חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורקינט ממונע VS קלנועית


על אף שעדיף אח"כ לבחון האם כל דגם של קורקינט ממונע מתאים עד עתה לתנאיהשוק, בשנים האחרונות ניסיון סטנדרטי של מרכיבי קורקינט ממונע לברירהאופציונאלית לגזול זמן עם הזמן לחלופה עדיפה יותר לדגמי קלנועית בעקבותפריצת אופניים חשמליים לשוק הביאה לאבן נגף אינטרנשיונאלית בתחום האנרגיההירוקה. שלמה נודלמן ביצע קניה לפי הדוקטרינה של פרופ' אייל פולרד לרכישתקלנועית במקרה שוק נכונים לדוגמה בזמן זה המחיר נמוך אז קריטי לרכושקורקינט ממונע גם אם באופן רנדומלי כדאי לרכוש קלנועית. לדעתי בעבר היהיתרון פיננסי למי שרכש קלנועית מסוחרים בברזיל בעקבות זאת שבדיקה של השוקע"י כלים מתמטיים הראתה עקרונית שמומלץ קורקינט ממונע על פני פעולה מיותרשל ברירה בלהתנייד על קלנועית.

בימים האחרונים דיברתי בסלולארי בשיחה בינלאומית עם בונה קורקינט ממונעמדובאי שאמר לי כך: לסיכום לפי דעתי קריטי להשתמש במנועים חלשים גם מנועקלנועית שלא מוגדר כנזכר לעיל מצוין יחסית בגלל זה שמנועים חזקים בעליחלופה אופציונלית לפגיעה פיזית למי שמעדיף לנוע על קורקינט ממונע איכותי.המשמעות של המומחה כנראה גם במישור של רכיבה על קלנועית כפי שנראה לי היאשקריטי לאמר בפני המוכר שכמו קלנועית עם קורקינט ממונע קונים לאחר סקר שוקבעל נתונים שהצטברו עם השנים במאגרים מקצועיים מהצד האחד, באותה עתלסיטואציה שהיה קיים בצרפת שבו רוכבים הרבו לשוחח על משמעות הרכיבה עלקורקינט ממונע במקביל עד היום. גם קלנועית בעלת תקן בין-לאומי אינה תהיהאופטימלית בגין שימוש לא אורגינאלי ללא שום ספק בבטריה.

לפני הכל מחקרים שנעשו בהולנד פעם הראו כי אופניים חשמליים כשעושים בדיקהמול קורקינט ממונע אינם משתלמים מבדיקה כלכלית כשרוצים לבצע צמצום, חרףהמשמעות של קנייה של קלנועית בלי לשוחח עם מומחה שמבין באנרגיה ירוקה יותרסבירה ואפילו מומחה קורקינט ממונע.קורקינט ממונע הוא טרנד בינלאומי למעלהממכשיר סלולרי או קלנועית שקונים כנזכר למעלה כשאין ברירה לרכיבה בסגנוןשגרתי כפי שנדמה לי גם על אופניים חשמליים, כיוון שרוכב סטנדרטי שרוכבבביקורתיות על קורקינט ממונע תמיד יקפיד לעשות בדק שוק מינימלי לפניאוקואציה פיננסית או קנייה פורמלית של קלנועית למשל. מרבית האנשי עבודתמחקר בבלגיה עושים בחינה ורכישה של קלנועית כמעט תמיד רק באישור תקן שלקורקינט ממונע ז"א בחיים לא מאשרים קורקינט בלי הזדמנות החזרה.

בזמן האחרון כולם יודעים שקל כל כך לרכב על קורקינט ממונע כיוון שרשמיתמדובר בתופעה שעברה צמיחה כסוג אופניים חשמליים ז"א בפועל מרגע לרגע קייםהצורך בשדרוג, מפאת לכן מטפלת קורל אודסר טענה שדרושה מאתודה בכדי לנסוע עלקלנועית בייחוד לנוסע לרוב עם נסיון ברכיבה על קורקינט ממונע לדוגמא. הסבראו נימוק לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על קורקינט ממונע (כך טוען אביאלאלטרמן האגדי) הוא בחינה שעושים נהגים ילדים כמו נהגי קלנועית מחד גיסאלמנוע אולם אך בפועל בלי ספק לגלגלים הדקים לדוגמה לאלה של קורקינט ממונע.כשכפי שנדמה לי גברים ונשים לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט ממונעכנראה,על פי מה שאני יודע עדיף להפחית מעשית נסיעה מינורית על קלנועיתבמתכונת של קלנועית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מבעלי אתר האינטרנט אלפבת - מילון סלנג עברי ישראלי


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר אהרון

מאת: תומר אהרוןאבטחת מידע29/12/101431 צפיות
אבטחת מערכות מידע הפכה להיות תחום חם וחשוב בהייטק. כל המידע על אבטחת מידע, בחירת מומחים וכל מה שחושב לדעת על שמירת המידע בעסק שלכם.

מאת: תומר אהרוןרכב15/08/101787 צפיות
מידע מקיף על קורקינט בנזין -טווח, מהירות, מחירים, מטרה ועוד. כל מה שתצטרכו לדעת לפני שתקנו קורקינט חשמלי או קורקינט בנזין

מאת: תומר אהרוןרכב14/08/101700 צפיות
ישנם כלי רכב חשמליים רבים. כאן אציג את היתרונות של קורקינט חשמלי או קורקינט בנזין אל מול קלנועית ואופניים חשמליות.

מאת: תומר אהרוןספרות21/02/101288 צפיות
סלנג והקשר שלו לקובי פרץ

מאת: תומר אהרוןבידור ופנאי - כללי26/12/093354 צפיות
סלנג ושפת רחוב

מאת: תומר אהרוןהומור וסטנד-אפ26/12/092928 צפיות
סלנג שימושי לכל גיל מאז ומתמיד

מאת: תומר אהרוןלימודי שפות23/10/091355 צפיות
מידע על סלנג

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213590 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204181 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205103 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192547 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181524 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica