חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספת סלון נפתחת

מאת: רחלי פריריהוט 25/08/20103358 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה לא לדרוש מהרהיט שלכם יותר? ספות נפתחות או ספה מיטה הן הפיתרון האולטימטיבי עבור דירות קטנות, כמו גם עבור חדרי נוער. כי מדוע לדחוס שני רהיטים בחדר צפוף, כשניתן לקבל את שניהם ברהיט אחד ומעוצב לעילא?

 

ספה מיטה – שניים באחד בחלל המוגבל

 

ספות נפתחות, הקרויות גם ספה מיטה, הן הפיתרון התל אביבי המושלם. במצב הנדל"ן המשתולל בעיר הגדולה, רבים נאלצים להסתפק בדירות קטנטנות של חדר אחד, לעתים כאלו שהיו בעבר דירה גדולה שחולקה ופוצלה לכמה דירות באמצעות קירות גבס. האילוצים הכספיים והמרחביים של דירות קטנות יוצרות בעיה עבור הדיירים – החדר האחד נדרש לקיים את כל הפונקציות: גם סלון וגם חדר שינה. אלא שהחלל הקטן הינו מוגבל בכמות הרהיטים הניתנת להכנסה, ולרוב לא ניתן לדחוס אליו גם מיטה לשינה וגם ספה עבור צפייה בכדורגל עם חברים. ספות נפתחות מאפשרות לשלב את שני הצרכים ברהיט חסכוני אחד.

 

במהלך שעות היום, אותה ספה מיטה מקופלת למצב בו היא נראית כספת סלון רגילה. ספה מיטה זו משמשת בשעות אלו לישיבה, לרביצה עצלה מול הטלוויזיה ולאירוח. עם בוא הלילה, אותה ספה מיטה נפתחת לכדי מיטה של ממש, מיטה זוגית רחבה ונוחה. באופן זה, ספה מיטה לא רק חוסכת כפילות בריהוט, אלא גם חיסכון נוסף במקום – שכן מיטה זוגית תופסת את רוב החלל בדירת חדר תל אביבית מחולקת, וגורמת לדירה להיראות קטנת מימדים, דחוסה ומלחיצה. באמצעות ספה מיטה רוב היום החלל מרווח ופנוי יותר, באופן המאפשר תנועה יותר נוחה בו, בעוד המיטה הזוגית זמינה לשמש רק בשעות שבהן ממילא אין צורך במרחב הנוסף.

 

ספות נפתחות כמו נוצרו עבור תל אביב ודירותיה המצומצמות. לא זו בלבד שספות נפתחות עונות על הצורך השימושי, היום אין גם צורך להתפשר על מראן הוויזואלי. ספות נפתחות במצבן המקופל נראות כמערכת ישיבה אלגנטית, המאפשרת ליצור מראה מתוחכם ומעוצב לעיני הבאים בשעות היום.

 

ספות נפתחות לחדרי נוער

 

בגיל ההתבגרות בני נוער מעוניינים לשנות את מראה החדר באופן שיתאים לשינויים המתרחשים בחייהם ולשלב החדש בחייהם. ספות נפתחות הן אידיאליות עבורן, כי הן מייצגות שינוי וגמישות, מאפשרות לארח חברים בנוחות בשעות היום, ואזי ליהנות ממיטה גדולה ורחבה יותר בשעות הלילה. בגיל זה, בני הנוער רוצים להתקרב אל עולם המבוגרים, ולעצב את חדרם בעזרת ריהוט בוגר יותר, מתוחכם יותר, אך כזה שניתן לשחק עמו בהתאם למצב הרוח ולצרכים השונים – בדיוק כפי שמציעה ספה מיטה. ישנם הורים שיעדיפו לענות על דרישות בני הנוער ברכישת מיטה וחצי, אולם ספות נפתחות יהוו בחירה טובה יותר. זאת מכיוון שיש לזכור כי תקופת ההתבגרות היא חולפת, והטעם הנרכש בה הוא דינמי וחולף אף הוא. ספות נפתחות יוכלו לשמש את הבית גם לאחר שלב גיל זה, כשנדרש חדר אירוח עבור זוג חברים, למשל.

 



תגיות המאמר: ספה מיטה, ספות נפתחות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121304 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121364 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121836 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111834 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112140 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111554 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201585 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201176 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201723 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201809 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191615 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191597 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica