חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזכירות - לא מה שחשבתם

מאת: שחףעבודה וקריירה - כללי19/12/20101298 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר תפקידה המסורתי של המזכירה התמצה בהכנת קפה, הרי שכיום תחומי האחריות שלה התרחבו במידה ניכרת. בעקבות התפתחות האינטרנט, וכניסת טכנולוגיות ממוחשבות למשרד, המזכירה נדרשת לשלוט במגוון רחב של מיומנויות. תפקיד המזכירות מאפשר להשתלב במקומות תעסוקה בכל ענפי המשק, ולהתקדם למשרות ניהול בכירות. משום כך, לימודי מזכירות זוכים בשנים האחרונות לביקוש רב, ומוצעים במגוון רחב של התמחויות.

תפקידה של המזכירה כולל נושאים רבים, ובכלל זה ניהול משרד בצורה יעילה ואיכותית, הדפסת מכתבים, הכנת מצגות, ניהול לוחות זמנים, מענה לשיחות טלפון, קשר עם לקוחות וספקים, ועוד. בשל הקשת הרחבה של כישורים להן נדרשת כל מזכירה במשרד הממוחשב המודרני, מומלץ לעבור קורס מזכירות וניהול לשכה, המקנה כלים מקצועיים מתקדמים ומיומנויות נדרשות בתחום ניהול משרד. חשוב לציין כי קורס מזכירות מאפשר לבחור בין התמחויות שונות, וכדאי לבדוק את מצב התעסוקה במשק בטרם ההחלטה באיזה מסלול ללמוד.

המגמות המרכזיות של לימודי מזכירות וניהול לשכה הינן מזכירות משרד ממוחשב, מזכירה רפואית, מזכירה משפטית, וקורס מזכירה בכירה. כל מסלול לימודים מקנה את הכלים הבסיסיים להן נדרשת כל מזכירה, דוגמת ניהול משאבי אנוש ומיומנויות מחשב, ובנוסף על כך התמקדות בתחום ההכשרה הרלוונטי. קורס מזכירה רפואית, לדוגמא, פותח צוהר אל העולם המרתק של הרפואה, ובכלל זה עריכה של סיכומי מחלה, סיכומי ישיבות, קבלת קהל, ועוד.

בשל הביקוש הרב לאנשי מקצוע איכותיים ומיומנים בתחום, נפתחו מכללות מזכירות רבות בכל חלקי הארץ, אשר מאפשרות לרכוש מקצוע יוקרתי ומוערך. בעת בחירת מוסד הלימודים מומלץ לבדוק את מידת הניסיון של צוות המרצים, האיכות והיוקרה של המכללה, שעות הלימוד ומידת הגמישות של המערכת, האם ניתן ללמוד במסלול ערב, וכמובן את גובה שכר הלימוד. חשוב לציין כי מכללות רבות מאפשר להשתמש בפיקדון הצבאי עבור תשלום לקורס מזכירות, אולם יש לוודא זאת טרם ההרשמה.

על מנת להעניק הכשרה מקיפה ומלאה למזכירות לעתיד, תוכנית הלימודים כוללת קשה רחבה של נושאים ונחשבת למרתקת במיוחד. במהלך לימודי קורס מזכירות נסקרים נושאים דוגמת ניהול תקשורת, אנגלית עסקית, מושגי יסוד בחשבונאות ותכתובת עסקית, שליטה בתוכנות ניהול, קבלת החלטות בתהליך הניהול, הפקת מסמכים בעברית ואנגלית, שליחת מיילים, הפקת דוחות והדפסת מסמכים, ועוד. עם זאת, מאחר ותחום המזכירות דורש מיומנויות רבות, מומלץ להמשיך וללמוד בכדי להישאר מעודכנים ולהכיר את הטכנולוגית החדשות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מעודכן ואובייקטיבי על מסלולי הלימוד בארץ, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם כל מוסדות הלימוד בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףפיננסים וכספים - כללי 24/02/111894 צפיות
ראיית חשבון וכלכלה הם תחומים מבוקשים במיוחד בעידן המודרני. לימודי כלכלה לתואר ראשון יחד עם לימודים להסמכת רואה חשבון מעניקים מקצוע מבוקש, ופותחים מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה מרתקות.

מאת: שחףרפואה סינית15/02/111643 צפיות
שיאצו הינה שיטת טיפול אשר פותחה ביפן לפני אלפי שנים, ומאז נמצאת בשימוש נרחב על ידי מיליארדים של בני אדם. על פי הפילוסופיה הסינית, בגוף האדם עוברים ערוצי אנרגיה הקרויים מרדיאנים, ובאמצעות לחיצות ניתן לתעל את זרימת האנרגיה ולשחרר חסימות.

מאת: שחףלימודי תעודה ומקצוע06/02/111582 צפיות
אנגלית הינה שפת התקשורת הבין לאומית, וישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע בתחום הוראת אנגלית. לימודי אנגלית להוראה במסגרת תואר ראשון בחינוך מעניקים תעודה יוקרתית, ומאפשרים להשתלב בקשת רחבה של מקומות תעסוקה.

מאת: שחףרוחניות - כללי26/01/112624 צפיות
רבים מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי, ובפילוסופיה העומדת מאחוריו. מאמר זה מספק את כל המידע על לימודי חינוך ולדורף, ההיגיון העומד בבסיס השיטה, ומסלול ההכשרה הנדרש על מנת לעסוק בחינוך בבתי ספר בשיטה האנתרופוסופית.

מאת: שחףעיצוב גרפי06/01/111610 צפיות
כל מי שאי פעם תהה מי בחר את הצבעים של הכותרת הראשית בעיתון, למה השתמשו בפונט מסוים לכרזה שמפרסמת את הסרט החדש בקולנוע, או איך החליטו באיזה גודל לכתוב את שם הספר על הכריכה, ימצא עניין רב בלימודי עיצוב גרפי, או בכינוי הנוסף תקשורת חזותית.

מאת: שחףרפואה משלימה26/12/101837 צפיות
ביו פידבק הינה שיטת טיפול חדשה ומרתקת, המשלבת עקרונות מתחום המדע עם הרפואה המשלימה, המסייעת לטפל במגוון רחב של בעיות ומצוקות. שיטת הביו פידבק, בדומה לשיטות טיפול אלטרנטיביות אחרות, יוצאת מתוך נקודת הנחה כי ישנו קשר הדוק בין הגוף לנפש, ובאמצעות עריכת מניפולציה מחושבת על צד אחד של המשוואה, גם הצד השני מושפע.

מאת: שחףאומנות - כללי13/12/106822 צפיות
בשנים האחרונות התפתחו מגוון רחב של שיטות המיועדות לסייע בתהליכי שיקום נפשי ורוחני, וכחלק מתהליך זה נוצרה גם שיטת טיפול המבוססת על אומנות. שיטה זו נקראת אומנות משקמת, ומדריכים בשיטה זו משתלבים בעיקר במסגרות לאוכלוסיות מיוחדות, דוגמת פגועי נפש, נגמלים, לקויי למידה, אוטיסטים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222937 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222810 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187384 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187543 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187494 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188029 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179623 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica