגזר. אפשרויות נוספות יכולות להיות, ערכת גולף לשרותים, עכבר למחשב בצורת כדורגל ומי שבאמת רוצה לפנק את הספורטאי, יכול לבחור בכרית עיסוי לטלויזיה (אבל, שיקח בחשבון סכסוכים עם בת הזוג)

מתנה לשף

לא מעט גברים גילו בשנים האחרונות את המטבח והפכו לשפים חובבים. בניגוד לתדמית של הגבר השרוע על הספה, מדובר בתחביב שבהחלט משתלם לכולם ועלכן רצוי לעודד אותו. הסוד בבחירת מתנה לגבר המבשל הוא לדעת לבחור בין השימושי למשעשע, למשל מטחנת מלח/פלפל חשמלית תענה בהחלט על הזיקה של גברים למוצרים טכנולוגיים (אל תתפלאו אם תתפסו אותו מפעיל את המטחנה סתם ככה, רק בשביל הכיף) גימיק מקורי נוסף הוא חיישן לברז שצובע את המים בהתאם לטמפרטורה (זהירות, רננה רז מאחוריכם). ואפשר דווקא לבחור בסינר סקסי מפתה, רק תקחו בחשבון מתכונים עם בישול איטי.

מתנה לגבר הרומנטיקן

מכירים אותו? רומנטי, רגיש עם חוש הומור? יש כאלה והם יודעים את המלאכה, אבל תמיד אפשר לספק להם אביזרים שיעזרו להשיג את המטרה. מתנות לגבר הרומנטי קיימות במגוון סוגים ותחומים, החל ממעד מעוצב לבקבוק יין, או שעון מחליף אורות לאווירה ועד מחבת בצורת לב (סינר סקסי, כבר אמרנו?) וסללת פיקניק מאובזרת, כזאת שרק צריך לשלוף והכל מוכן, כולל פותחן היין.

במאמר זה נגענו רק בשלושה אפיונים של גברים, כמובן שישנם עוד מגוון רחב של גברים ומגוון רחב עוד יותר של מתנות לגבר, עליהם נרחיב במאמרים הבאים. עד אז, בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גאדג'ט-ליין

מתנות בעידן החדש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב גבע

מאת: יניב גבעאירועים וחתונות – כללי02/05/101068 צפיות
גברים אינם נוטים להיות טיפוסים סנטימנטליים, פעמים רבות הם פשוט משליכים דברים שאין בהם צורך עבורם גם אם מדובר במתנה. כדי למצוא את המתנה המתאימה לגבר, צריך לחשוב על מוצר שיהיה שימושי ופרקטי עבורו.

מאת: יניב גבעאירועים וחתונות – כללי17/03/101051 צפיות
לקבל מתנה כולם אוהבים, לקנות מתנה קצת פחות. קניית מתנות דורשת זמן, מחשבה והשקעה ולעיתים כל המאמץ שהשקענו מסתכם בפתק החלפה. כאן תוכלו למצוא את המדריך השלם לבחירת המתנה שתתאים גם לכם וגם תשמח באמת את בעל המתנה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213709 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205167 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186757 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica