חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי תואר ראשון בראיית חשבון וכלכלה - שילוב מנצח

מאת: שחףפיננסים וכספים - כללי 24/02/20111891 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן של גלובליזציה ועסקים בין לאומיים, יש צורך גדול יותר מתמיד באנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים בתחום הכלכלה. לימודי ראיית חשבון יחד עם כלכלה לתואר ראשון מעניקים ידע נרחב ורב תחומי, ומעניקים כלים מקצועיים מתקדמים. מדובר במסלול לימודים ארוך ומפרך, אשר מעטים צולחים אותו בהצלחה, אך עם סיומו הבוגרים זכאים לתעודה יוקרתית, המבטיחה השתלבות מהירה בקשת רחבה של מקומות תעסוקה מבוקשים.

לימודי ראיית חשבון לתואר ראשון מיועדים לשם הכשרת מומחים בתחום, וזאת באמצעות קורסים מרתקים במגוון רחב של נושאים. לעומת זאת, לימודי כלכלה מעניקים הבנה רחבה וכוללת של בעיות כלכליות, החל מרמת החברה הבודדת ועד לרמת המשק והקשריו הבינלאומיים. השילוב הייחודי בין שני התחומים מבטיח רכישה של מיומנויות פרקטיות, יחד עם רכישת ידע עיוני נרחב וכלים מחקריים עדכניים. דבר זה מפתח ראיית עולם מקורית ורעננה, דבר הנחוץ במיוחד בעולם המודרני.

על מנת לזכות בהסכמה של רואה חשבון אין למעשה צורך בתואר אקדמי, אולם רבים בוחרים במסלול של לימודים אקדמיים מאחר ומסלול זה נחשב יותר קל מאשר לימודים עצמאיים לבחינות ההסמכה של מועצת רואי החשבון. בכדי לקבל תעודה של רואה חשבון יש לעבור מספר רב של מבחנים, אשר לימודים אקדמאיים מזכים בפטור מחלקם. קורס ראיית חשבון מקנה לא רק פטור מהמבחנים, אלא גם ידע נוסף והעשרה, המכשירים אנשי מקצוע איכותיים יותר.

משך הלימודים של תואר ראשון בכלכלה הוא שלוש שנים, אך במידה ובוחרים לשלב גם לימודים לתואר ראשון בראיית חשבון הזמן מתארך לארבע שנים. כיום ישנן מכללות ראיית חשבון רבות המציעות שילוב זה, ובעת חיפוש לימודים מומלץ לוודא כי ישנה התחשבות בסטודנטים אשר בוחרים את המסלול הזה. עוד כדאי לבדוק את מידת הניסיון והמקצועיות של צוות המרצים, עדכנות תוכנית הלימודים, מיקום גיאוגרפי ונגישות של מוסד הלימודים, וכמובן את גובה שכר הלימוד ואפשרויות למלגות.

השילוב הייחודי בין הסמכת רואה חשבון ותואר ראשון בכלכלה פותח מניפה עשירה של אפשרויות השתלבות בשוק, וניתן לבחור בין מקומות תעסוקה רבים. בפני בעלי תואר משולב בראיית חשבון וכלכלה עומדת הבחירה בין עבודה במשרדים ממשלתיים, רשויות מקומיות ואזוריות, משרדי ראיית חשבון, ועוד. עם זאת, בכדי לטפס בסולם ההצלחה ולהגיע למשרות מפתח בכירות, כדאי להמשיך וללמוד לתארים מתקדמים בתחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מעודכן ואובייקטיבי על מסלולי הלימוד בארץ, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם כל מוסדות הלימוד בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףרפואה סינית15/02/111642 צפיות
שיאצו הינה שיטת טיפול אשר פותחה ביפן לפני אלפי שנים, ומאז נמצאת בשימוש נרחב על ידי מיליארדים של בני אדם. על פי הפילוסופיה הסינית, בגוף האדם עוברים ערוצי אנרגיה הקרויים מרדיאנים, ובאמצעות לחיצות ניתן לתעל את זרימת האנרגיה ולשחרר חסימות.

מאת: שחףלימודי תעודה ומקצוע06/02/111580 צפיות
אנגלית הינה שפת התקשורת הבין לאומית, וישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע בתחום הוראת אנגלית. לימודי אנגלית להוראה במסגרת תואר ראשון בחינוך מעניקים תעודה יוקרתית, ומאפשרים להשתלב בקשת רחבה של מקומות תעסוקה.

מאת: שחףרוחניות - כללי26/01/112620 צפיות
רבים מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי, ובפילוסופיה העומדת מאחוריו. מאמר זה מספק את כל המידע על לימודי חינוך ולדורף, ההיגיון העומד בבסיס השיטה, ומסלול ההכשרה הנדרש על מנת לעסוק בחינוך בבתי ספר בשיטה האנתרופוסופית.

מאת: שחףעיצוב גרפי06/01/111608 צפיות
כל מי שאי פעם תהה מי בחר את הצבעים של הכותרת הראשית בעיתון, למה השתמשו בפונט מסוים לכרזה שמפרסמת את הסרט החדש בקולנוע, או איך החליטו באיזה גודל לכתוב את שם הספר על הכריכה, ימצא עניין רב בלימודי עיצוב גרפי, או בכינוי הנוסף תקשורת חזותית.

מאת: שחףרפואה משלימה26/12/101835 צפיות
ביו פידבק הינה שיטת טיפול חדשה ומרתקת, המשלבת עקרונות מתחום המדע עם הרפואה המשלימה, המסייעת לטפל במגוון רחב של בעיות ומצוקות. שיטת הביו פידבק, בדומה לשיטות טיפול אלטרנטיביות אחרות, יוצאת מתוך נקודת הנחה כי ישנו קשר הדוק בין הגוף לנפש, ובאמצעות עריכת מניפולציה מחושבת על צד אחד של המשוואה, גם הצד השני מושפע.

מאת: שחףעבודה וקריירה - כללי19/12/101297 צפיות
אם בעבר תפקידה המסורתי של המזכירה התמצה בהכנת קפה, הרי שכיום תחומי האחריות שלה התרחבו במידה ניכרת. בעקבות התפתחות האינטרנט, וכניסת טכנולוגיות ממוחשבות למשרד, המזכירה נדרשת לשלוט במגוון רחב של מיומנויות.

מאת: שחףאומנות - כללי13/12/106783 צפיות
בשנים האחרונות התפתחו מגוון רחב של שיטות המיועדות לסייע בתהליכי שיקום נפשי ורוחני, וכחלק מתהליך זה נוצרה גם שיטת טיפול המבוססת על אומנות. שיטה זו נקראת אומנות משקמת, ומדריכים בשיטה זו משתלבים בעיקר במסגרות לאוכלוסיות מיוחדות, דוגמת פגועי נפש, נגמלים, לקויי למידה, אוטיסטים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211348 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208625 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica