חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרכי טיפול בסרטן הקיבה

מאת: prokidסרטן12/12/20121164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דרכי טיפול בסרטן הקיבה

סרטן הקיבה הינו אחד מסוגי הסרטן הקשים ביותר והוא מתגלה לרוב בשלב מאוחר של המחלה. דרכי הטיפול בחולי סרטן הקיבה כוללים כיום שיטות קונבנציונאליות שהיו קיימות כבר שנים רבות בשילוב עם שיטות חדשות יותר.

ניתוח לפרוסקופי להסרת סרטן הקיבה

בניתוח לפרוסקופי להסרת סרטן הקיבה מבצעים מספר חיתוכים קטנים בבטן ובעזרת מצלמה וכלי ניתוח קטנים אחרים המשמשים לחיתוך, הידוק ותפירה מסירים את הגידול. יתרון גדול לניתוח לפרוסקופי לעומת הסטנדרטי שכן החתכים קטנים יותר ותקופת החלמה קצרה יותר.

כימותרפיות והקרנות לטיפול בסרטן הקיבה

מחקרים אחרונים מנסים למצוא דרכי טיפול יעילות יותר. אחת מן הדרכים היא לשלב בין טיפולים כימותרפיים קיימים. מחקרים אחרים מנסים לשלב כימותרפיה עם הקרנות לפני או אחרי ניתוח להסרת סרטן הקיבה. וכמו כן, מחקרים קליניים כיום בודקים שילוב של גישות אימונותרפויטיות וטיפולים ממוקדים (ראה הסבר מטה) יחד עם השיטות הקונבנציונאליות של כימותרפיה והקרנות לשיפור תוצאות הטיפול בסרטן הקיבה.

טיפול ממוקד בסרטן הקיבה

כימותרפיה – טיפול תרופתי המתמקד בתאים סרטניים אשר מתחלקים מהר יותר משאר התאים בגוף. אך יחד עם זאת, טיפול כימותרפי מלווה בתופעות לוואי אמנם אינדיבידואליות לכל אדם אך לא קלות בהחלט. בשנים האחרונות חוקרים היו המסוגלים לאפיין את תאי סרטן הקיבה באופן מדויק יותר ולקבוע איזה שיבוש בתא גרם לו להפוך לסרטני. מספר השיבושים שיכולים להוביל לסרטן הקיבה אמנם לא קטן, אך פותחו תרופות ממוקדות מטרה אשר מטפלות בתאים עם שיבוש גנטי ספציפי – כלומר הכוונה מדויקת של התרופה לתאים הסרטניים. תרופות ממוקדות אלו גורמות לתופעות לוואי חמורות פחות ומשיגות תוצאות טובות לא פחות מתרופות כימותרפויטיות אחרות.

אימונותרפיה – טיפול חיסוני בסרטן הקיבה

אימונותרפיה היא למעשה טיפול בסרטן הקיבה בעזרתה של המערכת החיסונית. שיטה חדישה למדי המערבת שימוש בתרופות אשר מעוררות תאים ספציפיים במערכת החיסון שעוזרות להרוג את התאים הסרטניים. מחקרים מראים כי שילוב של כימותרפיה עם אימונותרפיה הצליח להאט את סרטן הקיבה מלחזור כאשר ניתן לאחר ניתוח כטיפול משלים. כמו כן, הטיפול אף הצליח להאריך את החיים לחלק מחולי סרטן הקיבה.

למידע נוסף אפשר לקרוא על סרטן הלבלב , סרטן ריאות , כורכומין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת prokid

מאת: prokidסרטן12/12/121281 צפיות
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

מאת: prokidסרטן12/12/121033 צפיות
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

מאת: prokidסרטן12/12/12998 צפיות
מולטיפורמה גליובלסטומה, ה – GBM הידוע לשמצה, אחת ממחלות הסרטן הנוראיות. ה-GBM הוא סרטן קטלני עקב העובדה שתאי הסרטן עמידים בפני תרופות כימותרפיות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12959 צפיות
בניגוד למה שרבים חושבים, מעלית בבית היא איננה מותרות שרק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם. אם אנו מתכננים לבנות בית או לחילופין לשפץ את הבית, מומלץ מאוד לבדוק את האפשרות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12993 צפיות
קיימים הבדלים בין התקנת מעליות בתוך מבנים קיימים לבין התקנתם של מעליות בתוך מבנים שהינם חדשים. אז מה הם ההבדלים?

מאת: prokidבניין ואחזקה - כללי26/08/12981 צפיות
מעליות שמיועדות לשירות מאפשרות העברה של מוצרים מקומה לקומה בקלות יתרה. את מעליות השירות ניתן למצוא בכל מיני מקומות כמו למשל: מסעדות, מפעלים ועסקים נוספים

מאת: prokidקייטרינג23/08/12806 צפיות
חתונה היא איחוד לבבות, התחלה של משפחה חדשה שכל האפשרויות פרושות לפניה, מרגשת ממש כמו לידה ומשולה לנטיעת זרע שרק ילך, יצמח וישגשג.

מאמרים נוספים בנושא סרטן

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171812 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: ravivorסרטן25/02/153388 צפיות
צריכים לעבור בדיקת קולונוסקופיה? רגע לפני כדאי לדעת שיש שני סוגים עיקריים של בדיקות - הרגילות והווירטואליות. על ההבדלים בין הסוגים במאמר שלפניכם.

מאת: רונית מיכאליסרטן12/11/142415 צפיות
האפשרות לקבל מרשם קנאביס רפואי והסגולות הטובות הרבות של החומר מעוררות עניין בקרב מטופלים רבים. אם הנכם סובלים ממחלה קשה הכרוכה בכאבים חזקים, אבדן תיאבון ושאר תסמינים התואמים את סגולות הריפוי של הקנאביס כדאי לפנות לרופא המטפל לבירור זכאות למרשם קנאביס רפואי ושימו בו למטרה הקלה בכאב ותסמיני המחלה. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי אודות קנאביס רפואי.

מאת: ניר נתנזוןסרטן28/09/142941 צפיות
סרטן העור הוא תופעה נפוצה ההולכת ומתפשטת ברחבי העולם. החור באוזון במקביל לעלייה בזמן הנופש והחופש שנובע מעלייה באיכות החיים, מובילים יותר ויותר אנשים להיחשף לשמש בצורה יותר ויותר רחבה.

מאת: Shiraסרטן17/06/145018 צפיות
מחלות עור הן חלק מענף הדרמטולוגיה ברפואה שמתעסק במחלות עור שונות. העור הוא החלק הגדול ביותר בגוף, והוא מהווה את המעטפת החיצונית לשמירה על הגוף כולו. העור בנוי משלוש שכבות שונות. הראשונה מכונה אפידרמיס, האמצעית מכונה דרמיס והשכבה התחתונה מכונה היפודרמיס. מחלות העור הנפוצות ביותר הן אלה שפוגעות בשכבה העליונה. בשכבה זו יש את הכמות הגדולה ביותר של פתולוגיות, מכיוון ששכבה זו חשופה לעולם החיצוני, שממנו מגיעות רוב הסיבות למחלות העור השונות.

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148949 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: eli levyסרטן21/11/138767 צפיות
מבין הסימנים השכיחים לסרטן הפרוסטטה בולטים ליקויים במערכת השתן. ליקויים אלו מורגשים ע"י המטופל ולכן קל להבחין בהם. יחד עם זאת, שכיחות סרטן הפרוסטטה הולך ועולה עם גיל המטופל, כאשר בד בבד, ללא קשר לקיומו של סרטן זה, שכיחים גם ליקווים בתפקוד המיני ובמערכת השתן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica