חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"מחפשים... או מוצאים עבודה?"

מאת: creating-futureייעוץ עסקי12/08/2010849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה אנשים מנסים למצוא עבודה, הם מתחילים את החיפוש בלהגיד שהם מחפשים ושם הם נתקעים, להלן סיכום של הכללים הבסיסיים של מציאת עבודה אפקטיבית ויעילה.

ראשית, קיימים  חמישה כללים שהם תנאי בל יעבור למציאת עבודה:
1. הגדרת מאפייני המשרה: קבע לעצמך באופן ברור איזה עבודה אתה רוצה. אתה צריך לחשוב על  כותרת התפקיד, תכולות הכרחיות ותכולות רצויות, דוגמאות למשרות רלוונטיות, מהו סוג הארגון / החברה, תנאי שכר עקרוניים, ועוד.
2.  ממליצים: צריך לדאוג שיהיו לך שתיים שלוש המלצות, ליידע את החתומים עליהם שיצרו עימם קשר ולוודא שאין להם בעיה להמליץ עליך.
3. כוונה: אין טעם להתחיל במסע של חיפוש אחר עבודה ללא כוונה ברורה לעשות זאת. ללכת סחור סחור מתוך כוונה רק לבדוק אפשרויות אכן תגרום לך לבדוק אפשרויות... ותו לא.
4. קורות חיים: אי אפשר להפריז בחשיבותם של קורות חיים אינפורמטיביים, מושכים ומעצימים. האם ניסית פעם לבלוט בערמה של מאה קורות חיים? זוהי המציאות.
5. מסר מילולי: בהתבסס על קורות החיים, צור מסר קצר של 60 שניות (Elevator Speech) שבו אתה יודע  להציג בצורה בהירה את עצמך ואת מה שאתה מחפש.

התחלנו במסע ?  תחילה, חובה להשתמש בשלושה כיוונים של חיפוש ראקטיבי - חיפוש המגיב למשרות המתפרסמות באמצעים שונים:
1. לוחות דרושים ברשת: כמעט כל המשרות המתפרסמות על ידי חברות נמצאות באתרי חיפוש עבודה באינטרנט. ישנם שלושה מפתחות לשימוש יעיל ברשת - בחירת האתרים האיכותיים, לדעת להגדיר בצורה יעילה וטובה מסננים ומילות חיפוש, ותגובה מהירה להצעות רלוונטיות.
2. חברות השמה: שני כללים לחיפוש יעיל אחר משרה - בחירת  החברות הנכונות המתמחות בתחום העיסוק שלך, היכרות מעמיקה ואישית איתם על ידי יצירת מערכת יחסים מול מנהלת הגיוס - בראיון אישי או לפחות בראיון טלפוני.
3. ירידי תעסוקה: כאשר קיימים ירידי תעסוקה בכיווני התעסוקה אותם אתה מחפש, אתה חייב להיות שם. זהו ריכוז גבוה של הזדמנויות שאתה חייב להיחשף אליהן.

שנית, ועכשיו הגענו לדובדבן שבקצפת, נערך  בחיפוש עבודה פרואקטיבי – חיפוש היוצר ומחולל את המשרה אליה אתה משתוקק. בעולם התעסוקה האינטנסיבי של היום, חיפוש פרואקטיבי הוא הדרך הנכונה למציאת המשרה הרצויה, וחשיבותו גוברת ככל שמדובר במשרה בכירה יותר. ישנם שלושה כיוונים מרכזיים בחיפוש עבודה פרואקטיבי:
1. נטוורקינג: בשוק צפוף, קשרים אישיים עוזרים מאוד בהשגת משרה אליה אתם משתוקקים. כדאי  להיעזר בכל מי שאתה מכיר כדי   להגיע דרכם לרעיונות רלוונטיים - חברים, משפחה, לימודים, מנהלים ועמיתים בעבר, החברים הקרובים מהצבא, ועוד. אל תהסס לפעול כך -   אתה לא מגיע אליהם
מנקודת חולשה ואתה לא נזקק וחלש. ההפך הוא הנכון.
אתה רואה בהם חברים אמיתיים שרוצים לעזור לך ולקדם אותך. במידה ויהיה להם משהו שיעניין אותך  הוא כבר ממילא יתרחש מעצמו.
2. רשתות חברתיות: הרבה תהליכי גיוס מתרחשים כיום ברשתות החברתיות. נצל את הקשרים שיש לך ברשתות אלו, גם הרשתות היותר חברתיות וגם הרשתות היותר עסקיות. בין הרשתות ניתן למנות את : דוגמאות?  לינקדין, דה מרקר קפה,   פייסבוק, ועוד.
3. פנייה יזומה לחברות: חשוב לעצמך... מהו מקום העבודה האידיאלי עבורך? למקומות עבודה אלו שווה לפנות באופן יזום, אפילו אם הם לא מחפשים שם עובדים נכון לעכשיו. כדאי תמיד לשבת במאגרי המידע שלהם, מפני שאף פעם אין לדעת מתי הם יזדקקו לעובד חדש.

כעת הכדור בידיים שלך. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://creating-future.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת creating-future

מאת: creating-futureאימון עסקי24/08/10947 צפיות
שוק האימון בישראל וברחבי תבל "לוהט" מזה שנים – וכולל בתי ספר לאימון, מקומות המכשירים מאמנים, וכמות גדולה של מתאמנים. יש לעניין הזה סיבות רוחניות ופרקטיות אולם, אבל זה כבר נושא לדיון אחר.

מאת: creating-futureאימון עסקי12/08/10943 צפיות
עצות וטיפים לניהול זמן נכון בעסק עצמאי

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222245 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221490 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22903 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211219 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21954 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211037 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201516 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica