חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יצירתיות בעסקים תניב תוצאות נאות בתהליך של גיוס לקוחות חדשים

גיוס לקוחות חדשים דורש יצירתיות בעסקים

לא פשוט לגייס לקוחות חדשים. זו משימה אסטרטגית וחשובה לכל עסק ללא כל קשר לגודלו די אם נביט ונבחן את כמות המשאבים הכמעט אינסופית שמשקיעות החברות הגדולות בגיוס לקוחות חדשים תוך הוצאת סכומי עתק על פרסום וכך נוכל להבין כי גיוס לקוחות מהווה משימה גדולה וחשובה לכל עסק.

מעטים העסקים אשר להם כמות משאבים כספית כמו לבנקים או חברות תקשורת לדוגמא. עסקים קטנים של איש אחד עד כמה עשרות עובדים ועסקים בינוניים עם עד חמש מאות עובדים, מתקשים לגייס ולהקצות משאבים כספיים לתקציב השיווק שלהם, דבר המקשה עליהם להרחיב את הפעילות ולגדול.

יחד עם זאת, הכנסת מחשבה יצירתית, אסטרטגיה עסקית נבונה, אסטרטגיה שיווקית טובה ושימוש נכון ומושכל בכלים טקטיים יוכלו להביא לתוצאות טובות בתהליך גיוס לקוחות. לא מדובר כאן על שיטה סודית או המצאה מיוחדת במינה. כל עסק יהנה מפעילות יחסי ציבור רגילה או יחסי ציבור באינטרנט. יחסי ציבור אשר יאפשרו לעסק לתקשר את עצמו החוצה אל מול קהלי היעד שלו בעלויות סבירות.

גם שימוש נכון ומושכל בכלים אחרים כמו הקמה ותפעול אתר/ים תדמיתיים, שימוש בכלי קידום אתרים, פרסום נבון של מילים ממומנות ו/או פרסום ברשתות חברתיות גם הם יוכלו להביא תוצאות טובותאבל  עוד לפני שרצים לקדם את האתר או לשכור את שירותיו של משרד יחסי ציבור חשוב קודם לבצע מספר שלבים ראשוניים כאשר העקרוני בהם הוא תכנון יצירתי או אם נדייק יותר, הכנסת יצירתיות לעסק.

יצירתיות בעסקים פירושה הוא שימוש באמצעים המקובלים פחות או יותר אשר יאפשרו לעסק לזהור הוא, השירותים, המוצרים שהוא מציע אל מול קהלי המטרה שלו וליצור בידול משמעותי בינו לבין מתחריו. יצירתיות בעסקים תביא להתבלטות אמיתית ומשמעותית.

הופעה בקמפיין פרסומי, הופעה בעמודי מערכת תוך ניצול יחסי ציבור, האתר הנמצא גבוה בתוצאות החיפוש, יצרו אמנם בולטות, אולם פרסום יצירתי, מופעים בתקשורת "אחרים" יחודיים, אתרים עם תכנים לאו דווקא טריוויאליים, אלא ייחודיים- כל אלו יוכלו להביא תוצאות טובות בהרבה אל המטרה הראשית: גיוס לקוחות חדשים.

אז איך עושים את זה? איך מכניסים יצירתיות לעסק? על כך במאמר הבא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיוס לקוחות אינה פעולה פשוטה, אך הכנסת יצירתיות בעסקים ושימוש מושכל בכלים אסטרטגיים וטקטיים כדוגמת יחסי ציבור, אתר תדמית, קידום אתרים וכיו"ב יניבו תוצאות נאות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי דור

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201067 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica