חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"העסק לא מתרומם? זה לא העסק... זה אתה"

מאת: creating-futureאימון עסקי12/08/2010941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטת לפתוח עסק, אתה נמצא בעסק כל הזמן, והעסק לא מתרומם. נכון, אף אחד לא אמר שזה יהיה קל עלייך להספיק כל מה שנדרש, לעשות את הדברים הנכונים, לשלב בין העסק ובין החיים בכלל, אבל זה הכרחי למצוא את המינון הנכון גם לעסק וגם לחיים האישיים. חשוב לדעת לא לשקוע במחשבות שליליות.

אם אתה תולה את האשם בכך שגורם חיצוני "אשם" בכך שהעסק שלך לא מתרומם – כמו למשל כלכלת המדינה, עסקים אחרים, הלקוחות שהפנו לך עורף, מזג האוויר - אם כל אלה נובעים מגורמים אובייקטיבים, אז לכאורה אין לך מה לעשות. כדאי לך להפסיק לקרוא את המאמר ברגע זה. חבל על הזמן שלך.

האם קיימת אפשרות שאתה לגמרי לא בכיוון? לצערי עליי לבשר לך שהעניין לא קשור אל העסק, העסק מתרומם בזכותך או לא מתרומם בגללך – בכל מקרה הכול מתחיל ונגמר בך. אתה הוא זה שקובע את הצלחתו או כישלונו של העסק - האישיות והעסקיות.

יש אינסוף אפשרויות לשינוי ועשייה כדי להביא את העסק שלך למקום טוב יותר כמה מהם אתה בוודאי עושה על הצד הטוב ביותר, חלק מהדברים אתה מבצע בצורה סבירה, חלק מהדברים אתה יודע אבל אינך מבצע אותם מפני ש"אין לי חשק", חלק מהדברים לא מתבצעים כי אתה לא יודע אותם עדיין.

כדי להביא את העסק שלך למקום אחר אתה מוכרח לפעול בצורה שונה - לפעול בצורה יעילה יותר, לעשות עוד דברים, ללכת בדרכים שעוד לא הלכת בהן, להתעדכן ולהימנע מביצוע של דברים שעלולים לפגוע בהצלחה.

למשל:
לפתח מוצר או שרות שלא קיימים בשוק, להתראיין למקומון באזור המגורים שלך, ליצור לעצמך מעגל חברים שישמשו כדירקטוריון מייעץ, להתעמל בקביעות, לוודא שהגבייה מתבצעת כנדרש, להתבונן על תהליכי העבודה בעסק ולשפר את היעילות שלהם, להשתתף בקורס עסקי מתקדם, לחזור לנגן בגיטרה, לדאוג לכך שהעסק שלך יופיע במיקום גבוה במנועי החיפוש, לקבוע חופשה משפחתית בעוד חודש, לפרסם באופן קבוע במקומון המוביל של העיר,   לוודא שהתזרים של העסק חיובי ויציב, לתכנן תוכנית עסקית לטווח הזמן הרחוק והבינוני, למצוא שותף לתכנון בתחום המו"פ העסקי, לא לעבוד מול ספקים לא מוצלחים, לעבוד לפי לוח זמנים אפקטיבי, לעשות טלמיטינג בעזרת אאוטסורסינג, להשתלב בקבוצה העוסקת בשיווק מפה לאוזן, לפתח מוצרים משלימים, לשבת לפגישת עבודה מסודרת עם רואה החשבון שלך, לצאת למסעדה או סרט עם אשתך,  לקנות תוכנה לניהול פיננסי, למצוא שותף עסקי לשיתוף פעולה, לתמחר מחדש את השירותים שלך, לדאוג לשמירת  קשר קבוע עם לקוחות חשובים, להשתתף בכנס מקצועי בתחומך, לחזור לשחות, ...

הכול פתוח...מהיכן מתחילים? איך מחליטים על דרכי פעולה?

מבינים שכל עסק, בלי קשר להיקפו, יכול להתנהל כמו חברה עסקית גדולה. בכל ארגון ישנם שורה של תפקידים ותהליכים החייבים להתקיים כתנאי להצלחת הארגון והתרוממותו. אם תסקור את המבנה הארגוני של כל חברה עסקית אופיינית, תרה שיש בה תמיד ( בצירופים שונים) שישה מנהלים המופקדים על התחומים הבאים – הכוללים :
משאבי אנוש – השמה, רווחה, הדרכה.
שיווק ומכירות – כל מה שקשור לקידום ופרסום מוצרי או שירותי החברה, יחצנות. 
כספים – מימון, גבייה, הנהלת חשבונות.
מחקר ופיתוח – תכנון מוצרים, ראייה קדימה
תפעול – התבוננות בהווה, ניהול תהליכים, רכש, מחשוב.
מנכ"ל – איזון ואינטגרציה בין כולם, מנהיגות, הובלה.
כל התחומים הללו חייבים להתקיים בכל עסק, ולא חשוב מה גודלו.

כדי לנהל עסק אתה צריך להתמצא בדברים שהם מעבר להבנה שלך בתחום המקצועי שלך. כדי להצליח כעצמאי ובעל עסק עלייך להיות גם מקצוען בתחום המקצועי שלך וגם מקצוען בניהול העסק. אתה צריך ללמוד באופן יסודי איך כיצד מנהלים עסק, להטמיע את מה שתלמד בהתאמה לעסק שלך, ולפעול כל הזמן לשיפור ולשדרוג המקצוענות שלך בניהול העסק עצמו.

עכשיו הכדור במגרש שלך. בהצלחה!
מאמן לעסקים ולקריירה.


 



תגיות המאמר: ייעוץ עסקי, עסק, עסק חדש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://creating-future.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת creating-future

מאת: creating-futureאימון עסקי24/08/10946 צפיות
שוק האימון בישראל וברחבי תבל "לוהט" מזה שנים – וכולל בתי ספר לאימון, מקומות המכשירים מאמנים, וכמות גדולה של מתאמנים. יש לעניין הזה סיבות רוחניות ופרקטיות אולם, אבל זה כבר נושא לדיון אחר.

מאת: creating-futureייעוץ עסקי12/08/10847 צפיות
טיפים והכוונה לתהליך מציאת העבודה

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193610 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173755 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173780 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174127 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162630 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163053 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica