חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש מקצועי מול פוליש ביתי, בעד ונגד

מאת: אוהד הראלניקיון24/08/20102365 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליש נעשה למשהו קבוע והכרחי בבתים שלנו, כך שהתרגלנו לכך שהרצפה שלנו תמיד מבריקה. כמו כן, שוק מכשירי החשמל החל להתעשר במחבר של מכשירים ביתיים העושים פוליש. בהקשר זה מתעוררת דילמה, מה עדיף? לרכוש מכשיר פוליש ביתי ולעשות פוליש בכוחות עצמנו, או שמא עדיף להישאר נאמנים למסורת ולהזמין מפעם לפעם חברת פוליש עד הבית ולנסות לשמור על האפקט כמה שיותר זמן. לכל אחת מאפשרויות אלה יש יתרונות וחסרונות.

חברת ניקיון תעדיף כמובן שתזמינו את שירותי הפוליש שלה. אך לא רק חברת ניקיון מרוויחה מכך. העניין הוא שספק שמכונה קטנה שנקנית לשימוש ביתי יכולה להשתוות למכונות התעשייתיות המשמשות לרוב את חברת ניקיון מסוימת. כל מכשיר כזה הוא לרוב מסורבל וגדול, אך גם אפקטיבי, בעוד מכשירים ביתיים מנסים לשלב קומפקטיות, וזה באופן בלתי נמנע בא על חשבון עוצמת המכשיר. לכל חברת ניקיון יש מחסן שנועד לשמר כל מכונה שלא תהיה. לכן סביר שתשמחו שמכונה באמת איכותית של חברת ניקיון תעשה אצלכם פוליש מפעם לפעם, בלי שתצטרכו לראות או לאחסן מכונה זו מעבר לכך.

חברות ניקיון גם לוקחות אחריות הרבה יותר גבוהה על איכות הפוליש שלהם. להבדיל ממכונות פוליש ביתיות, שהאחריות שלהם מבטיחה רק שהמכשיר פועל, ועד כמה עמיד הפוליש - אי אפשר לדעת. בכך היתרון המכריע של חברות ניקיון. אמנם פוליש ביתי יוצר פחות אי-נוחות, אין צורך להזמין עובדי חברות ניקיון, וניתן לעשות זאת בשנה הנוחה לנו, אך האם האיכות של פוליש ביתי באמת שווה זאת? שירות של חברות ניקיון עולה פחות ממכשיר פוליש ביתי, שיכול לא לענות על הציפיות הגבוהות שלנו. לכן מבחינות רבות פוליש מקצועי של חברות ניקיון הוא עדיף בהרבה מפוליש ביתי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד הראלקופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד הראל

מאת: אוהד הראלחינה06/09/121131 צפיות
פורום עסקים מומלצים של אוהד הראל חרט על דגלו לחפש ולאתר בתקופה כלכלית קשה זו עסקים וחברות עבור כולנו אשר משלבים ומאזנים בין שירות או מוצר איכותיים לבין מחירים סבירים, בין הצורך בשוק לקבלת המוצר או השירות לבין היכולת שלנו לחסוך ועדיין להתפנק בעזרתו. מאמר זה ממליץ על פורטל החינה הגדול בישראל - חינה פלוס, זהו פורטל אינטרנטי אשר מקל על זוגות רבים כאשר הם עומדים בפני המשימה של סגירת מקום לחגוג חינה, וליצור קשר עם ספקים, האתר מאחד בתוכו את כולם ובמחירים סבירים

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128582 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: אוהד הראלחינוך ולימודים - כללי27/07/121223 צפיות
כאשר רוצים להבטיח עתיד טוב יותר, אין ספק שקודם כל צריך לדאוג להשלים בגרויות. חשוב מאוד לחשוב על העתיד ולא רק על כאן ועכשיו. ניתן לעבור קורסים לשלמת בגרויות ע"י בתי ספר נפלאים שיעזרו לכם להתקדם, ולעבור את המבחנים בשלום. כיום ידוע כי הצלחה דורשת מאמץ ולכן חלק חשוב לקראת עתיד טוב יותר הוא השלמת בגרויות.

מאת: אוהד הראלחינוך ולימודים - כללי27/07/121218 צפיות
בשנים האחרונות מקצוע זה הפך למבוקש מאוד במיוחד בקרב צעירים, אשר התחילו את חייהם ומבקשים לקבל כלים להכוונה. ניתן לקבל כלים כה חשובים להמשך הדרך. וליהנות מלימודים מעשירים ומלאי משמעות. לימודי שוק ההון יהוו עבורך פריצת דרך לעולם העסקים, ואף יפתח בפניך דלתות חדשות אל העתיד .אז בואו ללמוד ולהתרשם.

מאת: אוהד הראלשיפוצים29/04/121430 צפיות
החיים מפתיעים אותנו ולעיתים בלי שאנו שמים לב אנו נאלצים לעבור דברים שבחיים לא עברנו כמו: אובן הורה , בן זוג או ילד. פינוי ירושה מדבר על פינוי חפצי המנוח מדירתו וחלוקתם בין היורשים, פינוי הנכס שההורים השאירו ליורשים לאחר מותם. על מנת לעשות פינוי ירושה יש צורך לפנות לעו"ד לענייני ירושה על מנת לקבל אישור המעיד על פינוי ירושה של ההורים, ללא אישור זה לא ניתן להתחיל בתהליך פינוי ירושה. פינוי ירושה כולל בתוכו: כל חפצי המנוח החל מרהיטים ,ביגוד, מוצרי חשמל וכו'. חפצים שאשר בשימוש ואף חפצים אשר שבקו חיים

מאת: אוהד הראלבניין ואחזקה - כללי29/04/121269 צפיות
הבית שלנו משמש לנו להרבה דברים. עובדה היא שאנחנו נמצאים בתוך הבית שלנו במשך רוב החיים שלנו, בין אם מדובר על בית שקנינו או בית שאנחנו משכירים, או אפילו בית שקיבלנו בירושה. יהיה הבית אשר יהיה, הוא צריך להיות מקום אשר נעים לנו לחזור אליו, ומקום אשר יכול לשמש אותנו בצורה הטובה ביותר כאשר אנחנו רוצים לעסוק בתחביבים, לארח אורחים או אפילו לגדל בו משפחה.

מאת: אוהד הראלבניין ואחזקה - כללי27/04/121197 צפיות
באמצעות שירותי פינוי תכולת דירה מקצועיים אנחנו יכולים לספק לעצמנו את האפשרות, כמו גם את ההזדמנות, ליצור לעצמנו את המקום שתמיד חלמנו עליו – בית שיהיה לנו נעים לחזור אליו, נעים להיות בו ונעים לארח בו אורחים.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222944 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191675 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181634 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica