חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על שירותי שליחויות

מאת: SEOnetoניהול08/08/20101026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שליחויות היא מילה חדשה לפעילות שהתחילה ברגע שבני אדם התחילו להעביר מסרים וחבילות מאחד לשני וממקום למקום, החל משליחי המלוכה ועד שירותי הדואר השונים. האופציות כיום להעברת מסרים בין אנשים הן מגוונות באותה מידה כמו אמצעי התקשורת אך  הצורך עליו עונים שירותי שליחויות הוא הצורך בדיוור מהיר ובטוח של חבילות בגדלים שונים וטיפול במשימות גוזלות זמן אחרות.

מה היתרון בשירותי שליחויות ?

בהשוואה לדואר ישראל שירותי שליחויות הם בתי עסק יותר קטנים ולכן מותאמים לצרכי הלקוח, אין צורך לעמוד בתור בסניף הדואר או לשלשל מכתבים לתיבה ולקוות שהיא מיועדת לריקון בזמן הקרוב. היתרון של כל חברת שליחויות על פני הדואר נעוץ בהפעלת שליחים בעלי יכולת ניידות גבוהה המספקים שירותי דיוור באופן יום יומי ובטווח שעות רחב יותר מאשר הדואר. חברת שליחויות בתחומי ההפצה שלה מגיעה לכל כתובת הרבה יותר מהר מאשר דואר ישראל.בנוסף חברות שליחויות מאפשרות מעקב צמוד אחר המשלוח על ידי הלקוח.

מה כולל שירות שליחויות ?

שירות שליחויות כולל איסוף של הפריטים למשלוח או לטיפול אחר בין אם מדובר במסמכים, מזון, פרחים, חבילות, צ'קים או כל דבר אחר ומשלוח ליעד המבוקש, דיוור באמצעות שירות שליחויות כולל החתמה של הנמען בקבלת המשלוח.בחלק מהחברות המפעילות שירותי שליחויות מחיר ההזמנה כולל ביטוח שליחויות וסחורה הנועד להעניק בטחון ללקוח שהמשלוח אכן יגיע ליעדו ובמצב תקין, בחברות אחרות התשלום על ביטוח שליחויות וסחורה הוא בנפרד. בנוסף יש חברות שליחויות כיום המציעות שירות של הצמדת שליחים על בסיס חודשי או שנתי ללקוחות עם נפח שליחויות גדול או בעלי צרכים מיוחדים כלשהם.

מי המשתמשים בשירותי שליחויות ?

השימוש בשירות שליחויות מיועד לכל מי שצריך עזרה בביצוע מגוון שליחויות ומשימות הצריכות להתבצע כגון העברה מהירה של חבילות, מסמכים, כספים ועוד לכלל היעדים בישראל.  בתי עסק המעוניינים במשלוחים מהירים של מוצרים ללקוחותיהם, לקוחות פרטיים ועסקיים הזקוקים למסירות משפטיות, חנויות ועסקים הזקוקים למשלוחים על פי לוח הזמנים המיוחד להם וכן גם אנשים פרטיים שחסר להם הזמן לעסוק בהפקדות והעברות מסמכים.

מהם הסוגים השונים של שירותים המוצעים על ידי חברות שליחויות ?

חברות שליחויות שונות מציעות שירותי משלוחים מהירים עבור מקרים בהולים בהם המשלוח מתרחש תוך שעות ספורות ושירותי  שליחויות דיסקרטיים המיועדים להעברת חומרים מסווגים שחשוב שיגיעו לידיים הנכונות. קיימות חברות המציעות שירותי איסוף דואר במסגרתו נאסף דואר בסבבים קבועים, החברה ממיינת את הדואר ומבצעת את הטיפול בכל הפריטים – בין אם מדובר במשלוח, ביצוע הפקדות בנק, הגשות לבתי משפט, איתור פרטים לצורך זימון ועוד. סוג נוסף של שירות שליחויות הוא בלדרות שזה משלוח מאובטח של חפצים יקרי ערך כמו כספים, יהלומים, מסמכים, מוצרים רגישים וכן הלאה. חברות שליחויות רבות מציעות שירותי הפצה מרוכזת של חבילות, מסמכים ועוד המיועדים ללקוחות הזקוקים למשלוח כמות רבה של פריטים בקרב בתים פרטיים. במקרה זה שירות שליחויות טוב ידאג לבצע את החלוקה בשעות נוחות לאנשים המיועדים לקבל את החבילה או המוצר.

איך ניתן להוזיל מחירים בשירותי שליחויות ?

רוב החברות המעניקות הנחות ללקוחות בעלי נפח שליחויות גדול, למשל לקוחות המעוניינים בסבבי שליחויות קבועים בהיקף יום יומי או שבועי.

לפני הזמנת משלוח מחברת שליחויות טוב לוודא שהחברה מציעה את השירות לו אתם זקוקים ולזכור שחברה אמינה מטרתה להוריד מכם את ההתעסקות בפרטים השוליים של ניהול חייכם.

 



תגיות המאמר: שליחויות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131076 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131212 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131241 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131123 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131228 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131126 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131057 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201491 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201603 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201622 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201344 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201290 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201156 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201047 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica