חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מוסך?

הגדלה מלאכותית של הוצאות.
מציאת תקלות לא קיימות.
המצאת בעיות ללא קשר למציאות.

ניתן אף לומר שאנו מצפים להם כשאנו באים למוסך.
למעשה, רובנו לאמבינים במכניקה, וחוץ מלמלא דלק, מים ושמן, לכל היותר למלא אויר בגלגלים,אנו חסרי ידע בכל מה שקשור לאוטו שלנו ולצורת הטיפול בו.
ולכן אנו חשופים לכל האופציות שהזכרנו למעלה, וכיוון וכך חשוב להחכים בבואנו לבחור מוסך שיעניק לנו את השירות הכי טוב והכי הגון.

לאיזה מוסך לקחת את הרכב?
הדבר החשוב ביותר הואלברר אם המוסך אליו אתם רוצים לקחת את האוטו פועל ברישיון וחבר באגודהמוסכים (כן, יש דבר כזה). מוסכים בעלי רישיון חייבים לפעול תחת אמנת שירות של משרד התחבורה ופועלים תחת פיקוח שלו ולכן הסיכוי לרמאויות קטן והשירותשתקבלו יהא אמין ומקצועי.
שנית, שאלו סביב; התייעצו עם חברים, בני משפחה, אם אתם יכולים אפילו עם לקוחות אחרים של המוסך כבר זמן מה ויש להם ניסיון איתו.
ועוד,תמיד רצוי לקחת את הרכב למוסך עם רישיון, הרישיון בדרך כלל תלוי במקוםנראה במוסך, שלוקח אחריות (דרשו אותה) על התיקונים ועל החלפים וכולל אתהאחריות בהצעת המחיר. מוסך מורשה של מיצובישי, למשל, מתמחה בטיפול ברכביםשל מיצובישי.
אל תתביישו לבקש הצעת מחיר בכתב (ודאו שכלול בה מע"מ),שכוללת את התיקונים כולם, את החלפים (חלפים מקוריים, חלופיים או משופצים)ומה עלות העבודה, והשוו מחירים. אפשר אף לקבל חוות דעת שניה בנוגע לתיקוניםשבהצעת המחיר המקורית, אם הם הגיוניים ואמיתיים, אם הם נכונים לפתירתלבעיה.
הורו למוסך שכל תיקון שלא נכתב בהסכם הראשוני יעבור אישור שלכם.

מה עושים לקראת הכנסת הרכב למוסך?
ראשית צריך לתאם מועד הגעה
בקשו מועד משוער לסיום העבודה
אם קבלתם הצעת מחיר טובה יותר – התמקחו
אל לכם לשכוח לודא שיש בידכם הזמנת עבודה כולל אחריות
וודאו באילו חלפים ישתמשו
להוציא חפצים בעלי ערך אישי מהמכונית, שכן המוסך לא אחראי עליהם
כשנגמר הטיפול ודאו שכל התיקונים נעשו
אם משהו לא סודר, שובו מהר ככל שניתן למוסך, יש לכם אחריות על הטיפול
הוציאו את הרכב מהמוסך עם סיום הטיפול, רכב שנשאר במוסך שלושה ימים ויותר מיום סיום הטיפול יחויב בדמי שהיה

איך ניתן לשמור על האוטו?
ישנן בדיקות מספר אותן אפשר לעשות כדי לשמור על האוטו, להאריך את חייו, להמעיט הגעות למוסך, עצבים ולחסוך כסף:
שמן; כמות וצלילות
לחץ אויר בצמיגים
מים במצנן
קראואת ספר הרכב, אם קיים ברשותכם, כדי לדעת כיצד לבדוק את הדרוש בדיקה וכלכמה זמן צריך לעשות זאת. סמכו על עצמכם, אתם מכירים את רכבכם בצורה הטובהביותר ויודעים מה הוא צריך, מתי וכמה.
אפשר להיעזר גם ברשת האינטרנט ובנהגים אחרים בעלי ניסיון רב יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
גבי מיארה | מוסך מיצובישי , מיצובישי קינג , מרכז שרות
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גבי מיארה

מאת: גבי מיארה רכב04/10/10849 צפיות
המשפחה גדלה ואין ברירה, צריך אוטו גדול יותר. האוטו כבר לא מה שהיה פעם ואינכם רוצים להשקיע בו. קבלתם אוטו ממקום העבודה ואינכם צריכים את האוטו הקודם, או שאתם מעוניינים להחליפו למשהו קטן יותר, כאוטו שני.

מאת: גבי מיארה ליסינג והשכרת רכב08/08/10827 צפיות
כשעומדים לקנות רכב יד שנייה, חייבים להיות זהירים ויסודיים. בטיחות הרכב היא קריטית, עלותו יקרה בצורה יחסית ויש מספר לא קטן של מרכיבים שיכולים להשפיע על כדאיות הרכישה. לפניכם מדריך מקוצר המפרט כיצד תוודאו שתהליך הקנייה נעשה בצורה נכונה.

מאת: גבי מיארה רכב08/07/102003 צפיות
"מה תהיה עלות הטיפול ברכב?" כיועץ שירות במוסך, אני נתקל בשאלה זו הרבה פעמים מצד לקוחות, או בעל רכב שמתעניין בכך. לא ניתן לענות על שאלה זו ב"שלוף", כיוון ומחיר טיפול אינו דבר קבוע. חייבים להבין באיזה טיפול מדובר.

מאת: גבי מיארה תחבורה ורכב - כללי09/06/10889 צפיות
אחד הנושאים שבהם אני נתקל בחוסר הבנה מצדם של בעלי רכבים מתוצרת מיצובישי, שמבקשים להכניס את רכבם לטיפול תקופתי במוסך, הוא נושא הבלמים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204177 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205097 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica