חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סגנונות ריקוד

מאת: דרך הגוףריקוד25/08/20101492 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל סגנון ריקוד הוא כמו שפה, שפה של תנועה. אנחנו מגיעים לשיעור ריקוד מסוג חדש ולומדים הכל מהתחלה, את האותיות והמלים, ולאט לאט מצליחים להרכיב משפטים.

בשנים האחרונות נוצר בארץ מגוון סגנונות ריקודים שאפשר ללמוד, הנה סקירה קצרה של כמה להיטים ישנים וחדשים:

בלט קלאסי

בלט קלאסי הוא ריקוד של חן, דיוק ואיזון. ילדים ומבוגרים, נשים בעיקר וגם גברים, נכנסים לעולם של יופי ומשמעת. הקצב, תנוחות הבלט, הצעדים המתוארים בצרפתית. הגוף נמתח כלפי מעלה כמו מוחזק עם חוט, ומקנה לרקדנים יציבה זקופה.

הופעות בלט קלאסי מפורסמות כוללות מופעים כמו אגם הברבורים, מפצח האגוזים ועוד.

ריקודי בטן

בשנים האחרונות לימוד ריקודי בטן הפך פופולרי מאוד. הריקוד, המכונה גם מחול מזרחי, מקובל בעיקר כריקוד נשי אך יש גם גברים הלומדים אותו ומופיעים. הריקוד מפעיל את כל שרירי הגוף, ומשתמש בתנועות רבות של ניעור ותנועות מעגליות בעיקר של הכתפיים, החזה והאגן.

לימוד ריקודי בטן מפתח תנועות נשיות ומביא לידי ביטוי חושניות.

בהופעות יש לעתים קרובות שימוש בתלבושות עם תוספות קטנות של חרוזים או נצנצים מבריקים, המשמיעים רעש בזמן ניעור הגוף. כמו כן יש שימוש באביזרים כגון צעיפים.

ריקוד אפריקאי

ריקוד אפריקאי הוא ריקוד דינמי ואנרגטי, מלווה בקצב תופים מהיר.

הריקוד מבטא את עולמו הפנימי של הרקדן, הוא צורת ביטוי שהיא חלק אינטגרלי מהתרבות. שיעורי ריקוד אפריקאי מאתגרים, הם דורשים ומפתחים סיבולת, ריכוז וקשב.

ריקוד חופשי

ריקוד חופשי כשמו כן הוא – אין מגבלות, אין חוקים, אין לא נכון. ריקוד חופשי מגיע לרוב בהקשר לתפיסות עידן חדש, וזהו ביטוי בתנועה של חופש, זרימה ושחרור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עוד על ריקוד, מחול, ריקודים, הופעות, חוגים, סדנאות וגם טיפולים בפורטל דרך הגוף - אומנויות בתנועה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרך הגוף

מאת: דרך הגוףריקוד25/08/101456 צפיות
כמעט כולנו אוהבים ריקוד כזה או אחר, לתת לגוף לזוז בטכניקה קבועה או להשתחרר. יש מי שאוהבים לרקוד רק בחשכת הופעות הומות אדם או דיסקוטק עמוס, כי אינם מרגישים בטוחים דיים להראות את הריקוד שלהם לאחרים. אחרים הופכים לרקדנים מקצועיים או כוריאוגרפים, ומציגים ריקודים שיצרו על במות כמופעי מחול. ורובנו נמצאים באמצע – ריקוד בשבילנו הוא עוד אמצעי ביטוי לעצמנו, לאישיותנו, דרך להתבטא דרך הגוף, להיות יצירתיים ומאושרים.

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172802 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152923 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152670 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152196 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152107 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145105 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica