חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת שלטים

מאת: נחמה לוינשטייןפרסום18/08/2010865 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלטים מוארים – שלטי ניאון, שלטים העשויים אותיות פי.וי.סי. ושאר שלטים המוארים מבפנים הם שלטים נפוצים ומבוקשים. אם בעבר רק מקומות שנחשבו לא יוקרתיים במיוחד בלשון המעטה נהגו לשים בחזיתם שלטי ניאון ודומיהם הרי שכיום המצב שונה לחלוטין ובעלי עסקים רבים – פאבים, מועדונים, בתי קפה, מסעדות וגם מקומות שאינם מקומות בילוי אלא חנויות בוחרים בשלטים מוארים ומעוצבים.

יתרונותיהם המובהקים של שלטים ממין זה הם שניתן לראותם כראוי גם בשעות החשכה ולא רק בשעות היום, הן אם הם ממוקמים ברחוב או במרכז קניות והן אם הם נמצאים באזור תעשייה או בקניון, גם בשעות שהעסק פועל ופתוח וגם כאשר הוא סגור. בנוסף שלטים מוארים מושכים את עיניהם של הלקוחות בצורה שהינה יעילה יותר ולכן גם נותרים בזיכרונם ובתודעתם יותר מאשר אלה שאינם מוארים.

מטרתם של שלטים מוארים, כמו כל שילוט אחר, מלבד היותו אמצעי לזיהוי ולהצרה על שמו של המקום, היא לבלוט, למשוך תשומת לב, לפרסם/לשווק, להביא לחשיפה, לספק מידע, למתג, להעביר מסר ללקוח ולשדר לו את מה שברצון בעל העסק לשדר, אלמנטים רבים שעל כולם או לפחות רובם לחבור יחדיו.

שילוט כבר מזמן אינו רק שם ומעט פרטים, שילוט הוא פרסומת, אמצעי להעברת מידע, לשיווק שמאחוריו אסטרטגיה ומחשבה מרובה, כך לדוגמא חנות המוכרת צעצועים או בגדי ילדים תפנה בעזרת השילוט והעיצוב ברוב המקרים דווקא לילדים ולא להוריהם, כיוון שהילדים הם אלה שימשכו, יסתקרנו ויגררו את הוריהם להיכנס לחנות ומאוחר יותר אולי גם לקנות בה.

שלטים לחנויות בגדי מעצבים, תכשיטים או מסעדה ברמה גבוהה לעומת זאת חשוב שישדרו יוקרה, סולידיות ואיכות, על כן רצוי שתהיה בחירה בצבעים, פונט ועיצוב ושאר אלמנטים התואמים את בית העסק ואת מה שנמכר בו, המסר שעליהם להעביר הוא שפה תהנו מאיכות גבוהה במיוחד ועליה תשלמו לא מעט.

אם כן כל בית עסק צריך לחשוב היטב מה היא הדרך המוצלחת והיעילה ביותר לייצג את עצמו, לפרסם את עצמו על מנת למשוך את קהל היעד בו הוא מעוניין ולבטא זאת באמצעות השילוט, שלטים מוארים מספקים ערך נוסף והוא נראות ומשיכת תשומת לבם של העוברים ושבים גם בשעות חשוכות וגם ממרחק רב.

 

חושבים שתלת ממד זה טרנד רק בקולנוע?זה הזמן להזמין שלטי תלת ממד, לגלות שעם שלטים אותיות פי וי סי זה הדבר, ולהתקדם עם התקופה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101424 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101568 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107056 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101217 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101387 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102812 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101462 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222855 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213694 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161962 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica