חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי ראיית חשבון ואפשרויות תעסוקה

מאת: שחףעבודה וקריירה - כללי17/08/20101190 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום ראיית חשבון נחשב למורכב ולמאתגר במיוחד, ועל כן מיעוט יחסי של סטודנטים פונים אל לימודי תואר ראשון בחשבונאות. משום כך ישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע בתחום, דבר המתבטא במהירות היחסית בה בוגרי תואר ראשון בראיית חשבון משתלבים בשוק התעסוקה, כמו גם בתנאי השכר הגבוהים יחסית לתחומים אחרים. חשוב לציין כי במהלך לימודי ראיית חשבון לתואר ראשון הסטודנטים רוכשים השכלה מקיפה במגוון תחומים, ובכלל זה משפטים וכלכלה, המאפשרים לעסוק בקשת רחבה של מקצועות מלבד ראיית חשבון.

רואה חשבון הינו הגורם האחראי על ההתנהלות המעשית של העסק או הארגון, ומאחר שכך תפקידו כולל תחומי אחריות רבים. העיסוק המרכזי של רואה חשבון הוא פיקוח על הפעילות החשבונאית, ובכלל זה התנועות הכספיות הנעשות בארגון, על מנת לתת תמונת מצב נכונה ומעודכנת לגבי המצב הכספי של הארגון. בנוסף לכך, בסמכותו של בוגר לימודי חשבונאות לתואר ראשון לעסוק בביקורת דוחות, ובכלל זה אישור או דרישה לתיקון של הדוחות השונים.

תפקידים נוספים אותם ממלאים רואי החשבון כוללים הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון, הכנת תוכניות הבראה לעסקים בעלי קשיים כספיים, בדיקת חשבונות הבנקים ומתן יעוץ אודות ניהול נכון של החשבונות החסכונות והקרנות, מתן יעוץ אודות אפשרויות סיוע והקלות ממשלתיות, הגשה ביקורת ועריכה של דוחות כספיים, יעוץ מס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, ועוד. חשוב לציין כי מאחר ותחום החשבונאות הינו רחב ידיים, מומלץ להתמחות במהלך לימודי ראיית חשבון לתואר ראשון בתחום ספציפי, בהתאם לביקוש בשוק התעסוקה.

אם בעבר עסקים קטנים לא הזדקקו לשירותי רואה חשבון על בסיס קבוע אלא רק לצורכי הכנת דוחות שנתיים, הרי שכיום עולם המיסוי מורכב ויש צורך באיש מקצוע מומחה על מנת לעמוד בדרישות החוקיות במדינת ישראל. לימודי ראיית חשבון מקנים ידע עדכני בתחום דיני מיסים, אשר נחוץ במיוחד בעידן של קשרי מסחר בינלאומיים המשפיעים על כל עסק וארגון, בכל גודל. מאחר וכיום כל עסק נזקק לשירותים קבועים של רואה חשבון, הביקוש לרואי חשבון מוסמכים גבר, ובוגרי לימודי חשבונאות משתלבים בשוק התעסוקה במהירות רבה יחסית.

לאחר סיום לימודי ראיית חשבון ניתן להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה, כאשר העיקרי שבהם הוא כמובן חשבונאות בעסקים או בארגונים שונים. אפשרויות עבודה נוספות כוללות יעוץ כלכלי, יעוץ השקעות או ייעוץ מס, או עבודה כחשבים או סמנכ"ל כספים. בנוסף, בוגרי לימודי ראיית חשבון לתואר ראשון יכולים להשתלב בקשת רחבה של ארגונים, החל מעסקים פרטיים, דרך משרדי רואי חשבון, ועד משרדי ממשלה רלוונטיים כגון מס הכנסה ומשרד האוצר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מעודכן ואובייקטיבי על מסלולי הלימוד בארץ, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם כל מוסדות הלימוד בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףפיננסים וכספים - כללי 24/02/111891 צפיות
ראיית חשבון וכלכלה הם תחומים מבוקשים במיוחד בעידן המודרני. לימודי כלכלה לתואר ראשון יחד עם לימודים להסמכת רואה חשבון מעניקים מקצוע מבוקש, ופותחים מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה מרתקות.

מאת: שחףרפואה סינית15/02/111642 צפיות
שיאצו הינה שיטת טיפול אשר פותחה ביפן לפני אלפי שנים, ומאז נמצאת בשימוש נרחב על ידי מיליארדים של בני אדם. על פי הפילוסופיה הסינית, בגוף האדם עוברים ערוצי אנרגיה הקרויים מרדיאנים, ובאמצעות לחיצות ניתן לתעל את זרימת האנרגיה ולשחרר חסימות.

מאת: שחףלימודי תעודה ומקצוע06/02/111580 צפיות
אנגלית הינה שפת התקשורת הבין לאומית, וישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע בתחום הוראת אנגלית. לימודי אנגלית להוראה במסגרת תואר ראשון בחינוך מעניקים תעודה יוקרתית, ומאפשרים להשתלב בקשת רחבה של מקומות תעסוקה.

מאת: שחףרוחניות - כללי26/01/112620 צפיות
רבים מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי, ובפילוסופיה העומדת מאחוריו. מאמר זה מספק את כל המידע על לימודי חינוך ולדורף, ההיגיון העומד בבסיס השיטה, ומסלול ההכשרה הנדרש על מנת לעסוק בחינוך בבתי ספר בשיטה האנתרופוסופית.

מאת: שחףעיצוב גרפי06/01/111608 צפיות
כל מי שאי פעם תהה מי בחר את הצבעים של הכותרת הראשית בעיתון, למה השתמשו בפונט מסוים לכרזה שמפרסמת את הסרט החדש בקולנוע, או איך החליטו באיזה גודל לכתוב את שם הספר על הכריכה, ימצא עניין רב בלימודי עיצוב גרפי, או בכינוי הנוסף תקשורת חזותית.

מאת: שחףרפואה משלימה26/12/101835 צפיות
ביו פידבק הינה שיטת טיפול חדשה ומרתקת, המשלבת עקרונות מתחום המדע עם הרפואה המשלימה, המסייעת לטפל במגוון רחב של בעיות ומצוקות. שיטת הביו פידבק, בדומה לשיטות טיפול אלטרנטיביות אחרות, יוצאת מתוך נקודת הנחה כי ישנו קשר הדוק בין הגוף לנפש, ובאמצעות עריכת מניפולציה מחושבת על צד אחד של המשוואה, גם הצד השני מושפע.

מאת: שחףעבודה וקריירה - כללי19/12/101297 צפיות
אם בעבר תפקידה המסורתי של המזכירה התמצה בהכנת קפה, הרי שכיום תחומי האחריות שלה התרחבו במידה ניכרת. בעקבות התפתחות האינטרנט, וכניסת טכנולוגיות ממוחשבות למשרד, המזכירה נדרשת לשלוט במגוון רחב של מיומנויות.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222915 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222787 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187363 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187522 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187467 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188010 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179602 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica