חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשיטי קבלה

מאת: איל יהדות24/08/20101303 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תורת הנסתר של העם היהודי נעשתה בעת האחרונה לאחד מהטרנדים הרוחנים החמים ביותר בעולם כולו וסלבריטאים מגבעות הוליווד ועד שדרות רוטשילד מגלים בעת האחרונה את סודות הקבלה ונדהמים מהפשטות ומהחוכמה הרבה. העובדה שלא מעט מובילי דעת קהל כמו מדונה, אשטון קוצ'ר עוד רבים וטובים אימצו את הקבלהלחיקם ועונדים תכשיטי קבלה גרמה לתורה העתיקה להיות אטרקטיבית בהרבה ובאופן כזה או אחר להיות אופנתית ומסקרנת.

וכמו לכל אופנה, גם לקבלה יש ביטוי מוחשי בדמות תכשיטים שונים ( תכשיטי קבלה )שהמאמינים האדוקים, וגם אילו שרק רוצים שתחשבו עליהם שהם אכן כאלו, נוהגים לענוד. על כמה מתכשיטי הקבלה הפופולארים והיפים ביותר, בכתבה הבאה:

תכשיט קבלה: טבעת חמש המתכות

טבעת חמש המתכות מיוצרת מסגסוגת של זהב, כסף, בדיל נחושת וארד בלילות מסויימים על פי לוח השנה העברי הקדום באופן שמפורט בפירוט רב בספרי המקובלים. על פי הקבלה, מי שעונד את הטבעת זוכה להגנה מפני עין הרע.

תכשיט קבלה: תליון "האר"י הקדוש"

האר"י הקדוש, רבי יצחק לוריא, חי בצפת לפני שנים רבותונחשב לאחד מגדולי המקובלים בכל הזמנים. על פי האמונה הרווחת, האר"י שוטט בין סמטאות העיר העתיקה של צפת כשתליון גדול ומרשים מונח על צווארו. על פי עדויות שונות הצליחו תכשיטנים ליצור העתק כמעט זהה של התליון וכיום חסידי הקבלה נוהגים במקרים רבים לענוד אותו.

חוט השני

לא ברור מניין התחיל המנהג הזה וגם לא ברור מהו מקורו אבל יותר ויותר מאמינים נוהגים לענוד חוט אדום פשוט למראה על ידם. החוט האדום ניתן לרוב תמורת שקל אחד שנתרם לצדקה. לא יודע אם אפשר לכנות את החוט תכשיט קבלה, אבל לאור העובדה שמאמיני הקבלה נוהגים לענוד אותו, אני מניח שהתשובה היא חיובית.

תליון "אותיות הקבלה"

עך פי הקבלה לבורא עולם יש שבעים ושתים שמות שמיוצגים על ידי שלוש אותיות עבריות. כל אחד מהשמות מייצג את אחד מהתכונות הבולטות של הבורא או את אחת מהתועלות שהו מעניק לנו כבני אדם. נהוג מאוד לענוד שרשראות דקיקות עם צירוף המילים אלד שמשמעותו הגנה מעין הרע או סאל שמשמעותו שפע ושגשוג.

 



תגיות המאמר: תכשיטי קבלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אי.קיי.דיזיין

בנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל

מאת: איל צרכנות23/08/101263 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעת המאגית על האדם.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101263 צפיות
מהו IQ פיננסי ומה עלינו לעשות בכדי לגרום לך שנשלם מיסים בדיוק כפי שהחוק המסובך קבע ולא יותר מכך.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101363 צפיות
מהו מיסוי בינלאומי והגדרת מספר מונחים בסיסיים בתחום זה.

מאת: איל ניקיון18/08/101217 צפיות
חברות ניקיון רבות קיימות בשוק. רבים מאיתנו מעסיקים עובדי משק בית באופן פרטי ומשלמים על פי חוק ביטוח לאומי לעובדים אלו. להלן יתרונות העסקת חברת ניקיון.

מאת: איל שימור לקוחות18/08/101567 צפיות
חברת ניקיון ביחס לעובד ניקיון בודד מציעה מגוון שירותים ובעת יתרונות רבים על פני נותני שירותי ניקיון אחרים. על כך במאמר הבא באדיבות חב' המבריקן.

מאת: איל הגירה27/07/102497 צפיות
תושב חוזר, מי מוגדר בחוק כתושב חוזר, רפורמה במס עבור תושב חוזר, והטבות לתושב חוזר במאמר הבא.

מאת: איל דיני מיסים12/07/102506 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל מידע חיוני על תושב חוזר- הגדרה והשלכות בעניין חיוב מס של תושב חוזר על ידי רשיות מס ההכנסה בישראל

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102778 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195570 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195636 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195654 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195609 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195636 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195629 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica