חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיצה – מאכל פופולרי במיוחד

מאת: דומינוסמתכוני מאפים19/08/20108535 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיצה היא אחד מהמאכלים הפופולריים ביותר. הפיצה שהחלה את דרכה כמאכל איטלקי מסורתי עברה שינויים כשהגיע לארצות הברית יחד עם המהגרים האיטלקים והתגלגה לגרסה המוכרת לנו כיום.

כמובן שהפופולריות של הפיצה לא פסחה גם על ישראל. הגל הנרחב של פיצריות שכונתיות שהיהו נפוצות בשנות השמונים פינה את מקומו ולאחר הפופולריות של הבאגטים והפרוזן יוגורט שבה הפיצה למעמדה כמזון המהיר המועדף בישראל, אבל הפעם בגרסאות משופרות.

לדוגמה כאשר מחפשים פיצות בתל אביב מגלים כי ישנן לפחות 70 פיצריות בעיר עצמה. כמובן שבנוסף יש להביא בחשבון שבנוסף לפיצריות ישנן גם מסעדות רבות המגישות פיצות בתל אביב לצד מאכלים איטלקיים אחרים.

משלוחי פיצות הם נפוצים בכל רחבי העולם ואמנם מדובר על תואר לא רשמי אבל ככל הנראה תל אביב היא בירת המשלוחים העולמית. אין עוד עיר שתושביה יכולים להזמין כמעט כל דבר עד לפתח ביתם וכשיש מי שקונה יש מי שמספק. תל אביב מציעה כנראה את המבחר הגדול ביותר של משלוחי פיצות בישראל וכל אחד יכול למצוא פיצה שתקלע לטעמו - עבה או דקה, עגולה או חתוכה למרובעים, במבצעים של 1+1 או לפי משקל, רגילה או עמוסה בתוספות.

פיצה היתה ונותרה אחד המאכלים הפופולריים ביותר להזמנה במשלוח. ניתן לחלוק אותה, היא שורדת את המסע טוב יחסית ומדובר באוכל שקל ונוח לאכול בזמן שצופים בטלוויזיה או גולשים באינטרנט. בימים של משחקי ספורט המשודרים בטלוויזיה או פרקי גמר של תוכניות קשה לעתים אפילו למצוא משלוחי פיצות זמינים בעיר.

הטרנד האחרון בעיר הוא פיצות גורמה העשויות מרכיבים משובחים ומציעות מגוון של רטבים ותוספות בשילובים מפתיעים. כמובן גם שאפשר להזמין פיצה מאחת מהרשתות הגדולות והבינלאומיות ועדיין ניתן למצוא גם את הגרסאות המתקתקות מעט עם הרבה גבינה צהובה שהולכות טוב עם טרופית.

בנוסף לפיצות הגורמה טרנד נוסף של פיצות בתל אביב הוא למעשה דווקא חזרה למקורות ואפייה של פיצות באופן המסורתי בתנור עצים, מה שמעניק לפיצה טעם שאין לו תחליף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דומינוס

מאת: דומינוסעסקי מזון22/08/101562 צפיות
פיצה היא אמנם מאכל איטלקי מסורתי, אבל הגרסה המוכרת לרובנו והנפוצה ברחבי העולם היא הגרסה האמריקנית של הפיצה שהובאה לשם על ידי מהגרים מאיטליה בראשית המאה העשרים.

מאת: דומינוסמתכונים ואוכל - כללי01/08/101281 צפיות
אם מתאים לכם למצוא פיצריה טעימה וטעימה שמוכרת פיצה משלוחים הם חלק בלתי-נפרד מהעניין. בכל מה שקשור לעניין טעים כמו פיצה משלוחים הם אחד הדברים החשובים ביותר: האם משלוח הפיצה מגיע בזמן? האם השליח מאחר או מגיע בול בזמן שהובטח לכם? האם אתם בוחרים ברשת מזון אמינה, איכותית וטעימה כמו דומינוס או בפיצריה שכונתית קטנה? לפני שאתם מזמינים פיצה משלוחים – כדאי לזכור – הם הדבר שיכול לעשות את ההבדל בין פיצה חמה וטעימה ובין פיצה קרה ומאכזבת.

מאת: דומינוסמתכונים ואוכל - כללי28/07/101166 צפיות
מתחשק לכם לאכול פיצה? רוצים לבלות את הערב מול הטלוויזיה עם מגש פיצה טעים? בא לכם להתפנן מול המחשב עם פינוק קרם בוואריה או מוס שוקולד? כשאתם מזמינים פיצה - כדאי לכם לחשוב איזו פיצה תגיע הכי מהר, בלי שתצטרכו לקבל פיצוי מהשליח על כך שהגיעה אליכם פיצה קרה או פושרת. משלוחי פיצה הם חלק מהטעם.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מאפים

מאת: ירון כהןמתכוני מאפים30/01/152346 צפיות
אין ספק שטרנד ה'ללא גלוטן' תפס תאוצה בתקופה האחרונה, והוא משתלט בהצלחה על תפריטים רבים. ויש לזה סיבה טובה: האנשים שהסירו את הגלוטן מהתפריט שלהם והכניסו במקום יותר פירות, מאפים ללא גלוטן, לחמים ללא גלוטן ונמנעו מסוכרים, הגיעו לתוצאות בריאותיות מרשימות תוך זמן קצר. אז מהו טרנד ההימנעות מגלוטן?

מאת: ירון כהןמתכוני מאפים30/11/141930 צפיות
איך תדעו כי יש לכם רגישות לגלוטן? יש תופעות עיכול שונות ותופעות פיזיולוגיות שונות המעידות כי המערכת שלכם חלשה ורגישה ולכן תפיק רווח ושיפור כתוצאה מאכילת מאפים ללא גלוטן.

מאת: Efratמתכוני מאפים22/08/128459 צפיות
קיטרינג טוב הוא אחד מהגורמים ההופכים ארוע מיוחד לבלתי נשכח. ההבדל בין ארוע טוב לכזה מצוין נעוץ לא פעם ברמת האוכל שמוגש בו. ברוב המקרים בארועי בת מצווה מדובר על ארוע לחברים ומשפחה יקרים ועל כן חשוב מאוד להשקיע בקיטרינג אכותי שמגיש מזון טוב ומתאים את התפריט לילדים וצעירים יותר.

מאת: רונן צורמתכוני מאפים08/07/128583 צפיות
אחד מהתוצרים האהובים והחביבים במיוחד של אפיה ביתית הן כמובן העוגות. המגוון העצום של מתכוני עוגות, האפשרות להכין אותן מתוקות או מלוחות, חמצמצות או אפילו חרפרפות, הופך את העוגות לאחד מהעוגנים המענגים של אפיה ביתית פשוטה ומשמחת. האהבה הגדולה שילדים צעירים רוכשים לשלבים השונים של הכנתן – ערבוב החומרים, לישת הבצק וכמובן העיצוב המקורי של כל עוגה, הופכים את הכנתן לחוויה יצירתית לכל המשפחה.

מאת: רונן צורמתכוני מאפים24/05/1110631 צפיות
מתכונים לעוגות הם מרכיב מרכזי בכל מטבח מושקע ופעיל, שכן עוגות הן אחד מסוגי המאכלים הפופולאריים והטעימים ביותר בעולם, כפי שמרבית האנשים יוכלו להסכים.

מאת: דן קומםמתכוני מאפים22/02/118863 צפיות
סנדוויצ'ים לאירועים הם פיתרון מושלם מכל הבחינות וכמעט עבור כל סוג של אירוע – תשכחו מהרעיון שמדובר על אוכל פשוט ולא מרשים! בינינו, מי לא אוהב סנדוויץ' טוב? מדובר על אחת המנות הטעימות והמספקות ביותר וגם כזו שמאפשרת גיוון אין סופי של מרכיבים וטעמים. סנדוויצ'ים כבר ממש אינם נחלתם של אירועים משמימים כמו כנסים מקצועיים אפורים, אזכרות וכדומה וכיום כבר בהחלט ניתן לציין מגמה של קייטרינג מגשי אירוח מושקעים ואיכותיים שבנויים על טהרתם של סנדוויצ'ים מגוונים ומלאים בכל טוב.

מאת: nirמתכוני מאפים05/02/118778 צפיות
מפלי שוקולד - אטרקציות שוקולד מפלי שוקולד אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת וטעימה לאירוע שלכם, מפלי שוקולד הם בהחלט הפתרון האידיאלי עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica