חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת ניקיון ופוליש

מאת: איל ניקיון18/08/20101216 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיים בסביבה נעימה ונקייה הם חיים טובים יותר לכולם, אך בית נקי זה כבר עניין של איכות חיים ממש. כדי לחיות בבית נקי תמיד, אפשר לנקות אותו לבד ואפשר גם להיעזר בשירות של חברת ניקיון, לשם ביצוע עבודות הניקיון בבית. חברות ניקיון רבות מציעות שירותי ניקוי בתים ואחזקה חד פעמיים או שוטפים, אך מה היתרונות של עבודה עם חברת ניקיון?

העסקת  חברת ניקיון

אחת השאלות החשובות בתחומים של אחזקה ושל ניקוי בתים היא, האם לקחת עובד ניקיון פרטי או לעבוד עם חברת ניקיון המספקת שירותי ניקוי בתים. רבים מעדיפים לעבוד עם עובד ניקיון פרטי, בעוד שהיתרון עומד דווקא לצדן של חברת ניקיון, וזאת ממספר סיבות טובות. גם כאשר מדובר על ניקוי בתים וגם כאשר הניקיון הוא עבור משרד גדול, כדאי לשכור שירותי חברת ניקיון, שאז נהנים ממטרית שירותים גדולה של חברה, היכולה לפתור מגוון של בעיות. דוגמא לכך הוא המצב בו עובד הניקיון נעדר מהעבודה, אזי כאשר עבודת הניקיון מבוצעת על ידי חברת ניקיון, החברה אחראית על שליחת עובד מחליף לאותו יום. במקרה בו לא הייתם מרוצים מהניקיון, יש אצל מי להתלונן ואפילו לבקש להחליף עובד אם יש צורך. חברת ניקיון חוסכת מכם את הצורך להתעמת עם עובד ניקיון שלא מבצע את עבודתו כהלכה, מאחר וכל ההתנהלות היא מול החברה ולא מול העובד ישירות.


חברת ניקיון מול עובד ניקיון פרטי

כאשר מדובר על ניקיון בתים, רבים מעדיפים לקחת עובד ניקיון, אשר עימו הם מקיימים קשר ישיר, לפעמים במשך שנים רבות. יש לזה יתרונות, אך גם חסרונות. כאשר ניקוי בתים מתבצע בעזרת חברת ניקיון, נהנים ממספר יתרונות בולטים. את הביטוח משלמת החברה, וכך במקרה של תאונת עבודה תהיה חברת הניקיון אחראית כלפי העובד וזה פותר אתכם מתשלומי ביטוח וביטוח לאומי עבור עובד הניקיון. גם כאשר רוצים לסיים את ההתקשרות עם חברת ניקיון, אין צורך להתמודד עם פיטורין של עובד הניקיון, מכיוון שכל ההתקשרות מתנהלת ישירות מול חברת ניקיון. בעבודה עם חברת ניקיון אפשר לקבל שירותים נוספים אשר אי אפשר לקבל אותם בשום צורה אחרת, למשל עבודות מסובכות יותר כגון פוליש וחידוש רצפות, ניקיונות מיוחדים אחרי שיפוץ ועוד.

חברת ניקיון – עמידה בזמנים

חברת ניקיון מספקת שירות ניקוי בתים תוך כדי עמידה בזמנים. החברה מתחייבת לספק עובד ניקיון אשר יגיע לבית בשעה שנקבעה ולא יישאר זמן רב יותר מהדרוש. כאשר בוחרים חברת ניקיון, חשוב לקבוע מה יהיה משך העבודה, כדי שלא תתארך יותר מהצפוי ולא תעלה יותר מהדרוש. כמו כן, חשוב שעבודת ניקוי בתים לא תהיה קצרה מדי, כדי לוודא שהניקיון אכן יעשה באופן יסודי. חברת ניקיון תספק ייעוץ בחינם לפני קבלת השירות.


המבריקן - חברת ניקיון המתחה באחזקת מבנים, פוליש, ניקוי ספות, ניקוי שטיחים ועוד
חיוג חינם: 1800-30-30-39

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אי.קיי.דיזיין

בנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל

מאת: איל יהדות24/08/101303 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעתם המאגית על האדם.

מאת: איל צרכנות23/08/101263 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעת המאגית על האדם.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101263 צפיות
מהו IQ פיננסי ומה עלינו לעשות בכדי לגרום לך שנשלם מיסים בדיוק כפי שהחוק המסובך קבע ולא יותר מכך.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101363 צפיות
מהו מיסוי בינלאומי והגדרת מספר מונחים בסיסיים בתחום זה.

מאת: איל שימור לקוחות18/08/101567 צפיות
חברת ניקיון ביחס לעובד ניקיון בודד מציעה מגוון שירותים ובעת יתרונות רבים על פני נותני שירותי ניקיון אחרים. על כך במאמר הבא באדיבות חב' המבריקן.

מאת: איל הגירה27/07/102497 צפיות
תושב חוזר, מי מוגדר בחוק כתושב חוזר, רפורמה במס עבור תושב חוזר, והטבות לתושב חוזר במאמר הבא.

מאת: איל דיני מיסים12/07/102506 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל מידע חיוני על תושב חוזר- הגדרה והשלכות בעניין חיוב מס של תושב חוזר על ידי רשיות מס ההכנסה בישראל

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211486 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181258 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181309 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171799 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171954 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171646 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161606 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica