חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלבונים ורפואה

בתקופות קודמות בטורקיה חקר הגוף החי והצומח אינו היה מפותח בחקר חלבונים, בגין זאת שעם התפתחות השנים הטכנולוגיה התפתחה ישנו יותר מידע על הסובב אותנו ובעיקר על החומרים הנזקקים ומצויים בגופינו. חלבונים הם אחד מאבות המזון ובהחלט שגופנו זקוק לכך, מפני שחלבונים אינם נמצאים רק בגוף הגבר אפשר לספק אותו לאדם על בסיס יום-יומי בכל עת שאנחנו זקוקים לו. חלבונים מצויים בגוף הגבר ומרכיבים את השרירים והרקמות בגופינו, בזכות העובדה שלחלבונים תפקיד קריטי בתפקוד גופינו קיים הצורך לצרוך אותו במידה נכונה. בגילאים שונים כמות חלבונים הנזקקת לצריכה ביום אחרת, ככל שבן הגבר קשיש יותר כך כמות חלבונים שלה הוא זקוק גדולה יותר.

לאחרונה האדם החל לייצר חלבונים למען תועלתו האישית, בזכות התקדמות הטאכנולוגיה והחוקרים.משום שהם בנויים מאותן יחידות בסיסיות,  החוקר ממדינות הברית גילה כי חלבונים הם בעלי בניין בסיסי דומה. חלבונים הינם חומצות אמינו העוברות הליך של קשירה ביניהן, כשתא הגבר או שונה ממנו רצוי להעניק לידי ביטוי תכונה. חלבונים הינם תוצאה של פרוצורה של מקטע די-אן-איי, במקרה ש תפקידם הוא לבטא בקרב הגבר או כל יצור חיי אחרת ממנו. חלבונים הם אלו שמטרתם היא לבטא ולתת ליצור החיי תכונות, בנוסף לשימוש של הגבר בחלבון כחומר מזון.עקב כך שהוא הגבר שסייע לחוקר מארצות הברית שגילה אותו,  החלבון נקרא בשמו על-ידי מדען שוודי.

מפני שהם אלה שקובעים את המאפיינים של תא הגבר, רוב המחלות התורשתיות קשורות להעדר או לליקוי של חלבונים או חלבון כלשהו. בקרב הגבר - חלבונים הם בעלי חשיבות גבוה ביותר – כך גורסים אנשי מחקר כיום, הואיל ואי ביטוי תכונה אחת מסוגל לגרום לקריסת כל גוף האדם או תא שונה מתא אדם. בתקופה האחרונה התגלו סוגים חדשים של חלבונים היכולים לגרום למחלות מוח קשות, מכיוון שהם הסברים לפגיעה בחלבונים שונים אצל הגבר.בשביל לרפא מחלות מסוכנות הישנן אצל הגבר,  בזמן האחרון חוקרים משתמשים בטכנולוגייה של ניצול חלבונים שונים באופן או צורה הסבירה ביותר.

עקב חומצה לא טובה המצטברת בגוף איברים שונים עלולים להיפגע וכתוצאה מכך האדם מסוגל לחלות במחלה קשה ואף שלא יהיה אפשר לרפאה, מתי שאנו אוכלים למעלה מדי חלבונים זה מזיק לגופינו.עקב כך שגברים ונשים צורכים כמות גדולה של חלבונים ישנן אלטרנטיבות של מוצרי מזון המכילים פחות חלבונים ומוצרים אלו ניתנים בעיקר לספורטאים,  אנשים רבים לא מודעים לעובדה כי צורכים כמות מופרזת של חלבונים.כתוצאה מחוסר חלבונים האדם יחוש תחושת מותשות שתחבל בתפקוד היום-יומי ועוד בעיות רבות,  חוסר חלבונים עלול להוביל גם הוא לתוצאה לא טובה.

חלבונים אחרים הם אבני הבניין של שריר האדם, היות והם אלו שמספקים לגוף האדם חומצת אמינו מסוגים אחרים. חוקרים גורסים כי אכילה מספקת של חלבונים חשובה לתהליכי בנייה של גוף האדם ובעיקר השרירים, מאחר שהם מספקים חומצות אמינו אחרות לגוף הגבר.משום שכך מרבים לטעון מדענים כיום,  גבר אשר רוצה לפתח שרירים יכול לאכול חלבונים מסויימים ולפתח שריר בצורה הכי טובה.משום שגוף הגבר לא יתפקד בצורה המופתית,  חלבונים בכמות פעוטה מדי יכולים לתת לסימפטומים לא נעימים.בנוסף לפגיעה אופציונלית בכליות,  צריכת יתר של חלבונים יכולה לגרום לפגיעה במערכת החיסון של האדם בצורה מסוכנת.

 



תגיות המאמר: חלבונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111659 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112443 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112746 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111506 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111634 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111560 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111606 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223171 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213668 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201749 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201520 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201796 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201506 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191985 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica