חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות שלטים מעוצבות

מאת: נחמה לוינשטייןשיווק18/08/2010980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות מוכרות יותר ומוכרות פחות, מותגים, בעלי עסקים הן קטנים והן גדולים, נותני ומספקי שירות כולם עושים שימוש בשילוט למטרות פרסום או לפחות בשילוט בחזית בית העסק. מי שלא עושה זאת נותר מאחור, מאבד קהל לקוחות ושמו עלול להיוותר עלום ולא מזוהה בקרב הציבור.

לכן תחום עיצוב או ייצור שלטים כמו תחומים רבים אחרים הינו תחום מתפתח, המתקדם בצעדי ענק והופך חלק אינטגרלי ואמצעי חשוב לפרסום ושיווק לא פחות מפרסום במדיות השונות. כיום, רוב בתי העסק והחברות בין אם הם עצמאיים ובין אם לא, רשתות גדולות או חנויות יחידות, נותני שירות למיניהם בכל תחום ועיסוק לא מוותרים על ההשקעה, נעזרים באנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים ומפרסמים או מייצגים עצמם על ידי שלטים התואמים את תחום התמחותם.

ניתן לראות זאת בכל מקום, בכל עיר ובכל רחוב, אין מי שאינו מודע לכך שישנה חשיבות רבה לא רק למוצר אותו החברה משווקת או לשירות אותו מספקים, המראה הויזואלי והעיצוב אינם פחות מהותיים. הלקוחות (כל אחד מאיתנו), אינם בוחרים אך ורק לפי קריטריונים של איכות, כמות או מחיר, אנחנו בוחרים ומחליטים לא מעט בעקבות רושם ראשוני, מראה, אסתטיקה, צבעים, דימויים וכדומה.

לכן כמו שלרובנו חשוב שביתנו יהיה בעל מראה נאה, מסודר ומעוצב, שהרהיטים, החפצים, הבגדים, הרכב וכל שאר הפריטים שלנו יראו טוב ויבטאו את טעמנו, כך התפתח גם הצורך שלנו, החשיבות בעינינו וההשפעה עלינו של עיצוב המוצר, עיצוב החנויות בהם אנו קונים וכתוצאה מכך גם עיצוב הן שלטים לפרסומות והן השילוט שממוקם בכניסה למקום עצמו.

רבים מאיתנו בוחרים אם להיכנס או לא למקום רק על פי המראה שלו מבחוץ, לעיצוב השלט השפעה עצומה, אנחנו מנתחים לפיו ומסיקים מסקנות (גם אם הן שגויות לעתים), אם הוא מנוסח כראוי, מושך, נעים למראה, לא עמוס מדי ונעשה בו שימוש הולם בצבעים וכיתוב ייתכן מאוד שנרצה להיכנס. אם הוא אינו עומד בסטנדרטים מסוימים ייתכן שנעדיף לחלוף על פני המקום גם אם אנו צריכים מוצר שנמכר שם.

אם כך ניתן לומר שמשיכת תשומת לב בצורה מחושבת, חשיפה נכונה והתאמת העיצוב לקהל היעד הם עקרונות ואלמנטים המשפיעים על הצרכנות במודע ואף לא במודע, ולעיצוב אחת ההשפעות המהותיות ואף האפקטיביות ביותר.

 

מחפשים שלטים מיוחדים? בקרו באתר שלטים ובואו למצוא את כל מה שאתם צריכים באיכות הטובה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101424 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101567 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107029 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101217 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101386 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102812 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101461 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222333 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213569 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213741 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175459 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162609 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162065 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica