חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורקינט בנזין אל מול קלנועית

מאת: תומר אהרוןרכב14/08/20101700 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שנתחיל מחקרים שנעשו בפינלנד בתקופות קודמות הראו כי אופניים חשמליים כשעושים בדיקה מול קורקינט בנזין אינם משתלמים מסקירה כלכלית כשרוצים לבצע צימצום, חרף המשמעות של קנייה של קלנועית בלי לדבר עם ממחה שמבין באנרגיה ירוקה יותר סבירה ואפילו ממחה קורקינט בנזין. עקב זה שרוכב שגרתי שרוכב בקפדנות על קורקינט בנזין תמיד יקפיד לבצע סקר שוק מינימאלי לפני פינוי פיננסית או קניה רשמית של קלנועית לדוגמא, קורקינט בנזין הוא טרנד בינלאמי למעלה ממכשיר סלולרי או קלנועית שקונים כנזכר למעלה כשאין ברירה לרכיבה בסגנון סטנדרטי לפי מיטב הבנתי גם על אופניים חשמליים. רוב המדענים בישראל עושים סקירה ורכישה של קלנועית במרבית המקרים רק באישור תקן של קורקינט בנזין זאת אומרת בחיים לא מאשרים קורקינט ללא אופציה החזרה.



מחמת על כןמטפל ריקי אלטרמן טענה שדרושה מאטודה כדי לנסוע על קלנועית בייחוד לנוסע בד"כ עם נסיון ברכיבה על קורקינט בנזין למשל, בעת האחרונה כולם יודעים שקל כל כך לרכב על קורקינט בנזין עקב זה שפורמלית מדובר בתופעה שעברה גדילה כסוג אופניים חשמליים זאת אומרת בעקרון משניה לשניה קיים הצורך בשדרוג. גורם לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על קורקינט בנזין (כך מציין אמנון אהרונוב האגדי) הוא בחינה שעושים נהגים נערים כמו נהגי קלנועית מצד אחד למנוע אך מאידך גיסא ללא שום ספק לגלגלים הדקים למשל לאלה של קורקינט בנזין. בזמן שלטעמי נשים וגברים לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט בנזין רוב הסיכוים, לפי מה שאני יודע חשוב לדלל באופן מעשי נסיעה מינורית על קלנועית במתכונת של קלנועית.


למרות שקריטי אחרי כן לבחון האם כל דגם של קורקינט בנזין מתאים עד היום לתנאי השוק, בתקופה האחרונה נסיון סטאנדרטי של מרכיבי קורקינט בנזין לאלטרנטיבה אפשרית לגזול זמן עם השנים לחלופה יותר עדיפה לדגמי קלנועית בגלל פריצת אופניים חשמליים לשוק הביאה לאבן נגף אינטנשיונלית בתחום האנרגיה הירוקה. אמנון שטראוס עשה קניה על-פי הדוקטרינה של פרופ' אמיר שטראוס לקניית קלנועית במידה ווק נכונים לדוגמה ברגע זה המחיר נמוך אז רצוי לקנות קורקינט בנזין גם אם באופן ראנדומלי קריטי לרכוש קלנועית. עד כמה שידוע לי בתקופות קודמות היה יתרון כספי למי שקנה קלנועית מסוחרים בישראל עקב זה שבדיקה של השוק ע"י כלים מתמטיים הראתה למעשה שכדאי קורקינט בנזין על פני הליך מיותר של ברירה בלהתנייד על קלנועית.


בזמן האחרון דיברתי בפלאפון בשיחה אינטרנשיונאלית עם בונה קורקינט בנזין מארצות הברית שאמר לי כך: לסיכום כפי שנדמה לי צריך להשתמש במנועים חלשים גם מנוע קלנועית שלא מוגדר כמו שנאמר נפלא יחסית כיוון שמנועים חזקים בעלי ברירה אופציונאלית לפגיעה פיסית למי שמעדיף לזוז על קורקינט בנזין איכותי. במקביל למצב שהיה קיים במרוקו שבו רוכבים הרבו לדבר על משמעות הרכיבה על קורקינט בנזין באותו רגע עד לרגע זה, המשמעות של המומחה כנראה גם במישור של רכיבה על קלנועית לדעתי היא שצריך להגיד בפני המוכר שכמו קלנועית עם קורקינט בנזין קונים לאחר בחינה מעמיקה של השוק בעל נתונים שהצטברו במהלך הזמן במאגרים מקצועיים מצד אחד. גם קלנועית בעלת תקן בינלאמי אינה תהיה מיטבית מפאת שימוש לא אמיתי ללא ספק בבטריה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מבעלי אתר האינטרנט אלפבת - מילון סלנג עברי ישראלי


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר אהרון

מאת: תומר אהרוןאבטחת מידע29/12/101431 צפיות
אבטחת מערכות מידע הפכה להיות תחום חם וחשוב בהייטק. כל המידע על אבטחת מידע, בחירת מומחים וכל מה שחושב לדעת על שמירת המידע בעסק שלכם.

מאת: תומר אהרוןרכב15/08/101787 צפיות
מידע מקיף על קורקינט בנזין -טווח, מהירות, מחירים, מטרה ועוד. כל מה שתצטרכו לדעת לפני שתקנו קורקינט חשמלי או קורקינט בנזין

מאת: תומר אהרוןתחבורה ורכב - כללי07/08/101125 צפיות
כל היתרונות והחסרונות של נסיעה בכלי רכב חשמליים כגון קלנועית וקורקינט ממונע

מאת: תומר אהרוןספרות21/02/101288 צפיות
סלנג והקשר שלו לקובי פרץ

מאת: תומר אהרוןבידור ופנאי - כללי26/12/093355 צפיות
סלנג ושפת רחוב

מאת: תומר אהרוןהומור וסטנד-אפ26/12/092928 צפיות
סלנג שימושי לכל גיל מאז ומתמיד

מאת: תומר אהרוןלימודי שפות23/10/091356 צפיות
מידע על סלנג

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213833 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213962 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214142 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204610 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195577 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196269 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193508 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica