חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד לבניית ציפורניים

מאת: prokidקוסמטיקה08/08/20101734 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שולחנות לבניית ציפורניים:

ציוד לבניית ציפורניים מתחיל משולחן טוב ונוח. קיים מגוון רחב של שולחנות בנויים מעץ או פלסטיק ומתכת. ניתן להזמין אותם בצבעים שונים. שולחנות אלה קלים לניווט בעזרת גלגלים ברגליים, עם מגירות בשני צדדים או בצד אחד לפי בחירה, יש כאלה שכוללים וונטה במבנה שלו וגם מעמד ללקים.

מכונת שיוף לציפורניים :

כן, שמעתם נכון – מכונת שיוף זה לא רק לשימוש נגרים זה גם ציוד לבניית ציפורניים. וזה לא כזה מפחיד כמו שזה נשמע. מכונות האלה בטיחותיות , קלות משקל וקלותלשימוש, שקטות עם מהירות מאוד גבוהה. זה ציוד לבניית ציפורניים שמאוד מקל על עבודה של מניקוריסטיות.

מנורות יבוש לציפורניים:

מעכשיו אין צורך לשבת דקות ארוכות ולחכות שציפורניים יתייבשו אחרי מניקור, אין צורך להפעיל פן – הוא מיוד ליבוש שיער ולא ליבוש ציפורניים וגם אין צורך לעשות פו-פו עד שמקבלים סחרחורת. תשכחו מזה, לפחות לא בסלון יופי – שם יש דברים משובחים יותר. עוד פריט חכם שאפשר למצוא בחנויות של ציוד לבניית ציפורניים הוא מנורה ליבוש ציפורניים. מנורות האלה קומפקטיות ופועלות בעזרת קרני UV בעוצמות שונות הנאות בין 14 ל42 V. כל עוד העוצמה יותר גבוהה כך יבוש נעשה מהיר יותר ומחיר בהתאם גבוה יותר.

מוצרים נלווים:

בחנויות אשר עוסקות במכירת ציוד לבניית ציפורניים וגם שולחנות לבניית ציפורניים תוכלו למצוא גם מגוון רחב של מוצרים נלווים. המגוון הוארחב – המניקוריסטית מתחילה תוכל לרכוש פה אצבע או יד לאימון בבניית ציפורניים, ישנם גם ראשים חלופיים למוכנת שיוף, אבקת אקריל שממנה בונים את הציפורניים.ובודאי ששמתם לב שמאוד אופנתי לעשות קישוטים לציפורניים –החל ממדבקות של פרחים ואבני חן ועד התכשיטים של ממש. ולא רק מישהי שעוסקת בבניית ציפורניים יכולה ליהנות מחנויות האלה, גם אחת שלא מבינה בנושא של ציוד לבניית ציפורניים יכולה להיכנס ולרכוש לק איכותי או מכשירי מניקור לבית.

אז קדימה לצאת לקנות את הציוד ולהתחיל בבניית ציפורניים

 



תגיות המאמר: מיטות טיפולים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת prokid

מאת: prokidסרטן12/12/121285 צפיות
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

מאת: prokidסרטן12/12/121168 צפיות
מחקרים אחרונים מנסים למצוא דרכי טיפול יעילות יותר. אחת מן הדרכים היא לשלב בין טיפולים כימותרפיים קיימים. מחקרים אחרים מנסים לשלב כימותרפיה עם הקרנות לפני או אחרי ניתוח להסרת סרטן הקיבה.

מאת: prokidסרטן12/12/121034 צפיות
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

מאת: prokidסרטן12/12/121000 צפיות
מולטיפורמה גליובלסטומה, ה – GBM הידוע לשמצה, אחת ממחלות הסרטן הנוראיות. ה-GBM הוא סרטן קטלני עקב העובדה שתאי הסרטן עמידים בפני תרופות כימותרפיות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12961 צפיות
בניגוד למה שרבים חושבים, מעלית בבית היא איננה מותרות שרק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם. אם אנו מתכננים לבנות בית או לחילופין לשפץ את הבית, מומלץ מאוד לבדוק את האפשרות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12996 צפיות
קיימים הבדלים בין התקנת מעליות בתוך מבנים קיימים לבין התקנתם של מעליות בתוך מבנים שהינם חדשים. אז מה הם ההבדלים?

מאת: prokidבניין ואחזקה - כללי26/08/12984 צפיות
מעליות שמיועדות לשירות מאפשרות העברה של מוצרים מקומה לקומה בקלות יתרה. את מעליות השירות ניתן למצוא בכל מיני מקומות כמו למשל: מסעדות, מפעלים ועסקים נוספים

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187296 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152563 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152097 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152034 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151954 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151799 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151890 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica