חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורקינט בנזין - טווח ומהירות

מאת: תומר אהרוןרכב15/08/20101786 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתקופות קודמות קורקינט נחשב כמשחק צעירים.עקב זה שהוא זול ופשוט וניתןלנסוע איתו לכל אזור,קורקינט בנזין נהפך לפופולארי עוד יותר. קורקינטבנזין נוסע ע"י מנוע חשמלי המופעל ע"י ידית, בו בזמן שהמנוע לא מונע מהנוסעלהשתמש ברגליו.בעת שקיימים דגמים של קורקינט בנזין גם בישיבה,הנסיעהבקורקינט בנזין מגוונת. קורקינט בנזין נתפס כצעצוע בעיני רבים, אך מאחרוהיום רבים עושים שימוש בכך יש להתבונן כי קיים הבדל בין משחק נערים לביןקורקינט בנזין הנצרך באמצעות מבוגרים.

קיימים שני סוגי קורקינטים חשמליים האחד הוא לצעירים והאחר הוא למבוגרים,מכיוון שהם דומים רבים מתבלבלים בינהם עם זאת ש ישנם הבדלים רבים. קורקינטבנזין לנערים יהיה טוב פחות, בגלל שהוא בעל יכולת נסיעה נמוך ואינו מגיעהלמהירויות גבוהות.עקב זה שהוא בעל יכולת נסיעה גבוה ומגיע למהירות גבוההיחסית גם עבור קורקינט בנזין,קורקינט בנזין למבוגרים יהיה טוב המון יותר.גם לקורקינטים חשמליים קיימים תקנים, בגין עובדה זאת על הקורקינט לא לשקוליותר מ-12 ק"ג ולא להגיע למהירות של יותר מ- 12 קמ"ש.אם כי החשובים ביותרהוא הבטיחות והיעילות,לפני קניית קורקינט בנזין חשוב להביט על תבחיניםאחרים.

היות והומצא בתעשייה הישראלית ופותח שם, קורקינט בנזין הינו כלי איכותיביחודי שתורם לניידות מאזור לאזור.אם כי הוא מהיר וקומפקטי,קורקינט בנזיןהינו אופציה מופתית לנסיעה מאזור לאזור. קורקינט בנזין יחסית בטוחומהירותו המקסימלית היא 50 קילומטר לשעה, אף על-פי שזמן הטעינה הוא בין 4-8שעות. קורקינט בנזין הוא פיתרון הכי טוב לנסיעה בעיר, מאחר שהוא פשוט משקלונכנס בפשטות לרכב רכבת או אוטובוס.הודות לכך שעם הזמן אנו זוכרים להאזיןיותר ויותר חידושים בקשר לקורקינט החשמלי המשפרים את המוצר ומעניקים לויתרונות נוספים, בימים האחרונים אנו מצליחים להבין כי קורקינט בנזין נהפךליותר ויותר נפוץ אצל הסביבה.

ישנם דגמים רבים של קורקינט בנזין המעניקים לכל מוצר את יחודו היחודי,במטרה לא לרכוש דגם שלא מתאים לכם רצוי שלפני שאתם ממהרים לקנות לעצמכם פלאשכזה צריך שתתייעצו ותערכו השוואה בין הדגמים האחרים. דגם TS -600R כלייחודי בפשטותו בנוי משלדת ברזל אל חלד איתנה ועמידה ביחודי מאפשר נשיאתמשקל ועומס רב לנוסע גלמוד על קורקינט בנזין , אם כי הוא מסוגל להגיעלמהירות של 30 קילומטר לשעה בלבד. דגם קולומביה כלי מקצועי לבני נוער יפהומפואר בעל פנל מרהיב וגלגלי מגנזיום רחבים בייחודי, עם זאת שמשקל הנשיאהשל קורקינט בנזין הוא 70 ק"ג גרידא אז לא רצוי שתעמיסו עליו את הקניות שלהשבוע.הודות לכך שהוא זול יחסית ופשוט לנסיעה ולנשיאה ואפשר להתנייד איתובקלות בעיר,

קורקינט בנזין הוא לכל הדעות פתרון לבני אדם שזקוקים לניידות קלה וחסכונית,עקב כך שכלי רכב זה אינו זקוק לתדלוק כמו שאר הרכבים הוא לא רק אקונומיהוא גם שומר על איכות הסביבה.היות ולא כולנו עושים שימוש בכלי רכב כמוקורקינט בנזין אין זה משמר את הסביבה במאה אחוזים עם זאת ש לכל הדעות מוביללכך,קורקינט בנזין מסוגל להיות כמובן הפתרון לשימור איכות הסביבה. לפנירכישת קורקינט בנזין רצוי לערוך סקר שוק ולוודא את הסכום הכספי והאיכות שלכל אחד, על אף שקורקינט בנזין יכול לעלות המון אין זה מחייב כי הוא אכן טובעל כן זיכרו לחפש את המוצר האופטימלי. הטכנולוגיה מתפתחת ואולי עוד כמהשנים אנחנו נוכל למצוא כלי רכב יעיל יותר, אולם כיום רכישת קורקינט בנזיןזוהי אלטרנטיבה ללא ספק מוצלחת לרבים מאיתנו הרוצים לזוז בקלות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מבעלי אתר האינטרנט אלפבת - מילון סלנג עברי ישראלי


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר אהרון

מאת: תומר אהרוןאבטחת מידע29/12/101431 צפיות
אבטחת מערכות מידע הפכה להיות תחום חם וחשוב בהייטק. כל המידע על אבטחת מידע, בחירת מומחים וכל מה שחושב לדעת על שמירת המידע בעסק שלכם.

מאת: תומר אהרוןרכב14/08/101700 צפיות
ישנם כלי רכב חשמליים רבים. כאן אציג את היתרונות של קורקינט חשמלי או קורקינט בנזין אל מול קלנועית ואופניים חשמליות.

מאת: תומר אהרוןתחבורה ורכב - כללי07/08/101124 צפיות
כל היתרונות והחסרונות של נסיעה בכלי רכב חשמליים כגון קלנועית וקורקינט ממונע

מאת: תומר אהרוןספרות21/02/101288 צפיות
סלנג והקשר שלו לקובי פרץ

מאת: תומר אהרוןבידור ופנאי - כללי26/12/093354 צפיות
סלנג ושפת רחוב

מאת: תומר אהרוןהומור וסטנד-אפ26/12/092928 צפיות
סלנג שימושי לכל גיל מאז ומתמיד

מאת: תומר אהרוןלימודי שפות23/10/091355 צפיות
מידע על סלנג

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213831 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213961 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214141 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204609 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195575 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196268 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193508 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica