חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורום עסקים מומלצים של אוהד הראל ממליץ על - קומג'ט טונרים וראשי דיו

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/20128578 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פורום לעסקים מומלצים המתבצע על ידי צוות מקצועי בניהול אוהד הראל, עורך בדיקות והשוואות בין חברות ועסקים במשק ומצביע על אלה אשר מצא לנכון כי הם עורכים איזון ושילוב בין מוצר או שירות איכותי לבין מחירים סבירים ביחס לשוק הישראלי, כאשר כיום מצאנו לנכון שבדיקות אלו חשובות ביותר שכן אנו בתקופה לא קלה מבחינה כלכלית ואנשים רבים בקושי שורדים את החודש אז במטרה להקל עלינו במעט אנו פועלים להמליץ עבורכם על עסקים שהצוות בראשות אוהד הראל בדקו אישית.

קומג'ט - מילוי דיו ראש דיו וטונר

אוהד הראל פנה לחפש דיו וטונר משום ששמע שניתן למחזר והוא נכנס לתהליך של תנועה ירוקה, וכך הגיע לכפיר, בעל הבית של קומג'ט אשר לפיו, רוב אזרחי המדינה לא משתמשים בראשי דיו ממוחזרים או בטונרים משומשים, אלא רצים וקונים חדשים, כפיר בדק ומצא שהאנשים שעושים זאת מהווים 80% מהאוכלוסיה בעלי מדפסות ופקסים אשר מתוך הרגל רצים ורוכשים ראש דיו וטונר מחנויות למוצרים משרדיים, והם עושים זאת פשוט מחוסר ידע, בעוד 20% מהאוכלוסיה בעלי מדפסות ופקסים מכירים באופציה של מילוי דיו וטונר בחברות מסויימות.

אוהד הראל ערך בדיקה עם כפיר לגבי המחירים ומצא כי עסקים קטנים ובתי אב יכולים לחסוך בין חמש מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בשנה לעומת עסקים גדולים עם מדפסות ופקסים אשר יכולים לחסוך למעלה מעשרת אלפים שקלים בשנה, וזה הרבה לתזרים השנתי.

למרות שמטרת המאמר הנוכחי בפרסום חברת קומג'ט היא להקל על בתי האב, והתנהלותן של המשפחות, אשר יכולות לפנות לחברה, ולמלא ראשי דיו וטונרים כאשר הם מסיימים את המשומשים, ולא לרוץ ולרכוש במחיר מלא וגבוה את החדשים כאשר ניתן לחסוך כסף רב ובד בבד להקל על הסביבה בצעד ירוק המועיל על ידי מיחזור מוצרים ממוחזרים.

פורום עסקים מומלצים של אוהד הראל החליט להמליץ על קומג'ט ראש דיו וטונר משום שהשירות של החברה חוסך לנו בכיס ומקל על כדור הארץ האהוב שלנו, אז קנייה נעימה מהפורום ובהצלחה לקומג'ט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד הראלקופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד הראל

מאת: אוהד הראלחינה06/09/121130 צפיות
פורום עסקים מומלצים של אוהד הראל חרט על דגלו לחפש ולאתר בתקופה כלכלית קשה זו עסקים וחברות עבור כולנו אשר משלבים ומאזנים בין שירות או מוצר איכותיים לבין מחירים סבירים, בין הצורך בשוק לקבלת המוצר או השירות לבין היכולת שלנו לחסוך ועדיין להתפנק בעזרתו. מאמר זה ממליץ על פורטל החינה הגדול בישראל - חינה פלוס, זהו פורטל אינטרנטי אשר מקל על זוגות רבים כאשר הם עומדים בפני המשימה של סגירת מקום לחגוג חינה, וליצור קשר עם ספקים, האתר מאחד בתוכו את כולם ובמחירים סבירים

מאת: אוהד הראלחינוך ולימודים - כללי27/07/121222 צפיות
כאשר רוצים להבטיח עתיד טוב יותר, אין ספק שקודם כל צריך לדאוג להשלים בגרויות. חשוב מאוד לחשוב על העתיד ולא רק על כאן ועכשיו. ניתן לעבור קורסים לשלמת בגרויות ע"י בתי ספר נפלאים שיעזרו לכם להתקדם, ולעבור את המבחנים בשלום. כיום ידוע כי הצלחה דורשת מאמץ ולכן חלק חשוב לקראת עתיד טוב יותר הוא השלמת בגרויות.

מאת: אוהד הראלחינוך ולימודים - כללי27/07/121216 צפיות
בשנים האחרונות מקצוע זה הפך למבוקש מאוד במיוחד בקרב צעירים, אשר התחילו את חייהם ומבקשים לקבל כלים להכוונה. ניתן לקבל כלים כה חשובים להמשך הדרך. וליהנות מלימודים מעשירים ומלאי משמעות. לימודי שוק ההון יהוו עבורך פריצת דרך לעולם העסקים, ואף יפתח בפניך דלתות חדשות אל העתיד .אז בואו ללמוד ולהתרשם.

מאת: אוהד הראלשיפוצים29/04/121428 צפיות
החיים מפתיעים אותנו ולעיתים בלי שאנו שמים לב אנו נאלצים לעבור דברים שבחיים לא עברנו כמו: אובן הורה , בן זוג או ילד. פינוי ירושה מדבר על פינוי חפצי המנוח מדירתו וחלוקתם בין היורשים, פינוי הנכס שההורים השאירו ליורשים לאחר מותם. על מנת לעשות פינוי ירושה יש צורך לפנות לעו"ד לענייני ירושה על מנת לקבל אישור המעיד על פינוי ירושה של ההורים, ללא אישור זה לא ניתן להתחיל בתהליך פינוי ירושה. פינוי ירושה כולל בתוכו: כל חפצי המנוח החל מרהיטים ,ביגוד, מוצרי חשמל וכו'. חפצים שאשר בשימוש ואף חפצים אשר שבקו חיים

מאת: אוהד הראלבניין ואחזקה - כללי29/04/121266 צפיות
הבית שלנו משמש לנו להרבה דברים. עובדה היא שאנחנו נמצאים בתוך הבית שלנו במשך רוב החיים שלנו, בין אם מדובר על בית שקנינו או בית שאנחנו משכירים, או אפילו בית שקיבלנו בירושה. יהיה הבית אשר יהיה, הוא צריך להיות מקום אשר נעים לנו לחזור אליו, ומקום אשר יכול לשמש אותנו בצורה הטובה ביותר כאשר אנחנו רוצים לעסוק בתחביבים, לארח אורחים או אפילו לגדל בו משפחה.

מאת: אוהד הראלבניין ואחזקה - כללי27/04/121194 צפיות
באמצעות שירותי פינוי תכולת דירה מקצועיים אנחנו יכולים לספק לעצמנו את האפשרות, כמו גם את ההזדמנות, ליצור לעצמנו את המקום שתמיד חלמנו עליו – בית שיהיה לנו נעים לחזור אליו, נעים להיות בו ונעים לארח בו אורחים.

מאת: אוהד הראלריהוט 25/04/121277 צפיות
כל אדם עובר בחייו דירה בין אם הוא לבד או אם הוא עם משפחה. חלק מתהליך פינוי דירה כולל בתוכו תהליך שנקרא "פינוי חפצים מדירה" למה הכוונה? פינוי חפצים מדירה מתייחס לפנוי של כל החפצים שנמצאים בדירה שלכם. וכשמדובר על פינוי חפצים מדירה לרוב מדובר על בלאגן לא קטן. החל מחפצים שעובדים ועד חפצים שלא בשימוש כלל.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143085 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148157 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148192 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131784 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128479 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213306 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

מאת: הדסהפרופילי חברות23/01/128876 צפיות
כחלק מהניסיונות של ממשלת ישראל לעודד ארגונים למצויינות ולאיכות, מפעילה בשנים האחרונות הממשלה תחרות ע"ש יצחק רבין ז"ל, בשותפות בין משרד ראש הממשלה, מכון התקנים הישראלי, לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, איגוד הישראלי לאיכות ונציבות שירות המדינה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica