חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אנגלית - פתגמים ואמרות נפוצות

לפעמים אנחנו רוצים לתבל את השפה שלנו בניבים או בפתגמים. אנחנו מכירים את הביטוי בעברית, אבל לא בטוחים כיצד לתרגם אותו לאנגלית. יש ביטויים בעברית שיש להם ביטויים מקבילים באנגלית, רק צריך להכיר את הניסוח הנכון של הביטוי באנגלית.

מקצת הביטויים באנגלית זהים לעברית:

בעברית נגיד: 'אין בוכים על חלב שנשפך'. באנגלית הביטוי הוא זהה ונגיד:

No use crying over spilt milk.

בעברית יש לנו את הביטוי: 'אין עשן ללא אש'. וגם באנגלית נגיד:

No smoke without fire.

הביטוי 'דם סמיך ממים' קיים גם באנגלית:

Blood is thicker than water.

גם את האמרה המפורסמת 'עדיף מאוחר מאשר לעולם לא' נמצא בשפה האנגלית:

Better late than never

גם את שני הביטויים על רומא אפשר לתרגם מעברית לאנגלית:

'גם את רומא לא בנו ביום אחד' יהפוך ל -Rome wasn't built in a day' ' , ו'ברומא התנהג כרומאי' באנגלית הופך ל - when in Rome do as the Romans do''.

על ילדים הדומים להוריהם נגיד: 'התפוח לא נופל רחוק מהעץ', וכך נגיד גם באנגלית:

The apple doesn't fall far from the tree.

על אדם שקט נוכל לפעמים להגיד: 'מים שקטים חודרים עמוק', וגם באנגלית נגיד:

.'still water run deep'

האמרה החשובה 'אוזניים לכותל' קיימת גם באנגלית בצורה'walls have ears' .

עם זאת, יש כמובן ביטויים באנגלית שאינם זהים לעברית, אבל המשמעות שלהם זהה:

לאדם יהיר נוכל להגיד:'אל יתהולל חוגר כמפתח', אך באנגלית נגיד:

Don't count your chickens before they're hatched.

לאדם השופט מישהו רק על פי מראהו חיצוני נגיד: 'אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו', אך באנגלית הביטוי הוא שונה לגמרי והופך ל: Don't judge a book by its cover''.

את הביטוי הנבון מימי חז"ל 'סייג לחוכמה שתיקה', כמובן שלא נמצא באנגלית, אבל נוכל למצוא ביטוי דומה: A closed mouth catches no flies''.

חז"ל גם המליצו שנהיה 'זנב לאריות ולא ראש לשועלים', באנגלית יש ביטוי דומה, אך המלצתו היא הפוכה: Better be the head of the dog, than the tail of the lion''.

לימודי אנגלית בבתי הספר היסודיים והתיכוניים לרוב מתמקדים בבסיס - דקדוק, אוצר מילים וכיו"ב. אולם במסגרת קורס אנגלית מקצועי תוכלו לרכוש יותר כישורי שיחה ולהכיר מגוון היבטים "עמוקים" יותר לשפה האנגלית.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושאי לימודים, חינוך והשכלה גבוהה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריאל אהרוני

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות21/08/11961 צפיות
למרות לימודי האנגלית בבית הספר היסודי ובתיכון, לא כולם יודעים אנגלית, במיוחד כאשר זה מגיע למיומנויות דיבור או כתיבה. זו הסיבה כי אנשים רבים פונים אל סדנאות אנגלית ומשפרים את מיומנויותיהם בשפה.

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות24/07/111611 צפיות
אחת הדרכים לשפר את מיומנות השפה האנגלית, הינה בעזרתו של קורס אנגלית למתקדמים, המיועד לאלה השולטים בשפה, אולם מעוניינים לשפר את רמתם. קורס אנגלית למתקדמים מאפשר לתלמידים המשתתפים בו, ובעזרתן של שיטות לימוד ייחודיות, ליישם את אשר למדו במהלך הקורס במסגרות השונות, בין אם במסגרת העבודה ובין אם תוך כדי ניהול שיחת חולין.

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות21/04/111177 צפיות
קורס אנגלית עסקית מיועד לבעלי עסקים אשר מעוניינים ללמוד אנגלית עסקית באופן פרטי או לשפר את האנגלית של עובדיהם. הצלחה של חברה או עסק לא נמדדת רק במספרים. עולם העסקים כולל עשרות מושגים באנגלית עסקית, מסמכים באנגלית עסקית, מצגות עסקיות, שליחת מיילים, תקשורת מילולית, ניהול משא ומתן באנגלית ועוד.

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות20/04/111232 צפיות
קורס אנגלית למתחילים יסייע לכם להתנהל טוב יותר על בסיס יומיומי. כמה פעמים ביום אתם שומעים שיר באנגלית? רואים תכנית באנגלית? לא היה הרבה יותר נחמד אם הייתם מבינים על מה מדובר?

מאת: אוריאל אהרונילימודים אקדמאיים20/04/111172 צפיות
כיום כמעט כל חברה או ארגון מנהלים קשרים עסקיים עם חברות ועסקים בחו"ל, כאשר דרך התקשורת ביניהם היא כמובן השפה האנגלית. אנגלית היא שפה בינלאומית, שמקשרת בין אנשים ממדינות שונות בכל תחומי החיים.

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות08/03/112978 צפיות
מילים באנגלית והאופן בו השתרשו במגוון שפות אחרות. התהליך הדדי, מסתבר, גם השפה האנגלית מאמצת לא מעט מילים משפות אחרות

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות28/10/102966 צפיות
קריאה באנגלית יכולה להיות מאוד מספקת, אפילו למתחיל שבמתחילים. אם רק נזכור שקריאה באנגלית במוח רובנו היא נושא מטריח ומעצבן שאנו שוקדים עליו רק על מנת לקבל ציון טוב בבגרות או בפסיכומטרי, ונקבל כי קריאה באנגלית היא בעצם כלי ומפתח לעולם הבידור וההשכלה, אולי נוכל באמת לפתוח את הדלת לשפע התרבותי והאקדמי שהוא השפה האנגלית הכתובה.

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191731 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191700 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172969 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161866 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161720 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161867 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica